Gå til innhold

Dere er helt UTROLIGE....!!!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Vel, noen er kanskje mindre redd for å bli kjent igjen enn andre. Selv om jeg foretrekker å være anonym her inne er det heller ingen krise om noen skulle kjenne meg igjen. Skulle noen kjenne meg igjen så håper jeg de er greie nok til å gi meg et lite hint om det så jeg er klar over at noen vet hvem jeg er.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

16

• Prozak

15

• Dorthe

12

• hare1365380455

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe... både-og :-p

Jeg avslørte nok om meg selv til at han fant både bilde og studiested da han googlet meg ;-p (Til min store fortvilelse, naturligvis - han er en racer på Google) Men han troppet ikke uanmeldt opp på døra her altså. Vi avtalte etterhvert å møtes og så sa det bare pang.. fort gjort, hehe.

Du gjorde nok et godt inntrykk siden han googlet deg :)

En søt historie, da!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du må nok legge inn et bilde av deg i galleriet du også! :)

Det forstod jeg, jeg lurte mer på om bildet av Prozak er helt utydelig.

Skrevet

Du gjorde nok et godt inntrykk siden han googlet deg :)

En søt historie, da!

Hehe... det var ingen planlagt romanse akkurat ;-)

Tror det var mest nysgjerrighet som utløste googlingen.

Jeg var forlovet med en annen og hadde ingen planer om å møte noen ny, men noen ganger så skjer det uforutsette ting, gitt...

Veldig glad for det i dag, da :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De jeg har møtt har vært kjempekoselige! :D

Du har jo også møtt noen av de jeg tenker på :-)

Skrevet

Så dere skrev sammen på dol før dere møttes? :)

Jepp :-) Det var her vi "møttes" sånn først.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe... det var ingen planlagt romanse akkurat ;-)

Tror det var mest nysgjerrighet som utløste googlingen.

Jeg var forlovet med en annen og hadde ingen planer om å møte noen ny, men noen ganger så skjer det uforutsette ting, gitt...

Veldig glad for det i dag, da :-D

Såpass? Når du var forlovet så skulle det nok litt til, ja.

Koselig at det klaffet sånn da :)

Gjest avløpssjefen
Skrevet

Det er et problem med de som mener de "finner ut" hvem jeg er: De holder aldri det de lover/truer, og jeg blir sittende og vente på at de skal komme og "ta meg". Det er kjedelig :-)

"..........................................."

Jeg kan komme å ta deg bakfra?

Skrevet

Såpass? Når du var forlovet så skulle det nok litt til, ja.

Koselig at det klaffet sånn da :)

Det syns vi også ;-)

Skrevet

Det er vel ikke morderiske avsløringer akkurat....hva er så ille med dette da?

At det bor en Astrid med hemorroider i Drammen som har nedtur i sexlivet sitt...hva er feil med det at hun velger å fortelle om det? - Er det ikke hennes valg?

Skrevet

Dette her er en av de første gangene på 5 år jeg våger å være her igjen. Og grunnen til at jeg sluttet å være her- er at en mann fikk nyss om Nicket mitt, bare på bakgrunn av datteren min sin fødselsdato og fødested (på den tiden så diskuterte jeg mye graviditet her på DOL)

Og da han klarte å spore nicket mitt,så var det enkelt for han å se på hundrevis av innlegg som jeg hadde skrevet. Enda jeg aldri brukte navn, bosted eller noe. Da jeg hadde fattet nok interesse,så fant han ut av fornavnet mitt (via "tryggere" nettsteder, der samme nick var brukt. Og siden fornavnet mitt er sjeldent,så fant han nummeret mitt og ringte meg!!!

Så tryggheten bak et nick,lurte meg trill rundt. Det er mye personlig som kan komme på et sted som dette,fordi man tror at ingenting er farlig å komme med,siden ingen vet navn og bosted.

Men har man en spesiell stil,hobby,skrivemåte - ja, hva som helst. Så er man enkel å finne. Det er alt for lett å glemme av at man kommer med personlige smådetaljer som andre både kan kjenne igjen og søke på. kroniske skrivefeil er også et eksempel på hvordan man kan finne ut av om en person opererer med flere nick.

Kanskje har man problemer med bilen en dag og oppgir merke, så søker en person på det samme nicket eller på selve bilmerket og finner ut av mange andre "glemte" detaljer og/eller flere nick. Så jeg sier av erfaring at her skal man være forsiktig.

Man kan jo gå på et kurs med noen som plutselig ringer en også - hva er problemet?

Skrevet

Jeg er ikke så veldig redd du. I hvert fall når Alana enda ikke har funnet ut hvem jeg er og vi ikke bor så langt fra hverandre.

Jeg kjenner dere begge! Hau hau!

Skrevet

Du har helt rett i at man bør være forsiktig med hvilke opplysninger man legger ut hvis man ønsker å være anonym på forumet.

Men jeg skjønner ikke hva som er problemet med å oppgi hvor mye sparepenger man har?

Jeg vet ikke hvor mye sparepenger noen rundt meg har, så det vil definitivt ikke avsløre noens identitet for meg.

....dæven - det var de 67 ørene som avslørte meg! hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er nok alt for fattig! Det er avslørende det ;)

amerikafareren
Skrevet

Du kunne ha rundet av til 70 og da hadde det vært greit;)

Skrevet

Oj, det var mange!

Jeg tror jeg foretrekker å møte dolere en og en, til jeg blir litt varmere i trøya i alle fall...

Ho har til og med møtt meg om min skumle dolmann

ShitDiddelyDo
Skrevet

Buhu...

Herregud. Tror du virkelig folk som skriver at deres barn heter Pål-Gurid og Fritjof Nansen-Olsen, bryr seg om at eventuelle kjentfolk av dem skulle finne ut at de skriver her inne?

Det eneste UTROLIGE...!!! er at det stadig vekk dukker opp folk som deg, og misjonerer høylydt om at faren for å bli forkjøla hvis man flytter ut i en fuktig ishytte, kun iført våte klær, er ganske stor.

Skrevet

Jeg HAR tilføyd deg, før jeg leste dette svaret ditt...

Og du fikk pengene til slutt, gjorde du ikke?

*mega-flau*

Tenk å glemme MEG som er her HVER dag da! :D

Skrevet

Ja, det er merkelig hvor godt man danner seg et bilde av folk.

Har det noen gang hendt at en doler har vist seg å være helt anderledes i RL enn du forventet?

Jeg kjenner at jeg er litt redd for å møte enkelte. Men det er fordi de har begynt å bety såpass mye for meg at jeg er redd et møte skal komme til å ødelegge det fellesskapet jeg nå føler at vi har.

*Har det noen gang hendt at en doler har vist seg å være helt anderledes i RL enn du forventet?

*

HVERGANG :) de fleste er altfor alminnelige - de er nok mer spennende her på internett ja - hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...