Gå til innhold

Dere som røyker, røyker dere inne hos dere selv?

Anbefalte innlegg

Gjest smeden
Skrevet

For ikke å snakke om parfyme og etterbarberingsvann på offentlige steder. Fysj.

Jeg liker best go fislukt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Excelsion

12

• Sofline

10

• Dorthe

6

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Liker ikke røyk
Skrevet

Hverken jeg eller samboer røyker, men samboeren min vokste opp i et hjem hvor faren røykte. I tennårene begynnte samboeren min å slite med øynene sine. De rant bare han ble utsatt for trekk, tåler ikke så godt sol, klarer ikke sitte i rom med airkondition, vi kan ikke sette på luft i bilen osv.

Dette ble verre med årene og etter utallige besøk hos lege og øyelege (trodde det først var allergi) så fant dem ut at slimhinnene på øynene var skadet. På en måte en slags etseskade. Dette sa øyelegen kom av å leve i røykfylte rom.

Dette må han leve med resten av livet, kun fordi faren absolutt måtte røyke inne.

amerikafareren
Skrevet

Den gangen jeg fiklet med slike dumheter røkte alle inne. Heldigvis så ble mine barn aldri utsatt for røyk hjemme dersom ingen røykte da.

I dag så går alle røykende venner på besøk utpå verandaen. Der er den unge generasjonen klar. Da jeg flyttet inn i leiligheten hadde den innrøkt vegg-til-vegg tepper og tapeter. Det luktet rett og slett gammelrøyk det første året, og det var det deilig å bli kvitt.

Det er en uvane å røyke innendørs og forgifte luften som andre puster inn. Når det er uskyldige barn i bildet som ikke kan velge selv så er det mishandling.

Skrevet

Nei, det er det ikke, men der er ikke ditt eller noen andres problem enn vår familie...Jeg synes ikke det er opp til dere å dømme andre.

Selvfølgelig er det ditt problem at du forpester ungen din.

Lavpanna er det, rett og slett.

Skrevet

Jasså, det visste jeg ikke :-)

Det gjør det, aspartam er skadelig.

Skrevet

Det gjør det, aspartam er skadelig.

Vel, har alltid hørt at lightbrus ikke er bra, men jeg har aldri visst hva som er galt med den.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Uhm...jo, faktisk. Du er en dårlig mor, totalt sett, hvis du røyker inne med ungene dine. Det er godt mulig du er en god mor på alle andre områder, men legger man sammen totalen så blir du en dårlig mor. Enkelt og greit, uansett hva du måtte ha av protester :-)

".............................................."

Morsom du :-)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Strømforbruket er kreftfremkallende?

Såklart er også andre ting farlig, men hvorfor ha i seg mer enn man trenger? Strøm må vi ha i dagens samfunn, biler og busser må vi også frakties rundt i. Men å dra inn røyk i lungene eller puste røyk på andre og spesielt barn, nei det trenger vi ikke gjøre.

Det gjelder jo å redusere risikoen mest mulig, og da dropper man selvsagt røyken.

Er du stokk dum eller er du bare ute etter å provosere?

hehehe, vart du sint?

Skrevet

Morsom du :-)

Det var ikke ment humoristisk. Det blir som å si at "han er en skikkelig ålreit fyr, men han blir drittsekk i fylla". Errr! Feil. Drittsekk, enkelt og greit (med mindre han er avholds).

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Gubben røyker på verandaen, og gjorde også det før vi fikk barn. Ingen røyker inne hos oss, uansett anledning.

Så flott :)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Det var ikke ment humoristisk. Det blir som å si at "han er en skikkelig ålreit fyr, men han blir drittsekk i fylla". Errr! Feil. Drittsekk, enkelt og greit (med mindre han er avholds).

Okey :)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jeg røyker ute, synes innerøyking er en skikkelig uting, selv om jeg ikke har barn (bor alene).

Ja det er en skikkelig uting!! Fy og fy. :-)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Småbarnsforeldre som røyker inne skulle vært fratatt foreldreretten.

Ja, for det er det aller verste man kan gjøre mot sitt barn. Kan likestilles med vold.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Røykere er b-mennesker. Håper det snart blir forbudt å røyke utendørs.

*LOL*

A og B-mennesker. Er det et intelligent menneskes tankemåte verdig?

Gjest Lucy Lou
Skrevet

*Nå tror jeg faktisk at jeg har lyst til å gå å blåse røyk i trynet på ungene deres bare pågrunn av de jævla idiotiske argumentene.

Der ser du! Typisk røykeruttalelse, egoistiske er de alle.

Og lukter ille gjør de alle.

Men du lukter godt? Ingen garanti vettu ;-)

Skrevet

Jasså, det visste jeg ikke :-)

Hjernecellene utvikler seg ikke normalt. Og det er ikke tull engang ;o)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Det er i alle fall bedre å røyke under den enn å røyke ellers i huset. Men det er nok bare dere røykere som tror på at det da ikke lukter ellers i huset.

Dere tror ikke at det lukter av dere leeeenge etter at dere har røykt heller:-)

Min påstand er at hvis røykere virkelig hadde visst hvor jævlig de lukter rett etter en røyk, så hadde de sluttet på dagen.

Dette har jeg sagt til en kamerat av meg i 30 år, så slutttet han å røyke og da sa han nå forstår han hva jeg har sagt i alle år.

Hallelulja.

Skrevet

Hjernecellene utvikler seg ikke normalt. Og det er ikke tull engang ;o)

Jeg tror på det. Jeg har alltid hørt lightbrus ikke er bra, men har aldri helt visst hva det er med den..

Skrevet

Hva i all verden er farlig med strøm?

Når man produserer det, så forurenser det jo, noe som nok en gang er kreftfremkallende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...