Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det å bli funnet og det å bli gjenkjent er to helt forskjellige ting. Hvis jeg bestemte meg for å finne ut hvem du er, så hadde jeg nok slitt litt, selv om jeg tok meg bryet med å lese alt du har skrevet her inne. Men om naboen min eller en slektnig også bruker dol, så skulle det mye færre opplysninger til å oppdage vedkommende. Da kunne detaljer fra kjøkkenet og litt om familien kombinert med opplysninger om en ferietur være nok... Meg finner du ganske så enkelt, tror jeg. Ihvertfall hvis du legger deg selv inn i DOL-galleriet :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Selvfølgelig! Ekte saker. Men først må jeg finne ut hvor du bor. jeg regner med at du har lagt ut mange sensitive opplysninger?! *gruble* Mange "sensitive" opplysninger, ja. Det står selvfølgelig ingenting om bjørnefellene, revesaksene etc. som ligger skjult rundt huset mitt. Eller om hagla med automatisk avtrekker ved inngangsdøren. Og kommer man forbi dette, så venter jeg i stua med balltre og bare never. Det skal være en utfordring :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kjenner Alana.. hun er ikke kjempeskummel :knegg: Godt å høre! *Puh* 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Nå svarte du omtrent akkurat det samme som jeg sier til Prozak litt lenger nede i tråden, bare med andre eksempler :-) Vi er lure, vi! Ja, og så utrolig mye bedre vi er sjøl... hehe Tror nok folk som kjenner meg i RL lett skulle kunne finne meg her om de gikk inn for det. Men jeg har i alle fall holdt tilbake noen opplysninger ganske bevisst da. Ikke vits i å brette ut alt heller... :-) 0 Siter
carma Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Akkurat! Jeg er aldri mer enn en meter unna peppersprayen i tilfelle det plutselig står en psyk doler på døra. :-) *skjelve i buksene* Jeg ble oppdaget av en DOLer en gang...! Nå kommer han på døra her hver eneste dag, og sover til og med i senga mi om natta! Og jammen skal jeg ikke føde barnet hans om et par uker også...! Livsfarlig... :-| 0 Siter
Gjest fytterakkern Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Mange "sensitive" opplysninger, ja. Det står selvfølgelig ingenting om bjørnefellene, revesaksene etc. som ligger skjult rundt huset mitt. Eller om hagla med automatisk avtrekker ved inngangsdøren. Og kommer man forbi dette, så venter jeg i stua med balltre og bare never. Det skal være en utfordring :-) "............................................." Da tror jeg at jeg står over. Jeg er en fredens kvinne... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Meg finner du ganske så enkelt, tror jeg. Ihvertfall hvis du legger deg selv inn i DOL-galleriet :-) "............................................" Var det en utfordring, eller er du naboen min? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Godt å høre! *Puh* Jeg kan også berolige om at Alana er minimalt skummel. Men når jeg tenker på det, nå er det jammen på tide med et skikkelig DOL-treff, eller hva synes du? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Alana har jo prøvd iherdig også, etter tråder på Meldinger å dømme :-) Men nå tror jeg ikke Alana er den verste å bli oppdaget av heller. For å hjelpe henne kan du jo gjøre samme tabbe som meg: jeg ville ikke fortelle henne navnet mitt, men presterte å sende henne et bilde der filnavnet var navnet mitt. Da følte jeg meg litt dum :S Jeg har sendt Alana bilde slik at hun vet hvordan jeg ser ut nå ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja, og så utrolig mye bedre vi er sjøl... hehe Tror nok folk som kjenner meg i RL lett skulle kunne finne meg her om de gikk inn for det. Men jeg har i alle fall holdt tilbake noen opplysninger ganske bevisst da. Ikke vits i å brette ut alt heller... :-) Jeg håper at ingen jeg kjenner fra RL er her heller, jeg har nok plumpet ut med mer enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt, jeg også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har sendt Alana bilde slik at hun vet hvordan jeg ser ut nå ) Dere får fortelle oss det når dere endelig møtes da :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kan også berolige om at Alana er minimalt skummel. Men når jeg tenker på det, nå er det jammen på tide med et skikkelig DOL-treff, eller hva synes du? Persille og M.Angelica luftet det spørsmålet på meldinger for ikke så lenge siden, men fikk heller dårlig respons. Så du har møtt både mrxx og alana? Hvem flere? Selv har jeg bare truffet annegunn, så jeg har ikke så mange å vise til. (Men jeg hadde en avtale om å treffe togli nylig som det ikke ble noe av. Det teller vel som 1/2?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Dere får fortelle oss det når dere endelig møtes da :-) Jeg var så sikker på at jeg var sååå lett gjenkjennelig så det er nesten litt gøy at vi ikke har truffet på hverandre. Men nå skriver jeg lite om de store hemmelighetene jeg har her på dol så jeg ser egentlig ingen fare med å bli gjenkjent. Og Alana virker ikke skummel ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg var så sikker på at jeg var sååå lett gjenkjennelig så det er nesten litt gøy at vi ikke har truffet på hverandre. Men nå skriver jeg lite om de store hemmelighetene jeg har her på dol så jeg ser egentlig ingen fare med å bli gjenkjent. Og Alana virker ikke skummel ;o) Jeg har chattet litt med alana, og hun virker helt ok :-) Hun er blandt dem jeg kunne tenke meg å treffe fra dol en gang. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Persille og M.Angelica luftet det spørsmålet på meldinger for ikke så lenge siden, men fikk heller dårlig respons. Så du har møtt både mrxx og alana? Hvem flere? Selv har jeg bare truffet annegunn, så jeg har ikke så mange å vise til. (Men jeg hadde en avtale om å treffe togli nylig som det ikke ble noe av. Det teller vel som 1/2?) Jeg har møtt et utall dolere, mrxx og alana ja, Dorthe, Goliath, SDD, Amiga, Spenning, Vincent og en haug andre, i de "gode gamle DOL-dager" da stor-treff var noe som ble gjentatt opptil flere ganger i året. Vi var vel mellom 40 og 50 innom dørene på de største treffene! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg ble oppdaget av en DOLer en gang...! Nå kommer han på døra her hver eneste dag, og sover til og med i senga mi om natta! Og jammen skal jeg ikke føde barnet hans om et par uker også...! Livsfarlig... :-| Var det virkelig slik det foregikk, at han gjenkjente deg? Eller avtalte dere å treffes første gangen? 0 Siter
carma Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har møtt et utall dolere, mrxx og alana ja, Dorthe, Goliath, SDD, Amiga, Spenning, Vincent og en haug andre, i de "gode gamle DOL-dager" da stor-treff var noe som ble gjentatt opptil flere ganger i året. Vi var vel mellom 40 og 50 innom dørene på de største treffene! :-) *host* Jeg syns du kan nevne hun som betalte regninga etter deg da du bare dro fra den! *ler* ;-) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har møtt et utall dolere, mrxx og alana ja, Dorthe, Goliath, SDD, Amiga, Spenning, Vincent og en haug andre, i de "gode gamle DOL-dager" da stor-treff var noe som ble gjentatt opptil flere ganger i året. Vi var vel mellom 40 og 50 innom dørene på de største treffene! :-) Huff, jeg glemte jo SÅ utrolig mange, skulle aldri begynt å ramse opp folk... Carma, Bassisten, Rainman, Raindrop, Singularity og alle andre, ikke bli fornærma... Som du ser er det en del nick som ikke lenger er aktive her også. Men vi snakker mange titalls mennesker, kanskje over 100, jeg har ikke tellinga... hehe! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har møtt et utall dolere, mrxx og alana ja, Dorthe, Goliath, SDD, Amiga, Spenning, Vincent og en haug andre, i de "gode gamle DOL-dager" da stor-treff var noe som ble gjentatt opptil flere ganger i året. Vi var vel mellom 40 og 50 innom dørene på de største treffene! :-) Oj, det var mange! Jeg tror jeg foretrekker å møte dolere en og en, til jeg blir litt varmere i trøya i alle fall... 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 *host* Jeg syns du kan nevne hun som betalte regninga etter deg da du bare dro fra den! *ler* ;-) Jeg HAR tilføyd deg, før jeg leste dette svaret ditt... Og du fikk pengene til slutt, gjorde du ikke? *mega-flau* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.