Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjern innlegget Til alle adopterte fra i går kl 18.44. Unødvendig å la slikt ligge inne . Bare for å provosere.

Gjest Cebuline
Skrevet

Men milde himmel, det er dette jeg ikke skjønner. Hvorfor i verdens land og rike bry seg??? Det er jo for dumt å la seg provosere av slikt.

Jeg syns uttalelsen er dum, men den er jo ment å være dum.

Skrevet

Tull!

Klarer du ikke å heve deg over så åpenlyse idioter så bør du kanskje finne på noe annet enn å henge på et diskusjonsforum.

Gjest chaguala
Skrevet

Jeg er uenig. Synes det kan få stå jeg. Ja, det er bare ment for å provosere, men det er opp til oss å ikke la oss provosere.

Skrevet

webbis har vel nok og gjøre ville jeg tro:)

hva er galt med dette da?!

Gjest Cebuline
Skrevet

Kan slette hele adopsjonsforumet spør du meg.

Er det rart folk syns vi adoptivforeldre er rare??

petter smart
Skrevet

Enten er innlegget endret eller så skjønner jeg ingenting av hva du mener? Er det mulig å bli provosert av dette?

Gjest hurlumheia
Skrevet

Enten er innlegget endret eller så skjønner jeg ingenting av hva du mener? Er det mulig å bli provosert av dette?

Det er fjernet.

Gjest Ikke helt
Skrevet

Det er fjernet.

Det ser ut som kløq vil ha hovedinnlegget fjernet, og det ligger der enda...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...