Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg tror faktisk at de fleste er seg sjøl her inne. Hvis man ikke møter på et troll da ;o) Jo, men trollene er lette å avsløre da :-) Det er verre med de du stoler på som deretter lurer deg opp i stry. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jo, men trollene er lette å avsløre da :-) Det er verre med de du stoler på som deretter lurer deg opp i stry. Jeg har ikke blitt lurt opp i stry da men det vet man jo egentlig ikke om andre mennesker man møter heller da. Jeg har faktisk blitt skikkkelig lurt engang men det var ikke en doler og det tok et år før jeg skjønte det. Skikkelig ekkelt og vanskelig å kutte kontakten også. Dama var skikkelig lystløgner og siden jeg har kuttet kontakten så aner jeg ikke hva hun forteller om meg til folk. Forhåpentligvis så er folk klar over ståa. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg har ikke blitt lurt opp i stry da men det vet man jo egentlig ikke om andre mennesker man møter heller da. Jeg har faktisk blitt skikkkelig lurt engang men det var ikke en doler og det tok et år før jeg skjønte det. Skikkelig ekkelt og vanskelig å kutte kontakten også. Dama var skikkelig lystløgner og siden jeg har kuttet kontakten så aner jeg ikke hva hun forteller om meg til folk. Forhåpentligvis så er folk klar over ståa. Jeg ble lurt opp i stry av en doler i fjor sommer, det var ikke moro. Men en nyttig lærepenge, jeg er blitt mye mer reservert og forsiktig etter det. 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg ble lurt opp i stry av en doler i fjor sommer, det var ikke moro. Men en nyttig lærepenge, jeg er blitt mye mer reservert og forsiktig etter det. Reiste du til Mandal, og så var han ikke der? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ja - man kan kjenne det blir iskaldt i rommet når han kommer inn Derfor var det så greit at vi møttes UTENFOR Trosterudvillaen... hihihi Neida, Mr. Kahn var langt mer sympatisk i RL enn i krangletråder på DOL :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Reiste du til Mandal, og så var han ikke der? Det var en interssant teori! Fortell meg hvem som bor i Mandal, så skal jeg fortelle deg om jeg har vært der noen gang. 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det var en interssant teori! Fortell meg hvem som bor i Mandal, så skal jeg fortelle deg om jeg har vært der noen gang. Vet bare at noe sånt skjedde, men vet ikke hvem det var. 0 Siter
Gjest Evina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Om jeg sier at jeg bor i Kragerø, så skal det litt til å finne ut hvor i Kragerø jeg bor. . Og hvor mange heter ikke det samme i samme by?? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Vet bare at noe sånt skjedde, men vet ikke hvem det var. Sånn å forstå. Nei, det var nok ikke meg. 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Sånn å forstå. Nei, det var nok ikke meg. Det begynner jeg virkelig å lure på. Det skulle være en av dere skravlerne:) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Om jeg sier at jeg bor i Kragerø, så skal det litt til å finne ut hvor i Kragerø jeg bor. . Og hvor mange heter ikke det samme i samme by?? Men om du sier at du driver med en bestemt hobby, at dere bor på samme gård som svigers, og oppgir yrke, alder, interesser, ferieplaner, barns alder og evt. navn, så er du fort ganske så lett-gjenkjennelig for andre som bor i Kragerø, eller som kjenner deg/familien din på andre måter). Bare sånn for å sette det litt å spissen... :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det begynner jeg virkelig å lure på. Det skulle være en av dere skravlerne:) "Det skulle være en av dere skravlerne:)" Skravlerne? Tja, tjo, jeg har riktignok vært ganske aktiv i denne tråden, men ellers er jeg ikke så veldig aktiv på dol om dagen. Hvem andre er det som er med i "Skravlerne"? *Nysgjerrig* 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 "Det skulle være en av dere skravlerne:)" Skravlerne? Tja, tjo, jeg har riktignok vært ganske aktiv i denne tråden, men ellers er jeg ikke så veldig aktiv på dol om dagen. Hvem andre er det som er med i "Skravlerne"? *Nysgjerrig* Ikke bortforklar mandalturen nå da;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ikke bortforklar mandalturen nå da;) LOL! Jeg gjør ikke det, jeg har ikke hørt om noen Mandal-tur! Derfor tror jeg kanskje at du blander meg sammen med noen. Men jeg har lyst til å høre mer om de "skravlerne" likevel :-) 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 LOL! Jeg gjør ikke det, jeg har ikke hørt om noen Mandal-tur! Derfor tror jeg kanskje at du blander meg sammen med noen. Men jeg har lyst til å høre mer om de "skravlerne" likevel :-) Her er jo ikke så mange som er lurt opp i stry av en doler? du er avslørt;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Blir det den første ekte dolbabyen ) Eller er det noen andre dolbabyer her? Ungen til Hawkwind og Blesha 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Her er jo ikke så mange som er lurt opp i stry av en doler? du er avslørt;) Det er sikkert flere som er blitt lurt enn du tror. Ikke alle ønsker å rope så veldig høyt om det... 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er sikkert flere som er blitt lurt enn du tror. Ikke alle ønsker å rope så veldig høyt om det... Fikk det bekreftet på msn. 0 Siter
flisa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Da regner jeg i hvert fall med at det er ingen fare ) Tror Alana er laget av snillhet...hehe 0 Siter
flisa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så du blir skuffet over hvor kjedelige de er? Ikke så bra det heller... Det holder jo å se seg selv i speilet! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.