Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Dette er ikke veien å gå for å få til mere gjenvinning. I det fylket jeg er bosatt er vi svært flinke til å gjennvinne blant annet drikkekartonger, det vi nå har blitt belønnet med er 50 øre pr. kartong i avgifter. Ikke faen om jeg godtar det ved å gjøre begge deler. Enten betaler jeg eller så gjenvinner jeg. Etter min mening er dette bare en ekstra avgift for å få mer inn i statskassen, ikke for å få oss til å gjenvinne mer. Joda, jeg husker kun det som ble sagt sist dette ble diskutert, og har ikke les meg opp på detaljene i denne saken. Men jeg blir jo heller ikke overrasket over idiotavgifter, da :-) ".........................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg skulle gjerne hengt meg på, men desverre bor jeg seks-åtte timer unna ligningskontoret mitt, og jeg sitter og sliter med selvangivelsen nå (finner ikke ut hvor jeg skal fylle ut enkelte ting, og i rettledningen står det bare "se tilleggsinformasjon utland"-den har jeg ikke fått, og finner deg ikke på internett). 0 Siter
kyrillo Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Flott! Til flere som henger seg på, til flere tastetrykk må de ut med He he :-) De blir ikke tastet, men registrert med lyspenn. Bip-bip-bip.. går veldig fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.