Gå til innhold

Det er ekkelt å kysse en mann som røyker

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Det lukter og smaker så vondt av en mann som røyker at jeg orker ikke kjærester som ikke er røykfrie.

Å våkne ved siden av en sur røykånde er ikke særlig hyggelig. Synes det burde blitt forbudt å røyke i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

28

• keinstein

11

• mariaflyfly

9

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest glaice
Skrevet

Jeg hadde heller ikke orket å være sammen med en som røker, det lukter grusomt av munnen dems. "grøsser"

Jeg hadde ikke orket snuseleppe engang, lukter like grusomt av dem!

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke smakt på en røykende mann - men kan tenke meg at det smaker vondt, ja!

Er så glad for at ikke noen av oss røyker :-(

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke smakt på en røykende mann - men kan tenke meg at det smaker vondt, ja!

Er så glad for at ikke noen av oss røyker :-(

Jeg har kysset flere røykende menn. Utrolig hva man får seg til å gjøre bare man er forelsket nok ;)

(For smaken var selvfølgelig like vond som lukten)

Skrevet

Åååå - så lenge du er gla' i 'n - så er det så rart med det. Det "smaker" godt likevel! :o)

(Jeg har ingen røykende partner nå, altså.)

Gjest fritjofen
Skrevet

Jeg har kysset flere røykende menn. Utrolig hva man får seg til å gjøre bare man er forelsket nok ;)

Røykeberter smaker og lukter like ille.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Røykeberter smaker og lukter like ille.

"Røykeberter smaker og lukter like ille."

Jeg har ikke smakt på noen røykeberter, men jeg tar ditt ord for det :-)

Skrevet

Grøss....

Svigermor røyker (noe negativt må det jo være med henne og *s*) - og jeg synes lukta er så fæl!

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Jeg hadde heller ikke orket å være sammen med en som røker, det lukter grusomt av munnen dems. "grøsser"

Jeg hadde ikke orket snuseleppe engang, lukter like grusomt av dem!

Jeg synes det faktisk er verre. Snus har en sånn kvalmende lukt som brer seg ut i rommet med ånden til snuseren. Fysjom!

Skrevet

Forbud mot å røyke blir det vel neppe med det første, men heldigvis er det valgfritt hvem man kysser.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Grøss....

Svigermor røyker (noe negativt må det jo være med henne og *s*) - og jeg synes lukta er så fæl!

Nesten godt å høre at svigermoren din ikke er perfekt på alle områder!

Men hun røyker vel ute?

Jeg husker hvor ekkelt jeg syns det var da en av mine røykende tanter skulle få holde min lille baby og la barnet inn mot sin røykstinkende skulder...

Skrevet

Grøss....

Da kan du jo være glad for at du slipper å kysse henne da...?

:-)

Skrevet

Men hun røyker vel ute?

Jeg husker hvor ekkelt jeg syns det var da en av mine røykende tanter skulle få holde min lille baby og la barnet inn mot sin røykstinkende skulder...

Jada, hun røyker ute hos oss og ute når vi er på besøk hos henne. Men lykta sitter jo i klærne og huden da...

Noe av det verste var da de var babyer og hun skulle mate dem, og av og til stakk en finger i munnen på dem slik at de skulle slikke - og fingrene luktet sånn røyk :-( Fysj! Og en ting til - når vi er hos henne, lukter jo alt vi har med oss røyk etterpå, og når en har dusjet og er rein så må en tørke seg med håndklær som lukter røyk :-(

Og jeg tror ikke hun røyker mye (ikke mange røyk om dagen) - så hvordan virkelige storrøykere lukter, det orker jeg ikke tenke på!

Skrevet

Da kan du jo være glad for at du slipper å kysse henne da...?

:-)

Ja, det er jeg :-)

Men hun er god som gull på andre måter da!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jada, hun røyker ute hos oss og ute når vi er på besøk hos henne. Men lykta sitter jo i klærne og huden da...

Noe av det verste var da de var babyer og hun skulle mate dem, og av og til stakk en finger i munnen på dem slik at de skulle slikke - og fingrene luktet sånn røyk :-( Fysj! Og en ting til - når vi er hos henne, lukter jo alt vi har med oss røyk etterpå, og når en har dusjet og er rein så må en tørke seg med håndklær som lukter røyk :-(

Og jeg tror ikke hun røyker mye (ikke mange røyk om dagen) - så hvordan virkelige storrøykere lukter, det orker jeg ikke tenke på!

Vet du, nå misunner jeg deg ikke svigermoren din lenger :-)

Da tar jeg heller vindusvasken selv.

Det er helt merkelig hvor vondt røyk kan lukte. Det hjelper ikke hvor mye de har vasket, kommer man på besøk til noen som har røyket inne, så oppleves det skittent uansett.

Skrevet

Men hun røyker vel ute?

Jeg husker to av mine venninner kom på barselbesøk på sykehuset og skulle hilse på min nyfødte. De hadde naturligvis stumpet hver sin Prince like utenfor døren, og tok med seg en virvelvind av røykestænk inn til den rene, uskyldige babyen min. Det luktet sur og innrøykt gammelmann i hele rommet. Fy, så ekkelt!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg husker to av mine venninner kom på barselbesøk på sykehuset og skulle hilse på min nyfødte. De hadde naturligvis stumpet hver sin Prince like utenfor døren, og tok med seg en virvelvind av røykestænk inn til den rene, uskyldige babyen min. Det luktet sur og innrøykt gammelmann i hele rommet. Fy, så ekkelt!

"Det luktet sur og innrøykt gammelmann i hele rommet. Fy, så ekkelt!"

Uff, ja! Det er da man lurer på hvordan man skal få sagt på en pen måte at det ikke er så fristende å la dem holde det lille nurket.

Skrevet

"Det luktet sur og innrøykt gammelmann i hele rommet. Fy, så ekkelt!"

Uff, ja! Det er da man lurer på hvordan man skal få sagt på en pen måte at det ikke er så fristende å la dem holde det lille nurket.

"Jeg husker..." Hørtes jo ut som om det var tredve år siden :P Er bare 7 år siden, altså.

I september er det tid for nye barselbesøk. Selv om de fleste når har sluttet å røyke, har jeg enda èn venninne som kommer til å ha med seg en liten røyksky til småen! Usj.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Jeg husker..." Hørtes jo ut som om det var tredve år siden :P Er bare 7 år siden, altså.

I september er det tid for nye barselbesøk. Selv om de fleste når har sluttet å røyke, har jeg enda èn venninne som kommer til å ha med seg en liten røyksky til småen! Usj.

Oj!

Har du en liten en i magen? Gratulerer, det hadde jeg ikke fått med meg! (Jeg smugleser nok for lite på Graviditetsforumer)

Siden sist du hadde baby har røykeloven blitt innført, så det blir nok lettere å si i fra denne gangen.

Du kan jo alt nå si i fra til den røykende venninnen din at du gleder deg til å få henne på besøk når du har født, men at du hadde satt stor pris på om hun lot være å røyke en stund før hun kom, av hensyn til babyen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...