Gå til innhold

forvirret over min situasjon


Gjest tippytoe

Anbefalte innlegg

Gjest tippytoe

har vært veldig deprimert i det siste, verre enn noengang etter lang behandling hos psykolog. i går gråt jeg for første gang i terapi, mye. har for første gang seriøst vurdert å ta livet mitt og fortalte det til psykologen og ble belønnet med en time om 3 uker, vanligvis 2 uker. var også innom overlegen i går som tar seg av medisineringen min, bruker antipsykotika mot "grensepsykotisk" og fortalte alt der også, sa bare du kan få noe for den depresjonen din men du liker vel ikke piller du..................så fikk ingenting. overlegen lurte også på om jeg hadde noe god kontakt med psykologen og det måtte jeg bare si nei til for det har jeg ikke.... så i dag får jeg telefon fra psyklogen som ber meg komme i morgen. trodde de ville jeg skulle ta livet mitt men de har vel ombestemst seg da? jeg skjønner ingenting. jeg skal gå men er engstelig.... sa bare vi måtte snakke mer med både psyklog og overlegen. jeg skal gå men hvorfor fikk jeg først satt opp om lang tid framma og nå bare 2 dager etter.... nei ikke så lett å skjønne. hva sier dere? sns det virker så useriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Tror ikke du trenger å uroe deg. På meg virker det som at enten psykologen eller overlegen har tatt deg på alvor og skjønt at du har det verre. Vær tydelig og fortell ordentlig hvordan du har det, sånn at du får riktig behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Virker veldig useriøst,men det er jo ikke så uvanlig i dag.

Farlig å bry seg vet du..=)

Seriøst,virker ikke som de tar deg særlig alvorlig,spesiellt ikke psykologen,tre uker er lenge når du har det så vanskelig.

Jeg kommer nok aldri til å "bli klok" på dem,har mistet tråden for lenge siden,forstår ikke hvordan de jobber,men forsøker.

Du bør vel gå til en annen behandler,hvor kjemien stemmer bedre,håper du gjør det..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...