Gå til innhold

Det er ekkelt å kysse en mann som røyker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har vært mange steder hvor jeg ikke har vært, men jamen meg har jeg vært en del steder du ikke nevner;)

Vi har vært i Bergen begge to, skal vi treffes på brygga i Bergen og spise fiskesuppe og drikke hvitvin uten å vite noe annet enn at vi er keinstein og amerikafarereren;)

Sist jeg var i Bergen var i 1965.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

28

• keinstein

11

• mariaflyfly

9

• Sofline

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du vet ikke mitt riktige navn, og takk for det. Du er så dobbeltmoralsk at det er til å spy av. Påkalle gud kan du, etter alt det du har skrevet om religioner. Du har motsagt deg selv så ofte at jeg er lei deg. Ta det seriøst.

*LOL* Normalt er det begrenset hvor mye jeg gidder å jatte med åpenbart ustabile og/eller sosialt mistilpassede personer, men med deg er det underholdende ganske lenge :-)

"Påkalle gud"? *LOL*

"Vet ikke ditt egentlige navn"? *ROTFLMAO* Hva i all verden skal jeg med ditt egentlige navn?

"..........................................."

amerikafareren
Skrevet

Sist jeg var i Bergen var i 1965.

Du husker det i hvert fall;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...