Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Utydelig, nei. Særlig representativt for min dagligdagse fremtoning, nei. Mesteparten av tiden har jeg briller på nesen mens jeg stirrer på en skjerm, i en bok e.l. - det har jeg ikke på det bildet :-) "............................................" Kanskje jeg skal overtale deg til å sende meg et bilde med briller på i stedet - så slipper jeg å vise meg frem på dolgalleriet? Du har jo leggene mine alt... 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Kanskje jeg skal overtale deg til å sende meg et bilde med briller på i stedet - så slipper jeg å vise meg frem på dolgalleriet? Du har jo leggene mine alt... Vel, det er et par fine legger :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så tror jeg de er som du tror... Hehe. Får håpe at du tror riktig om hva jeg tror... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Vel, det er et par fine legger :-) ".........................................." Takk skal du ha Du har dem vel på oppslagstavla, nå som doløyegalleriet er fjernet? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Får håpe at du tror riktig om hva jeg tror... Får håpe det... tror jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så sier jeg ikke mere om den saken..... *gjør Ulvinnen kjempenysgjerrig!* *knurrer lavt og truende* 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Takk skal du ha Du har dem vel på oppslagstavla, nå som doløyegalleriet er fjernet? Jeg har en samling av dol-legger, dol-rumper og dol-lår på en side, som jeg bruker som starside :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har en samling av dol-legger, dol-rumper og dol-lår på en side, som jeg bruker som starside :-) "............................................." Det høres ut som en meget interessant side :-) Er det bare av doljenter, eller? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det høres ut som en meget interessant side :-) Er det bare av doljenter, eller? Selvsagt. Jeg er ikke noe utenom det vanlige opptatt av hårete mannelegger og -rumper :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Selvsagt. Jeg er ikke noe utenom det vanlige opptatt av hårete mannelegger og -rumper :-) "..............................................." Etter alle de rare beskyldningene du har fått på dol i det siste, er det ikke godt å vite Men kan du tenke deg å sende meg et bilde? *Blafrer med lange ulvevipper* 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Etter alle de rare beskyldningene du har fått på dol i det siste, er det ikke godt å vite Men kan du tenke deg å sende meg et bilde? *Blafrer med lange ulvevipper* 1. Tror ikke jeg har adr.din. 2. Du kan få linken til websiden min, hvis du ikke poster den her på DOL. Men det var jo bildet i DOL-galleriet som var "tema" her da, og det ligger ikke på websiden min :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 1. Tror ikke jeg har adr.din. 2. Du kan få linken til websiden min, hvis du ikke poster den her på DOL. Men det var jo bildet i DOL-galleriet som var "tema" her da, og det ligger ikke på websiden min :-) "............................................." Jeg vil gjerne ha den linken Du kan maile meg på [email protected] 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 1. Tror ikke jeg har adr.din. 2. Du kan få linken til websiden min, hvis du ikke poster den her på DOL. Men det var jo bildet i DOL-galleriet som var "tema" her da, og det ligger ikke på websiden min :-) "............................................." Jeg var litt rask å trykke send. Selvsagt vil jeg ikke legge ut hjemmesiden din på dol... Det jeg får holder jeg for meg selv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 1. Tror ikke jeg har adr.din. 2. Du kan få linken til websiden min, hvis du ikke poster den her på DOL. Men det var jo bildet i DOL-galleriet som var "tema" her da, og det ligger ikke på websiden min :-) "............................................." Er det websiden som er på galleriet? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Er det websiden som er på galleriet? Husker ikke - har glemt adr. til galleriet :-) "............................................" 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja, det er merkelig hvor godt man danner seg et bilde av folk. Har det noen gang hendt at en doler har vist seg å være helt anderledes i RL enn du forventet? Jeg kjenner at jeg er litt redd for å møte enkelte. Men det er fordi de har begynt å bety såpass mye for meg at jeg er redd et møte skal komme til å ødelegge det fellesskapet jeg nå føler at vi har. Jeg tror faktisk at de fleste er seg sjøl her inne. Hvis man ikke møter på et troll da ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg kjenner dere begge! Hau hau! Da regner jeg i hvert fall med at det er ingen fare ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg ble oppdaget av en DOLer en gang...! Nå kommer han på døra her hver eneste dag, og sover til og med i senga mi om natta! Og jammen skal jeg ikke føde barnet hans om et par uker også...! Livsfarlig... :-| Blir det den første ekte dolbabyen ) Eller er det noen andre dolbabyer her? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.