Gå til innhold

Til NetCom abbonenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest netcom-hater
Skrevet

Jepp.

Det J**** chess som gikk over til netcom sitt nettverk!!

Var så storfornøyd med de, og nå er de blitt et sånt søringeselskap.

Ikke for jeg misiker søringer, men i nord så er det ikke like god dekning på netcom, så her jeg bor er det bare såvidt jeg mottar meldinger :-(

Bare 12 dager til, så slipper jeg mer tull, da er det telenor sitt nett som gjelder!!!!!!!!!!

Gjest Shira12
Skrevet

Oppdaget det da jeg prøvde og bruke tlf.

Litt surt siden jeg har vært i telenor sitt nett helt til i går, da var det over i netcom pga at jeg er chess-kunde.

Gjest Shira12
Skrevet

Jepp.

Det J**** chess som gikk over til netcom sitt nettverk!!

Var så storfornøyd med de, og nå er de blitt et sånt søringeselskap.

Ikke for jeg misiker søringer, men i nord så er det ikke like god dekning på netcom, så her jeg bor er det bare såvidt jeg mottar meldinger :-(

Bare 12 dager til, så slipper jeg mer tull, da er det telenor sitt nett som gjelder!!!!!!!!!!

Har du byttet til Telenor da eller? Eller har du funnet noe med like rimelige priser?

Jeg er også Chess-kunde og er ikke helt fornøyd med at jeg er nå i Netcom sitt nett.

Men har ikke lyst til og bytte til Telenor som leverandør, da jeg har fått de litt opp i halsen.

Skrevet

Tell me...

Bare to mnd og to dager til jeg kan gå over til en annen leverandør...

Skrevet

Jepp.

Da jeg valgte Chess som leverandør, var betingelsen at alle husstandens mobiler ble koblet på Telenor-nettet.

Nå har de som kjent overført alle abonnenter til NetCom. Gjett hvem som leter etter ny leverandør...

Baby Lemonade
Skrevet

Jepp.

Da jeg valgte Chess som leverandør, var betingelsen at alle husstandens mobiler ble koblet på Telenor-nettet.

Nå har de som kjent overført alle abonnenter til NetCom. Gjett hvem som leter etter ny leverandør...

Hadde du gjort som meg og skrevet en mail til Chess da du fikk nytt simkort i posten og forlanget å bli værende på Telenors nett, hadde du blitt nettop det.

Hvor lang tid det tar før jeg blir tvangsflyttet er derimot uvisst, men enn så lenge er jeg fornøyd Chesskunde på et stabilt nett.

Gjest snufselufs
Skrevet

Gjett om jeg merket det. Kjæresten min dro til Afrika i dag. Blir borte i to måneder. Og jeg fikk ikke sagt hadet eller noe til han...Det er jeg skuffet og lei meg for :0(

Fatter ikke at Netcom kan ta ansvar. Leste den artikkelen og de ble frikjent for ansvar sist nettet deres lå ute for telling. Er sikkert mange andre som har fått større problemer enn meg på grunn av dette.

Skrevet

Tell me...

Bare to mnd og to dager til jeg kan gå over til en annen leverandør...

Anbefaler Tele2 Champion:)

Ingen bindingstid, ingen mnd. avgift, og koster bare 0,54 øre pr min. for samtaler til alle nett (også fastnett), og 0,54 for sms...:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

I juni eller juli går bindingstida mi hos Netcom ut, og da er det byebye til Netcom, for alltid.

Jeg har brukt Netcom i alle mine mobilår.

Skrevet

Hadde du gjort som meg og skrevet en mail til Chess da du fikk nytt simkort i posten og forlanget å bli værende på Telenors nett, hadde du blitt nettop det.

Hvor lang tid det tar før jeg blir tvangsflyttet er derimot uvisst, men enn så lenge er jeg fornøyd Chesskunde på et stabilt nett.

Jeg gjorde det, og to svar på mitt fram-og-tilbake sa det samme: Det lar seg dessverre ikke gjøre osv.

Neivel, da lar det seg dessverre ikke gjøre å beholde meg som kunde, svarte jeg.

Dessverre har jeg ikke somlet meg til å finne en annen leverandør. Tips til Telenor-nett-leverandør utenom Telenor, kanskje?

Baby Lemonade
Skrevet

Jeg gjorde det, og to svar på mitt fram-og-tilbake sa det samme: Det lar seg dessverre ikke gjøre osv.

Neivel, da lar det seg dessverre ikke gjøre å beholde meg som kunde, svarte jeg.

Dessverre har jeg ikke somlet meg til å finne en annen leverandør. Tips til Telenor-nett-leverandør utenom Telenor, kanskje?

http://www.dinside.no/php/art.php?id=104487

Her er en link det kan være kjekt å sjekke når man skal bytte mobiloperatør. Legger du inn opplysninger om forbruket ditt vil du få opp en oversikt over hvilket abonnement som passer ditt bruk best.

Hvilke av disse som benytter Telenors nett er ikke godt å si, men sjekk nettsidene til de operatørene som kommer best ut for din del så står det sikkert der.

Skrevet

http://www.dinside.no/php/art.php?id=104487

Her er en link det kan være kjekt å sjekke når man skal bytte mobiloperatør. Legger du inn opplysninger om forbruket ditt vil du få opp en oversikt over hvilket abonnement som passer ditt bruk best.

Hvilke av disse som benytter Telenors nett er ikke godt å si, men sjekk nettsidene til de operatørene som kommer best ut for din del så står det sikkert der.

Takk skal du ha. Har allerede sjekket ut endel leverandører, men håpet at du hadde en knall-leverandør å by på! Jeg får ta en ny runde, NetCom er bare ikke til å leve med.

• 2 uker senere...
Gjest netcom-hater
Skrevet

Har du byttet til Telenor da eller? Eller har du funnet noe med like rimelige priser?

Jeg er også Chess-kunde og er ikke helt fornøyd med at jeg er nå i Netcom sitt nett.

Men har ikke lyst til og bytte til Telenor som leverandør, da jeg har fått de litt opp i halsen.

Mobyson!!!

Gjest Shira12
Skrevet

Mobyson!!!

OK, da skal jeg ta en titt på de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...