Gå til innhold

Dere som røyker, røyker dere inne hos dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Selvfølgelig MÅ vi ikke ha strøm! Det er det dummeste jeg har hørt idag! Man klarer fint å lage mat, få lønn, bruke kortet i minibankene, vaske seg, UTEN å bruke strøm!"

Ja, nettopp, man bruker bare de gode gammeldagse minibankene som ikke gikk på strøm... Er et lite troll du ja;)

Vel, vi vet nok alle hvem du er. ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Excelsion

12

• Sofline

10

• Dorthe

6

• Prozak

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hmmm, hva skal jeg svare til det? Jo det er nok latskap, kombinert med et snev av mørkeredsel og gammel vane. Barna har ingen "synlige" plager med røykingen (huff dette hørtes forferdelig ut), men jeg er ikke så naiv at jeg skal påstå at røyk ikke er skadelig. Jeg vet at jeg overfor dere ikke får forklart dette på noen måte som rettferdiggjør det jeg gjør, så jeg kan skrive til jeg blir blå...MEN - jeg har heller ikke troen på at røyk er SÅ skadelig som noen skal ha det til...

"jeg har heller ikke troen på at røyk er SÅ skadelig som noen skal ha det til..."

Nei du har nok rett.

Det er nok _mer_ skadelig enn noen av oss tror.

Gjest er trolig like skadelig for barna
Skrevet

Ja, for det er det aller verste man kan gjøre mot sitt barn. Kan likestilles med vold.

Tror det på sikt er minst like skadelig, men det er det få foreldre som tenker på.

PS røyker ikke.

Gjest røyk skyen
Skrevet

hehehe, vart du sint?

Det er ganske åpenbart at denne Excelsion bare er ute etter å provosere da, men nei, jeg er ikke sint, bare litt oppgitt over hvor dumme enkelte folk er.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg røyker inne hos meg selv, men har ikke barn eller noen ikkerøykende sambiser. Har dog litt dårlig samvittighet for at pusekattene blir secondhand smokers..:-o Men det er ikke kult å måtte ned 4 etasjer for å røyke i regnværet og sånn..

Prøver å bare røyke på stua..Det røykes kun på soverommet under særlige behov..;-) Jeg kjenner mange som liker å ligge å sigge på senga, men det tør jeg ikke, + at selv en inrøyka faen som meg synes det er fresjere med dyne som lukter vår og vaskemiddel enn 40 Lucky strikes fra i forrige uke liksom.

:-)

Skrevet

Jeg har ikke spurt om noe som helt jeg, men innlegget ditt var vel myntet på "røyk skyen", selv om du la det inn som svar/kommentar til meg?

Ja,beklager, det kom nok til feil person, var nok litt kjapp i "avtrekkeren"....

Sorry:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...