Gå til innhold

Hvordan takle festlig lag når deprimert?


Gjest Oskorei

Anbefalte innlegg

Gjest Oskorei

Føler meg så fortvilet for tiden, har vært deprimert lenge men ble bedre for litt siden, før det så jeg venner lite og når jeg ble bedre har de begynt å invitere meg med på ting igjen, 2 bursdager og ett utdrikningslag i nær framtid.

Problem, de dype depresjonene har kommet over meg igjen og nå har jeg jo sagt ja, jeg er så redd de skal slutte å ta kontakt med meg hvis jeg ikke kommer nå heller :( På samme tid er jeg redd for å virke dum og vanskelig hvis jeg går, er veldig dårlig på å holde en glad maske når jeg er deprimert.

Fortvilet igjen nå.

Hva ville du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnen med utopiene

Jeg vet ikke hvor gode vennene dine er, men hvis det er folk du virkelig kan snakke med kan du prøve å forklare situasjonen.

Smatidig som jeg vet hvor viktig det er å ikke dvele ved de vonde følelsene, skal man ikke bagatellisere dem heller. Hvis det er ting du rett og slett tror du ikke orker/klarer skal du ikke gjøre dem. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...