Gå til innhold

Det er ekkelt å kysse en mann som røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj!

Har du en liten en i magen? Gratulerer, det hadde jeg ikke fått med meg! (Jeg smugleser nok for lite på Graviditetsforumer)

Siden sist du hadde baby har røykeloven blitt innført, så det blir nok lettere å si i fra denne gangen.

Du kan jo alt nå si i fra til den røykende venninnen din at du gleder deg til å få henne på besøk når du har født, men at du hadde satt stor pris på om hun lot være å røyke en stund før hun kom, av hensyn til babyen.

Takk, takk. Jada, her er det full action i magen! :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

28

• keinstein

11

• mariaflyfly

9

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg synes det faktisk er verre. Snus har en sånn kvalmende lukt som brer seg ut i rommet med ånden til snuseren. Fysjom!

At folk snuser syns jeg ikke gjør noe. Riktignok frister det ikke å kysse dem ;-), men jeg syns ikke den lukten er ubehagelig.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

At folk snuser syns jeg ikke gjør noe. Riktignok frister det ikke å kysse dem ;-), men jeg syns ikke den lukten er ubehagelig.

Snus er jo fint i den forstand at det plager omverdenen mindre enn det sigaretter gjør.

Men jeg har nok bare sett litt for mange brisne menn med snus mellom tennene…

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Snus er jo fint i den forstand at det plager omverdenen mindre enn det sigaretter gjør.

Men jeg har nok bare sett litt for mange brisne menn med snus mellom tennene…

"Men jeg har nok bare sett litt for mange brisne menn med snus mellom tennene"

Da har jeg et litt annet erfaringsområde, som nok forklarer at vi ser det så forskjellig.

De snuserne jeg kjenner er hyggelige, sjarmenende unge menn som tar en snus inne på kontoret i stedet for å røyke ute og dra med seg sur røyklukt inn.

Kvinnen med utopiene
Skrevet

"Men jeg har nok bare sett litt for mange brisne menn med snus mellom tennene"

Da har jeg et litt annet erfaringsområde, som nok forklarer at vi ser det så forskjellig.

De snuserne jeg kjenner er hyggelige, sjarmenende unge menn som tar en snus inne på kontoret i stedet for å røyke ute og dra med seg sur røyklukt inn.

Det er nesten så jeg misunner deg litt. På min forrige arbeidsplass snuste alle røykerne mellom røykepausene, så de ikke bare dro med seg røyklukt inn, men spyttet små brune klyser på gulv og vegger.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er nesten så jeg misunner deg litt. På min forrige arbeidsplass snuste alle røykerne mellom røykepausene, så de ikke bare dro med seg røyklukt inn, men spyttet små brune klyser på gulv og vegger.

Æsj, skikkelig ekkelt!

Gjest opptatt av været
Skrevet

Hvordan er været i NY nå?

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Æsj, skikkelig ekkelt!

Kjempe! Den gjengen må ha tilhørt en egen art.

Skrevet

Har du hatt deg med en røyker i går?

Gjest helt enig
Skrevet

Helt enig. Jeg kunne ikke hatt en kjæreste som røyker, for meg er det et av de første "kriterier" jeg siler vekk potensielle partnere på.

Skrevet

Helt enig. Jeg kunne ikke hatt en kjæreste som røyker, for meg er det et av de første "kriterier" jeg siler vekk potensielle partnere på.

Jepp.

Skrevet

Samme her. Er innrøkt fra barndommen av og det holder lenge. En mann som røyker hadde ikke fanget min interesse i det hele tatt.

Skrevet

Jeg var helt enig (bare vedr. kvinner, og ikke menn), frem til den siste setningen din. Men jeg forventer heller ikke at du skal legge opp til å bli tatt seriøst :-)

"............................................."

Skrevet

Så enig, så enig. Jeg har opplevd å få blåst røyk inn i munnen. Jeg er heldigvis sammen med en ikke-røyker nå.

amerikafareren
Skrevet

Jeg var helt enig (bare vedr. kvinner, og ikke menn), frem til den siste setningen din. Men jeg forventer heller ikke at du skal legge opp til å bli tatt seriøst :-)

"............................................."

Du har svart en del innlegg i det siste som jeg ikke har orket å svare tilbake. Du bør ta det seriøst.

amerikafareren
Skrevet

Man må ikke kline for å få pult vet du :)

Det var ingen som snakket om puling.

Skrevet

Du har svart en del innlegg i det siste som jeg ikke har orket å svare tilbake. Du bør ta det seriøst.

*LOL* Kan ikke huske å ha svart på særlig mange av innleggene dine i det siste. Dine trollinger under forskjellige nick har jeg for lengst sluttet å ta seriøst :-)

".........................................."

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Jeg var med på en liten "menage a trois" og etter at mannen som røkte hadde slikket denne damen så smakte det røyk etterpå. Æsj!!!

amerikafareren
Skrevet

*LOL* Kan ikke huske å ha svart på særlig mange av innleggene dine i det siste. Dine trollinger under forskjellige nick har jeg for lengst sluttet å ta seriøst :-)

".........................................."

Dine og mine meninger om forskjellige nick er forskjellige og det er du nødt til å forholde deg til. Du har ingen retningslinjer som sier at du og dine meningsfeller har rett selvom det er en gjeng her som liker å heve seg.

Jeg har bevisst unngått å svare deg når du har prøvd 'å kaste' deg over meg som amerikafareren. Jeg er lei din arroganse i øyeblikket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...