Gjest sjøstjerna Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det berører ikke bare de som forteller. Når de forteller åpent om kjærester,ekser, venninner, svigermødre, barn, kolleger og sjefer er det ganske mange andre som også blir berørt. Og som slett ikke har gitt sitt samtykke til å bli "utlevert". De som kjenner igjen fortelleren vil også kunne kjenne igjen de andre som omtales. helt klart et poeng! Jeg har ikke tenkt så mye på det, men har heller ikke utlevert/fortalt om andre. Men hvor stor sjanse er det egentlgi for å bli gjenkjent? Og hvis man blir gjenkjent- hva gjør vel det? (så fremt man ikke har utlevert alt mulig om mange andre, som du korrekt påpeker da) 0 Siter
Gjest Evina Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Men om du sier at du driver med en bestemt hobby, at dere bor på samme gård som svigers, og oppgir yrke, alder, interesser, ferieplaner, barns alder og evt. navn, så er du fort ganske så lett-gjenkjennelig for andre som bor i Kragerø, eller som kjenner deg/familien din på andre måter). Bare sånn for å sette det litt å spissen... :-) Nå har ikke jeg kommet over et innlegg hvor en person har lagt så mye ut om seg selv her.. Skal vanskelig til å finne ut hvem det er om man ikke kjenner personen godt fra før. . 0 Siter
Gjest Evina Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hmmm...har hele familien min i Kragerø jeg gitt. Selv flyttet jeg ut for ni år siden ;-) Bor ikke i Kragerø, men familien kommer derfra 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Nå har ikke jeg kommet over et innlegg hvor en person har lagt så mye ut om seg selv her.. Skal vanskelig til å finne ut hvem det er om man ikke kjenner personen godt fra før. . Vi snakker ikke om ett innlegg, men om flere innlegg som man skriver over dager, måneder og år her. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Bor ikke i Kragerø, men familien kommer derfra Hehe :-) Det er uansett sant hva man sier der nede: Uansett hvor du er i verden, er risikoen for å treffe på folk fra Kragerø eksepsjonelt stor. Har opplevd den en del ganger før, men første gang (?) det har skjedd meg på DOL tror jeg. Topper selvsagt ikke historien om han som reiste til en øde landsby langt inne i Hellas og traff på Eldar frisør der riktignok, men artig lell. 0 Siter
Blésha Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det finnes flere dol-barn. Jeg vet om fem hvis vi regner med carmas. Det eldste jeg vet om må vel være minst...Hm...Fire år, tror jeg?:-) Vårt er vel det eldste av "dol-barna" tror jeg. Han har noen mnd igjen til han fyller 4 år. 0 Siter
Blésha Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det er ganske utrolig hvor mye dol kan bidra med Ja, gjett om... Min kjære og jeg kan også takke DOL for at vi ble kjent med hverandre. 0 Siter
tonie Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Vårt er vel det eldste av "dol-barna" tror jeg. Han har noen mnd igjen til han fyller 4 år. Da husket jeg nesten rett. Det var gutten deres jeg tenkte på. Snart fire år, tenk. Tida flyr! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Ja, gjett om... Min kjære og jeg kan også takke DOL for at vi ble kjent med hverandre. jeg har sett nicket ditt, er det du som er sammen med Hawkeye? 0 Siter
Blésha Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 jeg har sett nicket ditt, er det du som er sammen med Hawkeye? Jeg er gift med Hawkwind. Regner med at det var ham du mente :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Jeg er gift med Hawkwind. Regner med at det var ham du mente :-) Det var det ja :-) Jeg har visst ikke helt kontrollen på nicket hans :-) Det er veldig hyggelig å høre om alle dolparene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.