Gå til innhold

Avvikende stoffskifteprøver og depresjon/angst


lillegutt74

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 32 år gammel mann som har fått et brev fra min fastlege.

Der står det at det er funnet avvikende stoffskifteprøver. TSH 10,63, T4 10,4.

Desverre tar det evigheter å få time hos legen så jeg spør her i mellomtiden.

Jeg er 194 høy og veier ca. 135 kg. Sliter med depresjon/angst og har vært til behandling innen psykiatrien i lang tid. Fikk til slutt overbevist legen der å ta utfyllende blodprøver.

Går for tiden på Cipramil 60mg.

Sliter med humørsvingninger, tiltaksløshet, tretthet, utmattelse, svetter mye ved små anstrengelser, konsentrasjonsvansker m.m.

Det er også mistanke om arvelig angst i familien ettersom vi nå er 10-15 personer som sliter med nerver fra oldemor og nedover i slekta...

Hva betyr egentlig resultatene og er det noe jeg bør bekymre meg for. Fikk hjertebank og angstfølelser når jeg leste brevet... :-(

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...