Gå til innhold

Dumme psykologen


Gjest MinimizeMe

Anbefalte innlegg

Gjest MinimizeMe

Nå har psykologen min "presset" meg inn i et helt umulig behandlingsopplegg :( Jeg føler meg totalt overkjørt av h*n og har lyst til å trekke meg, fordi jeg er så sur. (Ikke noe mere høflighet fra denne jenten, nei..;-p) Men da står jeg uten behandling i et halvt år til, minst:( Og det vet jeg ikke om jeg takle. Så det er ganske vanskelig å vite hva jeg skal gjøre.. Dritt og lort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

uffameg du.det må jo være helt forferdelig å bli presset til en spes type behandling!er det noe jeg vet,så er det at det terapi og press ikke går så godt sammen..håper du finner en løsning.kanskje fastlegen kan være til hjelp?nei,ikke så lett..stå på i allefall og ikke gi opp!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

uffameg du.det må jo være helt forferdelig å bli presset til en spes type behandling!er det noe jeg vet,så er det at det terapi og press ikke går så godt sammen..håper du finner en løsning.kanskje fastlegen kan være til hjelp?nei,ikke så lett..stå på i allefall og ikke gi opp!

klem

Tusen takk. Nei, jeg er veldig rådvill, som sagt. Jeg måtte liksom si jatakk til det her, ellers ble jeg "sparket" ut derifra:(( Men det er kanskje det beste, for jeg får bare mindre og mindre sansen for den bahandleren. Blir jo lite fruktbart da. Jeg har jo fatlegen,ja, det har du rett i. Kanskje jeg kan prøve å få litt oppfølging/støtte fra h*n i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaddablabla

Tusen takk. Nei, jeg er veldig rådvill, som sagt. Jeg måtte liksom si jatakk til det her, ellers ble jeg "sparket" ut derifra:(( Men det er kanskje det beste, for jeg får bare mindre og mindre sansen for den bahandleren. Blir jo lite fruktbart da. Jeg har jo fatlegen,ja, det har du rett i. Kanskje jeg kan prøve å få litt oppfølging/støtte fra h*n i stedet.

ja,synes å ha lest at du ikke har så god kjemi med behandleren i utgangspunktet?uansett synes jeg det høres litt hjerterått ut å si at du blir kastet ut hvis du ikke tar imot et spesielt opplegg..da er det kanskje ikke det verste tapet heller..

prøv å tenk på hva som er best for deg og kjemp for det.tror "feil" behandling fort kan gjøre vondt verre..

håper du får tatt turen til faslegen og at dere kan finne en løsning sammen.og husk at det er mange her inne som sitter på støttende ord hvis det skulle toppe seg.. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

ja,synes å ha lest at du ikke har så god kjemi med behandleren i utgangspunktet?uansett synes jeg det høres litt hjerterått ut å si at du blir kastet ut hvis du ikke tar imot et spesielt opplegg..da er det kanskje ikke det verste tapet heller..

prøv å tenk på hva som er best for deg og kjemp for det.tror "feil" behandling fort kan gjøre vondt verre..

håper du får tatt turen til faslegen og at dere kan finne en løsning sammen.og husk at det er mange her inne som sitter på støttende ord hvis det skulle toppe seg.. :):)

Takk,takk:) Fått støtte her mang en gang, ja!

Det stemmer at jeg ikke har så god kjemi med psykologen. Du har bra husk! Jeg har tenkt at kjemien kanskje kunne bedre seg etter hvert, men det ser jammen ikke sånn ut.

Ha en god kveld/natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Håper du skifter behandler,press og stress er ikke bra,og det er deg du er der for,ikke for å bli overkjørt men for å få hjelp.

Håper det ordner seg for deg..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MinimizeMe

Hva går dette behandlingsopplegget ut på?

Det går ut på å få hjelp til å fete seg opp under dagen, for så og bli overlatt alene med seg selv og angsten hele kvelden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Det går ut på å få hjelp til å fete seg opp under dagen, for så og bli overlatt alene med seg selv og angsten hele kvelden:(

Det er det som er så trist,enig "dumme psykologen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...