Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å ha vondt i rygg nakke og ledd og ha astma og allergi mot pollen og gress når man har kraftig eksem??

Kan dette være symtomer fra eksem? For jeg har hatt eksem siden jeg var baby er nå 20 år...OG det blir ikke bedre og kroppen min er blitt dårlige ( til og med syn ) og jeg trener en del.

Har du noen gode tips til meg hvordan jeg kan holde eksemen i sjakk eller få det vekk??? Har prøvd det meste med lysbehnadling, bading med salt, og masse resepter fra legen men ingen ting klarer å fjerne det. Klarer bare å ha det i sjakk...

OGså lurer jeg på om de er noe i alkohol som er bra for huden...Fordi etter jeg har vert på fylla...Så blir huden mye bedre..

Finnes det teknologi som for eks laser som kan drepe denne eksemen... eller noen ingrep?? JEg er for eksempen alergisk mot min egen hud flora....dette burde kunne gjøres noe med i 2006???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228387-vanlig-n%C3%A5r-man-har-eksem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...