Gå til innhold

Veddemål man kan angre på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*LOL* Steike, man skal jaggu høre mye dumt :-)

"På tull"? Hva i all verden vet du om det?

"............................................."

Man tenker vel ut fra seg sjøl - men det er vel sånn at jeg aldri hadde veddet om noe jeg hadde spydd av -så kanskje hun egentlig vil.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

18

• Goliath

14

• Hawkwind

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Teit"? Overhodet ikke :-)

Forøvrig kan ikke det man satser i et veddmål karakteriseres som en "premie".

"......................................"

ok - jeg bare syns synd på henne nå jeg da -om dette er sant. Bilde og greier - *grøss*

Skrevet

Man tenker vel ut fra seg sjøl - men det er vel sånn at jeg aldri hadde veddet om noe jeg hadde spydd av -så kanskje hun egentlig vil.

Selvfølgelig. Men det blir jo det samme som at jeg aldri hadde inngått et veddemål hvor jeg måtte ha sex med en mann hvis jeg tapte. Hvis jeg hadde gjort det, så hadde jeg jo implisitt sagt at jeg ikke nødvendigvis hadde noe imot det i utgangspunktet.

"............................................"

Gjest tragsisk
Skrevet

Teit premie.

Menn som på død og liv må ha annen fitte er jo idioter da, så her vant jo _hun_ egentlig uansett;o)

Skrevet

Tror nok heller det var det aller aller siste hun noensinne ville gått med på siden hun var så sikker på å vinne. Og han burde da selvsagt vært mann nok til å avslå, eller bryte forholdet om han er så nødig på annen fitte.

Hadde de begge fantasert om det hadde de nok bare hatt det. Folk prater sammen vet du.

Du er ikke snau med å dra skråsikre konklusjoner som det ikke finnes antydning til grunnlag for, du? :-)

Skrevet

Menn som på død og liv må ha annen fitte er jo idioter da, så her vant jo _hun_ egentlig uansett;o)

*LOL* Du er ikke "sann". Det blir spennende å se om du klarer å overgå deg selv med din neste uttalelse...:-)

Gjest tragsisk
Skrevet

Du er ikke snau med å dra skråsikre konklusjoner som det ikke finnes antydning til grunnlag for, du? :-)

I likhet med deg det da isåfall. Eller hvorfor VET du så mye bedre enn meg hva som er fakta her? Alle må da kunne tro det de vil vel? Og jeg vet nok bedre hva jenter tenker enn deg vil jeg tro.

Gjest tragsisk
Skrevet

*LOL* Du er ikke "sann". Det blir spennende å se om du klarer å overgå deg selv med din neste uttalelse...:-)

Det har ikke så mye å si, ingen klarer noensinne å overgå dine dumheter uansett ;o)

Gjest tragsisk
Skrevet

Selvfølgelig. Men det blir jo det samme som at jeg aldri hadde inngått et veddemål hvor jeg måtte ha sex med en mann hvis jeg tapte. Hvis jeg hadde gjort det, så hadde jeg jo implisitt sagt at jeg ikke nødvendigvis hadde noe imot det i utgangspunktet.

Nei, for hvis du var 100% skråsikker på at du ville vinne, så hadde det at du veddet om noe du aldri ville gjøre, virkelig vist hvor sikker du var. Litt enkel psykologi det der da.

Skrevet

Tror nok heller det var det aller aller siste hun noensinne ville gått med på siden hun var så sikker på å vinne. Og han burde da selvsagt vært mann nok til å avslå, eller bryte forholdet om han er så nødig på annen fitte.

Hadde de begge fantasert om det hadde de nok bare hatt det. Folk prater sammen vet du.

Vi bare synser om dette - og vet intet.

Derfor er det selvfølgelig umulig for noen av oss å si noe om hvordan han burde reagere....

Skrevet

Det har du sikkert rett i :)

Skrevet

Hvorfor er det hele tiden HAN som MÅ HA fitte?

Det var jo HENNES forslag til premie, og IKKE hans....

Skrevet

Teit premie.

Joa, men det var nå jenta selv som kom med forslag om premie her ;-)

Skrevet

Ja - tenkte det jeg også - at om det var det verste som kunne skje for henne -så fikk hun i alle fall vite hvem han var - men om hun selv også ville - så er jo hele veddemålet bare en spøk....ellernoesånt...hehe

Skrevet

Joa, men det var nå jenta selv som kom med forslag om premie her ;-)

....det var jo det - - -føler meg snerpete i dag - hehe

Skrevet

I likhet med deg det da isåfall. Eller hvorfor VET du så mye bedre enn meg hva som er fakta her? Alle må da kunne tro det de vil vel? Og jeg vet nok bedre hva jenter tenker enn deg vil jeg tro.

Forskjellen: Jeg forholder meg til den lille informasjonen som finnes, og som ikke kan etterprøves (motbevises eller bevises). Du tolker langt utover det som finnes av informasjon, og drar konklusjoner som er tatt rett ut av luften. OG du er påståelig på det. Jeg påstår ingenting.

Skrevet

Han har jo begynt å lete etter kandidater!

Gjest tragsisk
Skrevet

Ja, fordi hun kanskje ville soreslå noe osm for henne var helt utenkelig å være med på bare for å vise hvor sikker hun var på å vinne. Når han med en gang begynner å planlegge å tenke ut hvem han vil knulle er det gangke åpenlyst at han VIL knulle andre da.

Jeg er jente og vet litt om hvordan jenter tenker, og han skrev selv hva han tenkte her, han gledet seg villt til å plukke ut den andre jenta han.

Skrevet

Nei, for hvis du var 100% skråsikker på at du ville vinne, så hadde det at du veddet om noe du aldri ville gjøre, virkelig vist hvor sikker du var. Litt enkel psykologi det der da.

Som når jeg sier; "Jeg vedder RÆVA mi på at...." hehe

Gjest tragsisk
Skrevet

Ja - tenkte det jeg også - at om det var det verste som kunne skje for henne -så fikk hun i alle fall vite hvem han var - men om hun selv også ville - så er jo hele veddemålet bare en spøk....ellernoesånt...hehe

Hvis hun også ville så hadde de nok allerde hatt det eller planlagt det uansett. tipper det bare var for å hvis HVOR sikker hun var på å vinne jeg. Mulig det der er noe han har mast på som hun har hatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...