Gå til innhold

Sukk...


Gjest Thina

Anbefalte innlegg

Jeg er ei dame på 31 år,som sliter med depresjoner,dvs det dukker opp så mye dårlig samvittighet for alt,og jeg er veldig sjalu..stoler ikke på alle mennesker osv,spes typen min,vi har vært sammen endel ganger før og nå er vi sammen igjen. Han virker mere voksen nå,han er to år yngre enn meg.

Men han har fart mye med løgn og uærlighet før fordi han ikke ville si sine problemer til meg,han stakk heller hvergang.

Jeg venter på time hos psykolog,men det kune ta litt tid før jeg fikk time sa legen min...jeg vil eller orker ikke vente mere... har kun ventet i 2 uker nå...hva gjør jeg? vil komme i gang!!!

Uff alt er kaos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinnen med utopiene

Når jeg er deprimert synes jeg det hjelper å skrive ned det jeg føler i en dagbok. Jeg prøver å være så spesifikk som mulig. Det å sette ord på og identifisere følelsene man har er, for min del, det første steget i å kunne ta tak i dem og bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaddablabla

Jeg og har mye hjelp i å skrive dagbok,så det kan du jo prøve. Det har også hjulpet meg en del i terapien:)Får bedre oversikt.

Hvis det blir for gale,kan du jo spørre faslegen din om å komme til der litt mens du venter.Jeg fikk beskjed om å komme dit hvis det toppet seg under ventetiden..

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...