Gå til innhold

Det er ekkelt å kysse en mann som røyker

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Så hold kjeft, da.

Var dette snerpete eller;) Nå slutter vi begge to.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

28

• keinstein

11

• mariaflyfly

9

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Beklager, det visste jeg ikke. Vi kan like gjerne slutte nå for min del.

Gjør hva du vil. Jeg skal spise pizza hos naboen.

Skrevet

Du TRENGER ikke å kline med noen hvis du ikke vil, vet du!

Skrevet

Av en mann;)

Hadde jeg røpet hva premien var, så hadde du forstått at det ikke var en mann.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er fordi du er ung. Tror jeg. Det er i hvert fall det hun skriver under.

Jeg vil tro et skjellsord som "du er ung" vil sende deg gråtende til sengs i kveld. :)

Faen! Det er Pia Haraldsen! Bebba må være Pia Haraldsen!

At jeg ikke har forstått det før nå.

Ev. datra..

Gjest pasopp
Skrevet

Du TRENGER ikke å kline med noen hvis du ikke vil, vet du!

Du røyker altså.

Gjest pasopp
Skrevet

Hver gang noen argumenterer mot deg, drar du fram at de er "unge".

Vel bebba, det faktumet at du ikke er så ung lenger, beviser ihvertfall at ikke alle blir klokere med åra.

Se der, der var du snerpete, igjen!

amerikafareren
Skrevet

Hadde jeg røpet hva premien var, så hadde du forstått at det ikke var en mann.

Litt integritet må vi ha;)

Skrevet

Litt integritet må vi ha;)

integritet (av lat. integritas, sunnhet, uskadd tilstand), helhet, ukrenkelighet; brukes om en stats helhet og uavhengighet, og om en persons (gode) egenskaper: redelighet, ubestikkelighet.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Ingen sa at det var negativt å være ung, men det er merkelig å begynne å fable om onser osv. i en slik sammenheng. Mariaflyfly virker på meg som en snerpete frøken som ikke stemmer med hennes unge alder. Det er ikke positivt å være snerpete.

Det er nettopp i ung alder man er snerpete :-D

amerikafareren
Skrevet

integritet (av lat. integritas, sunnhet, uskadd tilstand), helhet, ukrenkelighet; brukes om en stats helhet og uavhengighet, og om en persons (gode) egenskaper: redelighet, ubestikkelighet.

Du keinstein, du keinstein. Jamen meg om ikke jeg begynner å bli nysgjerrig på hva for en person du er. Nei jeg tenkte ikke å kyssse deg for å vite hvordan du smaker;) Men møte deg i egen person å se hvordan du ser ut og få diskutere livet med deg (det norske livet over en norsk pils i den norske hovedstad):)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Ja dette var inspirerende og nytenkende og svære interessant. Og veldig underholdende. Fortsett sånn!! :)

amerikafareren
Skrevet

Det er nettopp i ung alder man er snerpete :-D

Javel;) kanskje vi oldiser blir mindre snerpete med alderen;)

amerikafareren
Skrevet

Ja dette var inspirerende og nytenkende og svære interessant. Og veldig underholdende. Fortsett sånn!! :)

ahh, nå gjorde du meg jamen usikker;) Inspirerende, nytenkende, underholdende????? Javel, jeg er antakelig ikke den første som tenker slik, men underholdning ja det har blitt en lang tråd, men har jeg gjort det.............

Skrevet

Du keinstein, du keinstein. Jamen meg om ikke jeg begynner å bli nysgjerrig på hva for en person du er. Nei jeg tenkte ikke å kyssse deg for å vite hvordan du smaker;) Men møte deg i egen person å se hvordan du ser ut og få diskutere livet med deg (det norske livet over en norsk pils i den norske hovedstad):)

Det blir nok litt langt.

Forresten, jeg har vært i 22 amerikanske stater, hvilke/hvor mange har du vært i?

amerikafareren
Skrevet

Det blir nok litt langt.

Forresten, jeg har vært i 22 amerikanske stater, hvilke/hvor mange har du vært i?

Jeg må prøve å telle, men jeg har ikke vært i så mange som 22 stater. Et sted imellom 10 og 2o tror jeg, men så har jeg vært i Canada, og mange land i Midt-Østen. har du det;)

Skrevet

Jeg må prøve å telle, men jeg har ikke vært i så mange som 22 stater. Et sted imellom 10 og 2o tror jeg, men så har jeg vært i Canada, og mange land i Midt-Østen. har du det;)

Burma, Malaysia, Thailand, Indonesia, Singapore. Tsjekkia, Makedonia, Serbia, italia, Hellas, Tyrkia, Tyskland, Nederlannd, Polen, Storbritannia. Spania, Kanari, Portugal, Marokko, Tunis, Egypt. Kanada, Horsehoe falls, New York, Washington, Houston. Mexico, Venezuela, Hele Ecuador, Brazil, Galapagos, Colombia, Baja Califirnia, Grand Canyon, Yosemite NP (Uttales jåsemity) Sequoia, Las Vegas, Alcatraz, Golden gate, Mount Rushmore, Carlsbad Caverns, Niagara.

Finland, Sverige, Danmark, Estland og Bergen Alle byene oppover til Hammerfest hvor de gjestfrie familiene mine bor.

amerikafareren
Skrevet

Burma, Malaysia, Thailand, Indonesia, Singapore. Tsjekkia, Makedonia, Serbia, italia, Hellas, Tyrkia, Tyskland, Nederlannd, Polen, Storbritannia. Spania, Kanari, Portugal, Marokko, Tunis, Egypt. Kanada, Horsehoe falls, New York, Washington, Houston. Mexico, Venezuela, Hele Ecuador, Brazil, Galapagos, Colombia, Baja Califirnia, Grand Canyon, Yosemite NP (Uttales jåsemity) Sequoia, Las Vegas, Alcatraz, Golden gate, Mount Rushmore, Carlsbad Caverns, Niagara.

Finland, Sverige, Danmark, Estland og Bergen Alle byene oppover til Hammerfest hvor de gjestfrie familiene mine bor.

Du har vært mange steder hvor jeg ikke har vært, men jamen meg har jeg vært en del steder du ikke nevner;)

Vi har vært i Bergen begge to, skal vi treffes på brygga i Bergen og spise fiskesuppe og drikke hvitvin uten å vite noe annet enn at vi er keinstein og amerikafarereren;)

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Javel;) kanskje vi oldiser blir mindre snerpete med alderen;)

Det håper vi inderlig ;)

amerikafareren
Skrevet

Det håper vi inderlig ;)

Sitter du på dol så sent?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...