Gå til innhold

Veddemål man kan angre på...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

18

• Goliath

14

• Hawkwind

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest tragsisk
Skrevet

Bare det faktum at han faktisk vil gjennomføre trekanten er jo nok til å kalle ham en idiot da.

Skrevet

Bare det faktum at han faktisk vil gjennomføre trekanten er jo nok til å kalle ham en idiot da.

Heh-heh. Mer enn hun, som skrev kontrakt på det? No way :-)

"............................................"

Skrevet

he-he....og telleren går fantastisk raskt videre, selv om veddemålsgrensen for lengst er nådd:-)

Skrevet

Her må du utdype noe tror jeg?

Hva ved det er det som gjør han til en idiot (spesielt i forhold til henne...)?

Synes han gjør som han skal jeg - og står ved avtalen - bokstavelig talt...:-)

Skrevet

Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-)

Skrevet

Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-)

Jepp - enten det, eller så har dama fått en helt nødvendig reality check mht. påståelighet.

Skrevet

Om hun ikke direkte _ønsket_ det, så vil jeg ihvertfall tippe at tanken ikke var _helt_ fjern for henne :-)

"..............................................."

Gjest tragsisk
Skrevet

Her må du utdype noe tror jeg?

Hva ved det er det som gjør han til en idiot (spesielt i forhold til henne...)?

Synes han gjør som han skal jeg - og står ved avtalen - bokstavelig talt...:-)

En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale.

Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Litt kult å trykke reload en gang og se hvor stort hopp telleren gjør.

Skrevet

En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale.

Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de.

*LOL* Steike, man skal jaggu høre mye dumt :-)

"På tull"? Hva i all verden vet du om det?

"............................................."

Skrevet

Litt kult å trykke reload en gang og se hvor stort hopp telleren gjør.

Jepp, denne siden er spredd til rimelig mange steder etterhvert.

bare det at den er linket fra dagbladets humorside skaffer nok siden en del ekstra titusener av treff i dag alene.

Kan se ut som siden pr. nå genererer 50 treff i sekundet elns...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp, denne siden er spredd til rimelig mange steder etterhvert.

bare det at den er linket fra dagbladets humorside skaffer nok siden en del ekstra titusener av treff i dag alene.

Kan se ut som siden pr. nå genererer 50 treff i sekundet elns...

Det viser hvor fascinerte man kan bli av det meningsløse. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enhver som vinner et sånt veddemål har rett på premie!

:-)

Skrevet

Du skal ikke se helt bort i fra at hun hadde noen fantasier der ja.....

Spør du meg så vil jeg si at begge får det de ønsker seg:-)

Skrevet

Det var jo hennes forslag, og sansynligvis hennes fantasi...

Så jeg tror de begge får som de innerst inne ønsker - og det er jo bare hyggelig:-)

Skrevet

Jeg er enig med deg :)

Skrevet

Teit premie.

"Teit"? Overhodet ikke :-)

Forøvrig kan ikke det man satser i et veddmål karakteriseres som en "premie".

"......................................"

Gjest tragsisk
Skrevet

Det var jo hennes forslag, og sansynligvis hennes fantasi...

Så jeg tror de begge får som de innerst inne ønsker - og det er jo bare hyggelig:-)

Tror nok heller det var det aller aller siste hun noensinne ville gått med på siden hun var så sikker på å vinne. Og han burde da selvsagt vært mann nok til å avslå, eller bryte forholdet om han er så nødig på annen fitte.

Hadde de begge fantasert om det hadde de nok bare hatt det. Folk prater sammen vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...