Gå til innhold

Dere som røyker, røyker dere inne hos dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tydeligvis den eneste som tør å innrømme det, men jeg røyker inne og har barn.

Jeg og gjør det! Er bare redd for mitt prektige image her på DOL! Jeg røyker litt om kvelden når barna har lagt seg, og lufter så min kjære til lungebetennelse (iflg. ham da, hypokonderen! :-))

Videoannonse
Annonse
  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Excelsion

12

• Sofline

10

• Dorthe

6

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest smeden
Skrevet

Så dere som ikke røyker er bedre mennesker?

Overlegne?

Tenkte det.

Jeg mener også at kvinner som røyker burde vært steriliserte.

Skrevet

Jeg og gjør det! Er bare redd for mitt prektige image her på DOL! Jeg røyker litt om kvelden når barna har lagt seg, og lufter så min kjære til lungebetennelse (iflg. ham da, hypokonderen! :-))

Hehe, synes det var en VELDIG kjent situasjon:-)

Skrevet

Ja, vi er bittebittebittelitt bedre mennesker. Dere vet det ikke selv, men dere forurenser miljøet til alle rundt dere bare ved å lukte røyk! Men nå snakker jeg naturligvis for døve ører, og får snart en lekse om overdådige parfymer, fedme, fis og flass.

Ikke bare det, men jeg regner jo med at du bruker kollektivt da!

Siden bil forurenser så mye liksom.

Og så regner jeg jo med at du er ei bondekjerring også, siden fabrikkert mat forurenser.

Også regner jeg med at du ikke har strøm der du bor, siden du er bedre enn alle andre.

Strøm forurenser jo også.

Gjest røyk skyen
Skrevet

Jeg er tydeligvis den eneste som tør å innrømme det, men jeg røyker inne og har barn.

Kan jeg spøre hvorfor du gjør det? Og plager det ikke dine barn å måtte være i røykluft? Er det rett og slett latskap fra deg eller mener du at litt røyke ikke er så farlig?

Skrevet

Jeg mener også at kvinner som røyker burde vært steriliserte.

Folk røyka før, da gjorde det ingenting.

Nå gjør det noe fordi de som tror de vet bedre skal styre andre mennesker.

Slutt å bruk strøm og fabrikert mat, så skal jeg slutte å røyke.

Nå tror jeg faktisk at jeg har lyst til å gå å blåse røyk i trynet på ungene deres bare pågrunn av de jævla idiotiske argumentene.

Skrevet

Kan jeg spøre hvorfor du gjør det? Og plager det ikke dine barn å måtte være i røykluft? Er det rett og slett latskap fra deg eller mener du at litt røyke ikke er så farlig?

Like farlig som å bruke strøm og alt annet.

Du er latterlig.

Gjest røyk skyen
Skrevet

Du er latterlig.

Hva? Du mener ikke røyk er farlig? Og at det er latterlig å tro det? Det sier i tilfelle mer enn nok om ditt kunnskapsnivå.

Skrevet

Hmmm, hva skal jeg svare til det? Jo det er nok latskap, kombinert med et snev av mørkeredsel og gammel vane. Barna har ingen "synlige" plager med røykingen (huff dette hørtes forferdelig ut), men jeg er ikke så naiv at jeg skal påstå at røyk ikke er skadelig. Jeg vet at jeg overfor dere ikke får forklart dette på noen måte som rettferdiggjør det jeg gjør, så jeg kan skrive til jeg blir blå...MEN - jeg har heller ikke troen på at røyk er SÅ skadelig som noen skal ha det til...

Skrevet

Du er latterlig.

Her er det visst du som er latterlig.

Gjest ikke-røyker hu hei
Skrevet

Ikke bare det, men jeg regner jo med at du bruker kollektivt da!

Siden bil forurenser så mye liksom.

Og så regner jeg jo med at du er ei bondekjerring også, siden fabrikkert mat forurenser.

Også regner jeg med at du ikke har strøm der du bor, siden du er bedre enn alle andre.

Strøm forurenser jo også.

Hehe.

Der kom det, ja.

Skrevet

Voksent valg. Not.

Gjest røyk skyen
Skrevet

Hmmm, hva skal jeg svare til det? Jo det er nok latskap, kombinert med et snev av mørkeredsel og gammel vane. Barna har ingen "synlige" plager med røykingen (huff dette hørtes forferdelig ut), men jeg er ikke så naiv at jeg skal påstå at røyk ikke er skadelig. Jeg vet at jeg overfor dere ikke får forklart dette på noen måte som rettferdiggjør det jeg gjør, så jeg kan skrive til jeg blir blå...MEN - jeg har heller ikke troen på at røyk er SÅ skadelig som noen skal ha det til...

Jeg vokste opp med en far som røyket inne, Han merket nok ikke at det plaget oss før vi ble så store at vi begynte å si fra, i 12-13 års alderen. Moren min var allergisk mot røk, så hun var mye ute for å si det sånn.

Å si at røyk ikke er farlig viser bare uvitenhet, sorry, men røyking er ikke bra, og da spesielt for de små, som lettere tar skade av alt. Foster er spesielt utsatt hvis mor røyker.

Visst er mye farlig rundt omkring, men det man kan unngå som passiv røyking det unngår man. Å utsette barna sine for sånt er ganske stygt. Ville du gitt dem drikke om du visst den var bare bittelitt giftig? Bittelitt gjør ikke noe liksom?

Skrevet

Hva? Du mener ikke røyk er farlig? Og at det er latterlig å tro det? Det sier i tilfelle mer enn nok om ditt kunnskapsnivå.

Greit, at røyk er kreft fremkallende, med hva FAEN er strømforbruket ditt?!?

Hva med alle tilsetningstoffene som er i maten dere spiser!

Dere er så latterlige at det er dumt!

Gjest smeden
Skrevet

Nå tror jeg faktisk at jeg har lyst til å gå å blåse røyk i trynet på ungene deres bare pågrunn av de jævla idiotiske argumentene.

Røykere SKULLE også vært nødt til å skylle kjeften før de entret bussen, jeg blir kvalm av den lukta.

Skrevet

Vi røyker ikke (og har ikke barn), og ingen får lov til å røyke inne hos oss. Kommer det en sjelden gang en røyker, får h*n lov til å sitte i vinduet. Naboen vår røyker (også hasj) og lukta har en tendens til å sive inn til oss under døra.

Gjest smeden
Skrevet

*Nå tror jeg faktisk at jeg har lyst til å gå å blåse røyk i trynet på ungene deres bare pågrunn av de jævla idiotiske argumentene.

Der ser du! Typisk røykeruttalelse, egoistiske er de alle.

Og lukter ille gjør de alle.

Skrevet

Røykere SKULLE også vært nødt til å skylle kjeften før de entret bussen, jeg blir kvalm av den lukta.

Da håper jeg at du sitter å sykler for å lage strøm til pc'en din.

Gjest røyk skyen
Skrevet

Greit, at røyk er kreft fremkallende, med hva FAEN er strømforbruket ditt?!?

Hva med alle tilsetningstoffene som er i maten dere spiser!

Dere er så latterlige at det er dumt!

Strømforbruket er kreftfremkallende?

Såklart er også andre ting farlig, men hvorfor ha i seg mer enn man trenger? Strøm må vi ha i dagens samfunn, biler og busser må vi også frakties rundt i. Men å dra inn røyk i lungene eller puste røyk på andre og spesielt barn, nei det trenger vi ikke gjøre.

Det gjelder jo å redusere risikoen mest mulig, og da dropper man selvsagt røyken.

Er du stokk dum eller er du bare ute etter å provosere?

Skrevet

Slike som deg skulle vært umyndiggjort pga manglende intelligens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...