Gå til innhold

Sykdomsfølelse etter seponering av imurel

Anbefalte innlegg

kronprinsessen

Jeg har nyoppdaget Crohn og har stått på 100 mg imurel i 3 uker sammen med prednisolon 40 mg de 2 siste ukene - nå trappet ned til 5 mg (solu cortef 100 mg x3 i 10 dager før dette). Imurel ble bråseponert, og etter det har jeg hatt feber, kaldsvettet, vært svimmel, hatt en urolig følelse i kroppen og sovet dårlig og lite og følt meg veldig dårlig i de 4 dagene etter seponering. Temp over 39, crp 30. Har stixet urin etter de 4 dagene og har pluss på leukocytter og fullt på blod.

Har denne sykdomsfølelsen noe med seponeringen av imurel? Bør jeg behandles med antibiotika for uvi?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...