flisa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Har hun hemoroider i drammen? Jeg trodde hemoroidene satt i ræva? hihi - som den annonsen en gang; "Madrass selges av dame som er god å ligge på" 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er vel ikke morderiske avsløringer akkurat....hva er så ille med dette da? At det bor en Astrid med hemorroider i Drammen som har nedtur i sexlivet sitt...hva er feil med det at hun velger å fortelle om det? - Er det ikke hennes valg? rettelse: hun i Drammen har ikke hemorroider. Den Astrid med hemorroider var fra Larvik. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 rettelse: hun i Drammen har ikke hemorroider. Den Astrid med hemorroider var fra Larvik. :-) Der ser du - det hadde blitt en lang natt å finne alle Astrid'ene i Drammen, ringt dem opp -spurt dem om de nedre gemakker, og så videre... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Så når vi treffes en eller annen gang, så har du møtt meg 1 1/2 gang :-) Matte er rare greier! Men jeg gleder meg til å treffe deg gang nr 1,5 :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 hihi - som den annonsen en gang; "Madrass selges av dame som er god å ligge på" *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Matte er rare greier! Men jeg gleder meg til å treffe deg gang nr 1,5 :-) :-) 0 Siter
Gjest 37000 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hihi - som den annonsen en gang; "Madrass selges av dame som er god å ligge på" Eller "bord selges av dame med vridde bein". 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ja -jeg hadde ikke falt for han HER, for å si det slik. Jeg trodde det var her på dol du nøtte han! Var det du som introduserte ham for dol i stedet? 0 Siter
Gjest blondina Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Oj, det var mange! Jeg tror jeg foretrekker å møte dolere en og en, til jeg blir litt varmere i trøya i alle fall... Er det fordi du har kofferthensikter? Du tok ikke lærdom av den mandal-turen? 0 Siter
willow Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 ja, altså jeg heter hermine og bor i oppdal, liker å ri hester og plukke blomster. mora mi jobber på supern. kanskje jeg juger, yes i do. men. ja. vær forsiktige. 0 Siter
Gjest trippel-s Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 ja, altså jeg heter hermine og bor i oppdal, liker å ri hester og plukke blomster. mora mi jobber på supern. kanskje jeg juger, yes i do. men. ja. vær forsiktige. På Oppdal bor ingen studenter. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Om jeg sier at jeg bor i Kragerø, så skal det litt til å finne ut hvor i Kragerø jeg bor. . Og hvor mange heter ikke det samme i samme by?? Hmmm...har hele familien min i Kragerø jeg gitt. Selv flyttet jeg ut for ni år siden ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er ikke flau over hvem jeg er, så hvorfor skal jeg da på død og liv anonymisere alt rundt mitt liv og levnet her inne? Synes det er litt vel paranoid å tro at mennesker her inne er skumlere eller farligere enn de man møter ellers i hverdagen. Men barna skjermer man selvsagt en del - her som ellers. 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg trodde det var her på dol du nøtte han! Var det du som introduserte ham for dol i stedet? Nei gudameg -vi hadde jo bodd sammen i flere år og hadde barn lenge før vi fikk internett. Og det var jeg som var her først - sikkert et år eller to før han. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei gudameg -vi hadde jo bodd sammen i flere år og hadde barn lenge før vi fikk internett. Og det var jeg som var her først - sikkert et år eller to før han. Da må jeg ha blandet deg sammen med en annen som fortalte at hun fant mannen sin her på dol. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har stusset litt på det samme jeg også, men det er heldigvis ikke mitt problem Hadde min kjæreste fortalt så mye om meg som mange forteller om sine kjærester på dol hadde jeg blitt forbannet. Lett å miste respekten for noen som man vet liker å leke med lyserosa dildoer på lørdager.. I hvert fall hvis det er en sjef, kollega, medarbeider etc. 0 Siter
Gjest herre i svart Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har stusset litt på det samme jeg også, men det er heldigvis ikke mitt problem Hadde min kjæreste fortalt så mye om meg som mange forteller om sine kjærester på dol hadde jeg blitt forbannet. Lett å miste respekten for noen som man vet liker å leke med lyserosa dildoer på lørdager.. I hvert fall hvis det er en sjef, kollega, medarbeider etc. *leke med lyserosa dildoer på lørdager.. Jeg tror alle kvinnene på dette forumet gjør det. Det er blitt en trend. 0 Siter
Babette Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Javel. Og så? Det berører ikke bare de som forteller. Når de forteller åpent om kjærester,ekser, venninner, svigermødre, barn, kolleger og sjefer er det ganske mange andre som også blir berørt. Og som slett ikke har gitt sitt samtykke til å bli "utlevert". De som kjenner igjen fortelleren vil også kunne kjenne igjen de andre som omtales. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 *leke med lyserosa dildoer på lørdager.. Jeg tror alle kvinnene på dette forumet gjør det. Det er blitt en trend. Verre hvis sjefen er en mann 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.