Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 http://www.helpwinthisbet.com/404/ Sjekk telleren nederst på siden ;-) 0 Siter
Gjest tragsisk Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Bare det faktum at han faktisk vil gjennomføre trekanten er jo nok til å kalle ham en idiot da. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Bare det faktum at han faktisk vil gjennomføre trekanten er jo nok til å kalle ham en idiot da. Heh-heh. Mer enn hun, som skrev kontrakt på det? No way :-) "............................................" 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 he-he....og telleren går fantastisk raskt videre, selv om veddemålsgrensen for lengst er nådd:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Bare det faktum at han faktisk vil gjennomføre trekanten er jo nok til å kalle ham en idiot da. Her må du utdype noe tror jeg? Hva ved det er det som gjør han til en idiot (spesielt i forhold til henne...)? Synes han gjør som han skal jeg - og står ved avtalen - bokstavelig talt...:-) 0 Siter
tonie Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-) Jepp - enten det, eller så har dama fått en helt nødvendig reality check mht. påståelighet. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-) Om hun ikke direkte _ønsket_ det, så vil jeg ihvertfall tippe at tanken ikke var _helt_ fjern for henne :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest tragsisk Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Her må du utdype noe tror jeg? Hva ved det er det som gjør han til en idiot (spesielt i forhold til henne...)? Synes han gjør som han skal jeg - og står ved avtalen - bokstavelig talt...:-) En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale. Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Litt kult å trykke reload en gang og se hvor stort hopp telleren gjør. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale. Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de. *LOL* Steike, man skal jaggu høre mye dumt :-) "På tull"? Hva i all verden vet du om det? "............................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Litt kult å trykke reload en gang og se hvor stort hopp telleren gjør. Jepp, denne siden er spredd til rimelig mange steder etterhvert. bare det at den er linket fra dagbladets humorside skaffer nok siden en del ekstra titusener av treff i dag alene. Kan se ut som siden pr. nå genererer 50 treff i sekundet elns... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jepp, denne siden er spredd til rimelig mange steder etterhvert. bare det at den er linket fra dagbladets humorside skaffer nok siden en del ekstra titusener av treff i dag alene. Kan se ut som siden pr. nå genererer 50 treff i sekundet elns... Det viser hvor fascinerte man kan bli av det meningsløse. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale. Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de. Enhver som vinner et sånt veddemål har rett på premie! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Alle vet at det finnes mange idioter i verden. Alle vet at det finnes mange idioter på internett. Alle skjønner at slikt veddemål vil få selv den slappeste kjæreste til å stå på litt ekstra for å vinne. Altså, konklusjonen min er at dama i utgangspunktet ønsket en trekant. Hun inngikk avtalen for å skape litt spenning rundt det hele;-) Du skal ikke se helt bort i fra at hun hadde noen fantasier der ja..... Spør du meg så vil jeg si at begge får det de ønsker seg:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale. Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de. Det var jo hennes forslag, og sansynligvis hennes fantasi... Så jeg tror de begge får som de innerst inne ønsker - og det er jo bare hyggelig:-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 En mann er jo helt klart dumpbar om han straks begynner å vurdere hvilke damer han vil knulle, når de på tull lager en slik avtale. Hadde han vært skikkelig mann hadde han vunnet med stil, og sagt at han vant, og bedt henne spise ordene sine, men selvsagt sagt at det med trekanten dropper de. Jeg er enig med deg 0 Siter
Prozak Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Teit premie. "Teit"? Overhodet ikke :-) Forøvrig kan ikke det man satser i et veddmål karakteriseres som en "premie". "......................................" 0 Siter
Gjest tragsisk Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det var jo hennes forslag, og sansynligvis hennes fantasi... Så jeg tror de begge får som de innerst inne ønsker - og det er jo bare hyggelig:-) Tror nok heller det var det aller aller siste hun noensinne ville gått med på siden hun var så sikker på å vinne. Og han burde da selvsagt vært mann nok til å avslå, eller bryte forholdet om han er så nødig på annen fitte. Hadde de begge fantasert om det hadde de nok bare hatt det. Folk prater sammen vet du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.