Gå til innhold

Paknikkangst


havarert

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg et panikkanfall. Hadde ca 130 i puls i en time..så gikk det gradvis tilbake. Har i mange å vært plaget av dette. Men i går gikk hjerter løpsk uten at jeg fikk angst i det hele tatt. Er det normalt?? Har alltid blitt veldig redd og fått kraftig angst i forbindelse med slike anfall..Noen som har opplevd det samme? Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Boomerang

Ja,mange ganger og det er forferdelig,tror jeg skal dø vær gang,men woops..er her fremdeles...=)

Men det er fullstendig pyton når det pågår..=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mange ganger og det er forferdelig,tror jeg skal dø vær gang,men woops..er her fremdeles...=)

Men det er fullstendig pyton når det pågår..=(

hei.

Ja det er grusomt,

man tror man skal dø.

Har vært på legevakten med det jeg trodde var hjerteproblemer noen ganger jeg,

angsten viser seg på nye måter hele tiden så når man tror man har kontroll dukker den opp på en ny måte

Håper du kommer deg og slipper dette.

KLEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

hei.

Ja det er grusomt,

man tror man skal dø.

Har vært på legevakten med det jeg trodde var hjerteproblemer noen ganger jeg,

angsten viser seg på nye måter hele tiden så når man tror man har kontroll dukker den opp på en ny måte

Håper du kommer deg og slipper dette.

KLEM.

I like måte..=)

STOR klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jo dette som gjør det så uforståelig:)

Plutselig ER det der, uten at man skjønner hvorfor.. jeg har hatt generalisert angst med panikk anfall i 14 år, men kan si deg at det finnes måter som gjør det lettere og takle/leve med:)

uansett, må du tro på at du vil mestre det, for det vil du om du våger litt, helt sikkert:-) men du må finne din måte og gjøre det på...

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...