Gjest Helt vanvittig Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Lærer noen av dere aldri?? Dere legger ut på DOL om hvor dere bor, hvor mange barn dere har.. Noen har til og med fortalt barnas navn. Dere skriver hva dere jobber med. Hvilken bolig dere bor i... Hvilken bil dere kjører.. Skriver detaljert om sex-livet deres.. Ex menn og nye kjærester.. Detaljerte sykdomsbeskrivelser. Og you name it! Og nå hvor mange sparepenger dere har!! Jeg sier bare AT DERE TØR!!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 *skjelve* "........................................" 0 Siter
Gjest Helt vanvittig Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 *skjelve* "........................................" He, he. Der fikk du meg til å le midt oppi alvoret... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du har helt rett i at man bør være forsiktig med hvilke opplysninger man legger ut hvis man ønsker å være anonym på forumet. Men jeg skjønner ikke hva som er problemet med å oppgi hvor mye sparepenger man har? Jeg vet ikke hvor mye sparepenger noen rundt meg har, så det vil definitivt ikke avsløre noens identitet for meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Om noen skulle finne ut hvem jeg er - hva så? Mange her inne vet hvem jeg er også. Jeg har til og med slekt her inne! Tenk på det du! 0 Siter
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hva er det verste som kan skje? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kan ikke se problemet i det hvis noen skulle finne ut hvem jeg er. Dog legger jeg ikke ut detaljer om sexliv, samlivsproblemer osv, hvis noen nå skulle vite... 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kan ikke se problemet i det hvis noen skulle finne ut hvem jeg er. Dog legger jeg ikke ut detaljer om sexliv, samlivsproblemer osv, hvis noen nå skulle vite... Det er et problem med de som mener de "finner ut" hvem jeg er: De holder aldri det de lover/truer, og jeg blir sittende og vente på at de skal komme og "ta meg". Det er kjedelig :-) "..........................................." 0 Siter
Velouria Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Og hvordan kan du være sikker på at det folk skriver her er riktig? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er et problem med de som mener de "finner ut" hvem jeg er: De holder aldri det de lover/truer, og jeg blir sittende og vente på at de skal komme og "ta meg". Det er kjedelig :-) "..........................................." Akkurat! Jeg er aldri mer enn en meter unna peppersprayen i tilfelle det plutselig står en psyk doler på døra. :-) *skjelve i buksene* 0 Siter
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er et problem med de som mener de "finner ut" hvem jeg er: De holder aldri det de lover/truer, og jeg blir sittende og vente på at de skal komme og "ta meg". Det er kjedelig :-) "..........................................." Jeg kan godt forfølge deg hvis du vil. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kan godt forfølge deg hvis du vil. Gjerne. Lover du? Og jeg mener ikke patetisk stalking på nettet, men i virkeligheten. "...................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg er ikke så veldig redd du. I hvert fall når Alana enda ikke har funnet ut hvem jeg er og vi ikke bor så langt fra hverandre. 0 Siter
Gjest wadlasletta Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 men så er også dette et debatt forum. (det hetter faktisk Doktor online til og med)der en har mulighet til og få spørre om ting en er usikker på og ikke tør og spørre andre om face to face. og får og få svar må en nesten legge ut noen detaljer. om jeg sier at jeg bor i en by, er det jo mangen som bor en den byen...så det skal bli vanskelig og finne meg viss det ikke vett adr og namnet mitt da...:-) 0 Siter
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Gjerne. Lover du? Og jeg mener ikke patetisk stalking på nettet, men i virkeligheten. "...................................." Selvfølgelig! Ekte saker. Men først må jeg finne ut hvor du bor. jeg regner med at du har lagt ut mange sensitive opplysninger?! *gruble* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg er ikke så veldig redd du. I hvert fall når Alana enda ikke har funnet ut hvem jeg er og vi ikke bor så langt fra hverandre. Alana har jo prøvd iherdig også, etter tråder på Meldinger å dømme :-) Men nå tror jeg ikke Alana er den verste å bli oppdaget av heller. For å hjelpe henne kan du jo gjøre samme tabbe som meg: jeg ville ikke fortelle henne navnet mitt, men presterte å sende henne et bilde der filnavnet var navnet mitt. Da følte jeg meg litt dum :S 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 men så er også dette et debatt forum. (det hetter faktisk Doktor online til og med)der en har mulighet til og få spørre om ting en er usikker på og ikke tør og spørre andre om face to face. og får og få svar må en nesten legge ut noen detaljer. om jeg sier at jeg bor i en by, er det jo mangen som bor en den byen...så det skal bli vanskelig og finne meg viss det ikke vett adr og namnet mitt da...:-) Hvis du sier at mannen din er eiendomsmegler, du selv er revisor, barna dine er 6 og 11 år og heter Per-Bjarne og Guro-Beate så er det nok rimelig greit for de som allerede kjenner deg, eller barna dine, eller mannen din, å legge sammen to og to. Jo flere opplysninger man gir ut, jo lettere er det for "de rette" menneskene å finne ut hvem du er. Ikke slik at hvem-som-helst skjønner det, men de som på en eller annen måte har en forbindelse til deg og dine fra før. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er et problem med de som mener de "finner ut" hvem jeg er: De holder aldri det de lover/truer, og jeg blir sittende og vente på at de skal komme og "ta meg". Det er kjedelig :-) "..........................................." Det å bli funnet og det å bli gjenkjent er to helt forskjellige ting. Hvis jeg bestemte meg for å finne ut hvem du er, så hadde jeg nok slitt litt, selv om jeg tok meg bryet med å lese alt du har skrevet her inne. Men om naboen min eller en slektnig også bruker dol, så skulle det mye færre opplysninger til å oppdage vedkommende. Da kunne detaljer fra kjøkkenet og litt om familien kombinert med opplysninger om en ferietur være nok... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hvis du sier at mannen din er eiendomsmegler, du selv er revisor, barna dine er 6 og 11 år og heter Per-Bjarne og Guro-Beate så er det nok rimelig greit for de som allerede kjenner deg, eller barna dine, eller mannen din, å legge sammen to og to. Jo flere opplysninger man gir ut, jo lettere er det for "de rette" menneskene å finne ut hvem du er. Ikke slik at hvem-som-helst skjønner det, men de som på en eller annen måte har en forbindelse til deg og dine fra før. Nå svarte du omtrent akkurat det samme som jeg sier til Prozak litt lenger nede i tråden, bare med andre eksempler :-) Vi er lure, vi! 0 Siter
carma Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Alana har jo prøvd iherdig også, etter tråder på Meldinger å dømme :-) Men nå tror jeg ikke Alana er den verste å bli oppdaget av heller. For å hjelpe henne kan du jo gjøre samme tabbe som meg: jeg ville ikke fortelle henne navnet mitt, men presterte å sende henne et bilde der filnavnet var navnet mitt. Da følte jeg meg litt dum :S Jeg kjenner Alana.. hun er ikke kjempeskummel :knegg: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.