ShitDiddelyDo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har du hatt deg med en røyker i går? Hun er i usa, må vite, og over there er jo også Clinton, en mann som tidligere har vist for hele verden at han nyter en liten sigarlek når anledningen byr seg. Min teori er at Bebba hadde seg med Bill i går. Det er i hvert fall ikke noe mindre sannsynlig enn det andre hun skriver. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg syns også det er ekkelt å kysse menn, enten de røyker eller ei. Trallalaaaaa 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg syns også det er ekkelt å kysse menn, enten de røyker eller ei. Trallalaaaaa Har du prøvd...? Hehe.. :-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Har du prøvd...? Hehe.. :-) Jeg har prøvd;) Jeg synes ikke det er ekkelt å kysse menn som ikke røyker;) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har du prøvd...? Hehe.. :-) Jeg prøver å komme på en grunn, og i tilfelle hvem det skulle være som ikke ville bli grinete? En kompis gjorde det i fylla, og det husket han ikke etterpå, jeg turde ikke gi han bildet.... 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg har prøvd;) Jeg synes ikke det er ekkelt å kysse menn som ikke røyker;) Ikke jeg heller. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg prøver å komme på en grunn, og i tilfelle hvem det skulle være som ikke ville bli grinete? En kompis gjorde det i fylla, og det husket han ikke etterpå, jeg turde ikke gi han bildet.... Jeg kjenner også noen menn som har gjort det i fylla, og som husker det. Hehe... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det var ingen som snakket om puling. Hørte jeg puling? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Jeg har prøvd;) Jeg synes ikke det er ekkelt å kysse menn som ikke røyker;) Da er vi to mot keinstein;) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Da er vi to mot keinstein;) Tipper vi kan dra med oss de fleste damene her inne.. :-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Hørte jeg puling? Nei du leste det. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Tipper vi kan dra med oss de fleste damene her inne.. :-) Og vi er i hvert fall flere enn de mennene som keinstein kan få med seg;) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Og vi er i hvert fall flere enn de mennene som keinstein kan få med seg;) SÅSÅ 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 SÅSÅ Ergo, det er herlig å kysse menn som ikke røyker;) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ergo, det er herlig å kysse menn som ikke røyker;) Jeg røyker ikke..... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg var med på en liten "menage a trois" og etter at mannen som røkte hadde slikket denne damen så smakte det røyk etterpå. Æsj!!! "menage a trois" er det trekant? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Dine og mine meninger om forskjellige nick er forskjellige og det er du nødt til å forholde deg til. Du har ingen retningslinjer som sier at du og dine meningsfeller har rett selvom det er en gjeng her som liker å heve seg. Jeg har bevisst unngått å svare deg når du har prøvd 'å kaste' deg over meg som amerikafareren. Jeg er lei din arroganse i øyeblikket. *LOL* Legg av deg den påtatte offerrollen, bebba. Jeg har vel aldri "kastet meg over" deg - gud forby. Men at du har skrevet mye trolling, er et faktum som begynner å bli relativt velkjent nå. ".............................................." 0 Siter
matildes mor Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Å kline med en mann som røyker...ja da skal jeg være godt skjenkt ja....Men det var jeg nok da jeg traff min mann...Men jeg hadde nok silt han vekk-viss det ikke var for de forbaskede følelsene da... Neste gang skal jeg ha meg en ikke røyker;-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 *LOL* Legg av deg den påtatte offerrollen, bebba. Jeg har vel aldri "kastet meg over" deg - gud forby. Men at du har skrevet mye trolling, er et faktum som begynner å bli relativt velkjent nå. ".............................................." Du vet ikke mitt riktige navn, og takk for det. Du er så dobbeltmoralsk at det er til å spy av. Påkalle gud kan du, etter alt det du har skrevet om religioner. Du har motsagt deg selv så ofte at jeg er lei deg. Ta det seriøst. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Jeg røyker ikke..... Da blir sjansene store for at du er god til å kysse;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.