Gå til innhold

Veddemål man kan angre på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fordi hun kanskje ville soreslå noe osm for henne var helt utenkelig å være med på bare for å vise hvor sikker hun var på å vinne. Når han med en gang begynner å planlegge å tenke ut hvem han vil knulle er det gangke åpenlyst at han VIL knulle andre da.

Jeg er jente og vet litt om hvordan jenter tenker, og han skrev selv hva han tenkte her, han gledet seg villt til å plukke ut den andre jenta han.

Men om hun ikke ville dette -så kune hun jo nå FORLANGT at han tok ned websiden -i og med at de har nådd godt over målet.......:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

18

• Goliath

14

• Hawkwind

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest tragsisk
Skrevet

Forskjellen: Jeg forholder meg til den lille informasjonen som finnes, og som ikke kan etterprøves (motbevises eller bevises). Du tolker langt utover det som finnes av informasjon, og drar konklusjoner som er tatt rett ut av luften. OG du er påståelig på det. Jeg påstår ingenting.

"............................................"

Er det ikke det vi gjør her da? Tolker og diskuterer? Tar du det helt alvorlig du eller?

Gjest tragsisk
Skrevet

Som når jeg sier; "Jeg vedder RÆVA mi på at...." hehe

hehe, ja ikke sant:)

Skrevet

Nei, for hvis du var 100% skråsikker på at du ville vinne, så hadde det at du veddet om noe du aldri ville gjøre, virkelig vist hvor sikker du var. Litt enkel psykologi det der da.

Tull. Hvis man er et så gjennomført kjøtthue at man inngår et veddemål med noe man aldri kunne forestille seg å måtte gjøre, så fortjener man faktisk å måtte gjøre det. Det ville nesten være galt av ham i et slikt tilfelle å IKKE gjennomføre det, fordi hun da ville slippe unna med det :-)

Dessuten - man er ganske gjennomført uintelligent i utgangspunktet hvis man tror det er en umulighet å få 2 millioner treff på en webside.

".........................................."

Gjest tragsisk
Skrevet

Men om hun ikke ville dette -så kune hun jo nå FORLANGT at han tok ned websiden -i og med at de har nådd godt over målet.......:-)

Tipper de ikke er sammen mer jeg, det har ikke vært noen oppdateringer der på en stund;)

Skrevet

Hvis hun også ville så hadde de nok allerde hatt det eller planlagt det uansett. tipper det bare var for å hvis HVOR sikker hun var på å vinne jeg. Mulig det der er noe han har mast på som hun har hatet.

*ROTFLMAO* Du FORTSETTER jaggu å spinne en historie om hvordan dette er - helt fantastisk :-)

"..........................................."

Skrevet

Tull. Hvis man er et så gjennomført kjøtthue at man inngår et veddemål med noe man aldri kunne forestille seg å måtte gjøre, så fortjener man faktisk å måtte gjøre det. Det ville nesten være galt av ham i et slikt tilfelle å IKKE gjennomføre det, fordi hun da ville slippe unna med det :-)

Dessuten - man er ganske gjennomført uintelligent i utgangspunktet hvis man tror det er en umulighet å få 2 millioner treff på en webside.

".........................................."

Å bli tvunget med på trekant er overgrep....

Skrevet

Ja, fordi hun kanskje ville soreslå noe osm for henne var helt utenkelig å være med på bare for å vise hvor sikker hun var på å vinne. Når han med en gang begynner å planlegge å tenke ut hvem han vil knulle er det gangke åpenlyst at han VIL knulle andre da.

Jeg er jente og vet litt om hvordan jenter tenker, og han skrev selv hva han tenkte her, han gledet seg villt til å plukke ut den andre jenta han.

Hvis du vet hvordan jenter vanligvis tenker, og kjenner deg igjen i det hun gjorde, og "vet" at dette var noe av det siste hun kunne tenke seg, og at du også har rett i det du påstår - så er det vel bare en ting å si....

og det er "fy fa.en så dumme dere jenter må være....

Skrevet

Tipper de ikke er sammen mer jeg, det har ikke vært noen oppdateringer der på en stund;)

*LOL* Bedre og bedre! :-)

"..........................................."

Skrevet

Hvis du vet hvordan jenter vanligvis tenker, og kjenner deg igjen i det hun gjorde, og "vet" at dette var noe av det siste hun kunne tenke seg, og at du også har rett i det du påstår - så er det vel bare en ting å si....

vi er ur-teite når det gjelder sånt :)

Og mannfolk tar alt bokstavelig.

Skrevet

Alle er ikke på dette intelligensnivået - takk og pris :-)

"........................................."

Skrevet

Det er nok ingen dame med i det hele tatt - hun var liksom litt for pen - hehehe *dukker*

Skrevet

Som når jeg sier; "Jeg vedder RÆVA mi på at...." hehe

Og du gjør det vanligvis skriftlig....?

:-)

Skrevet

Og du gjør det vanligvis skriftlig....?

:-)

Ja - i møter på jobben og sånn :) klart det!

Skrevet

Er det ikke det vi gjør her da? Tolker og diskuterer? Tar du det helt alvorlig du eller?

Du overser det jeg sier. Jeg sier at jeg konkluderer ingenting, og kommer ikke med noen idiotiske gjetninger om bakgrunn, konsekvens, bakenforliggende motiver/tanker etc. Det gjør du. Konklusjonen om hvem som er mest "seriøs" blir dermed latterlig enkel..:-) (Og hvis du nå svarer det jeg regner med at du kommer til å gjøre, så bekrefter du det jeg sier ytterligere.)

Skrevet

vi er ur-teite når det gjelder sånt :)

Og mannfolk tar alt bokstavelig.

Vi tar vanligvis skrevne kontrakter bokstavelig - og mener vanligvis det vi sier....

I motsetning til jenter/damer kan det her se ut som.

Og så er det VI som skal være de som er vanskelige å forstå seg på...?

he-he...selvmotsigende er visst kvinner flest også...:-)

Skrevet

Det er nok ingen dame med i det hele tatt - hun var liksom litt for pen - hehehe *dukker*

Det er selvfølgelig godt mulig at dette bare er tull, ja :-)

Skrevet

Ja - i møter på jobben og sånn :) klart det!

Stakkars rumpa di.....-)

Skrevet

Vi tar vanligvis skrevne kontrakter bokstavelig - og mener vanligvis det vi sier....

I motsetning til jenter/damer kan det her se ut som.

Og så er det VI som skal være de som er vanskelige å forstå seg på...?

he-he...selvmotsigende er visst kvinner flest også...:-)

"Kvinne, ditt navn er inkontinens...øh...inkonsistens!"

"........................................"

Skrevet

Å bli tvunget med på trekant er overgrep....

Tvunget?!?! Nei, nå er du bare rett og slett for usakelig flisa. Dette blir for dumt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...