Gå til innhold

Bøter for dumhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snorkfrøken utnevnt seg selv til president for rådet, men hun trenger selvfølgelig medhjelpere.

Øh, hvorfor henne og ikke meg?!?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Prozak

5

• jubalong70

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Øh, hvorfor henne og ikke meg?!?

Hun spurte først...

Icora Panter
Skrevet

Men hvis man hadde hatt Dumhetsrådet, kunne ikke alle dømt.

feil at noen mennesker skal bedømme hva som er dumhet og ikke. Da vil de kun velge hva de selv synes er dumt. Går ikke an å ha noe slikt så forskjellig som mennesker er. Det er litt annerledes med forbrytelser ettersom vi har lover om slike ting. .

Noen vil mene at en er fullstendig idiot i trafikken fordi man kjører litt saktere på glattisen. Mens andre mener man kan kjøre fort for det. . Der er det eks usikkerheten som gjør at man kjører saktere eller fortere. Da synes jeg ikke at andre skal bedømme om det er dumt eller ikke fordi det går på usikkerhet/redsel for å kjøre ut av veien for den som kjører saktere.

Et eks bare.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...