Gå til innhold

Veddemål man kan angre på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tar vanligvis skrevne kontrakter bokstavelig - og mener vanligvis det vi sier....

I motsetning til jenter/damer kan det her se ut som.

Og så er det VI som skal være de som er vanskelige å forstå seg på...?

he-he...selvmotsigende er visst kvinner flest også...:-)

Nei - mannfolk er ikke vanskelig å forstå seg på. Dere er oftere ærligere, rett frem, en tanke i hue samtidig, rett på sak og gjør det de får beskjed om.

Det er VI som er skvær umulige. Vi vil at dere skal skjønne at dere ikke skal gjøre det vi sa - men det vi tenkte - Vi forlanger at dere skal være tankelesere, -også når vi forandrer mening etter 5 minutter. Og kjøre og kjøpe DENRETTETYPEN sjokolade - selv om vi ikke vil ha den.

Klart det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• flisa

18

• Goliath

14

• Hawkwind

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Kvinne, ditt navn er inkontinens...øh...inkonsistens!"

"........................................"

hihi

Skrevet

Tvunget?!?! Nei, nå er du bare rett og slett for usakelig flisa. Dette blir for dumt :-)

"............................................"

Ja - det er helt teit :)

Skrevet

Litt kult å trykke reload en gang og se hvor stort hopp telleren gjør.

Den der counteren må da jukse?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det som er verst her er at han la ut bilde av venninnen!

Med så mange treff er risikoen stor for at hun blir gjenkjent. Det kan ikke være særlig moro :(

Skrevet

Nei - mannfolk er ikke vanskelig å forstå seg på. Dere er oftere ærligere, rett frem, en tanke i hue samtidig, rett på sak og gjør det de får beskjed om.

Det er VI som er skvær umulige. Vi vil at dere skal skjønne at dere ikke skal gjøre det vi sa - men det vi tenkte - Vi forlanger at dere skal være tankelesere, -også når vi forandrer mening etter 5 minutter. Og kjøre og kjøpe DENRETTETYPEN sjokolade - selv om vi ikke vil ha den.

Klart det.

Det er så enkelt så....:-)

Skrevet

"Kvinne, ditt navn er inkontinens...øh...inkonsistens!"

he-he....

mil1365380270
Skrevet

Hvis du vet hvordan jenter vanligvis tenker, og kjenner deg igjen i det hun gjorde, og "vet" at dette var noe av det siste hun kunne tenke seg, og at du også har rett i det du påstår - så er det vel bare en ting å si....

og det er "fy fa.en så dumme dere jenter må være....

Nei, nei, nei! Det er han som har vært dummest her!

Hun hadde så klart regnet med at han ikke ville utsette henne for en trekant hun har insinuert hun egentlig ikke vil være med på. Han burde i alle fall skjønt hun ikke ville, selv om insinueringen ikke var så sterk.

For å teste han (bare for gøy, så klart), foreslo hun dette veddemålet. Han er nå singel. Ikke fordi han har gjort noe mer enn å ha siden oppe, men fordi han har fått hele verden til å tro hun ville være med på trekant. Han burde forstått det ville bli ubehagelig for henne. *knis*

Skrevet

Nei, nei, nei! Det er han som har vært dummest her!

Hun hadde så klart regnet med at han ikke ville utsette henne for en trekant hun har insinuert hun egentlig ikke vil være med på. Han burde i alle fall skjønt hun ikke ville, selv om insinueringen ikke var så sterk.

For å teste han (bare for gøy, så klart), foreslo hun dette veddemålet. Han er nå singel. Ikke fordi han har gjort noe mer enn å ha siden oppe, men fordi han har fått hele verden til å tro hun ville være med på trekant. Han burde forstått det ville bli ubehagelig for henne. *knis*

Dere tenker ALT for mange rare tanker samtidig....:-)

mil1365380270
Skrevet

Dere tenker ALT for mange rare tanker samtidig....:-)

Vi forlanger da ikke mer enn at dere skal tenke hvem, hva, hvis, når, om, såfremt hele tiden. Ned til den minste sjokoladebit, som flisa nevnte ;-)

Skrevet

Ja, her kan man snakke om å tape så det "synger" (i madrassfjærene).

Skrevet

Det som er verst her er at han la ut bilde av venninnen!

Med så mange treff er risikoen stor for at hun blir gjenkjent. Det kan ikke være særlig moro :(

Trodde det var dama han la ut bilde av jeg - og at han -skulle- legge ut bilde av dama som takket ja til å bli med på trekanten.

Jaja, tror nok historien i seg selv har et tvilsomt sannhetsgehalt - men fikk meg en god latter eller to av denne siden ihvertfall.

Skrevet

Ja, her kan man snakke om å tape så det "synger" (i madrassfjærene).

Syntes "Mood"-beskrivelsen nederst på siden var fine.

Dama - "shopping is cheaper than therapy".

Gubben - "kid in a candy store"

Gjest tragsisk
Skrevet

Det er nok ingen dame med i det hele tatt - hun var liksom litt for pen - hehehe *dukker*

Samme har jeg tenkt. Prozak tar jo det her dødsalvorlig, sendt meg 6 innlegg mens jeg har vært borte en stund.. Noen er jammen litt mer engasjert enn andre.

Skrevet

Samme har jeg tenkt. Prozak tar jo det her dødsalvorlig, sendt meg 6 innlegg mens jeg har vært borte en stund.. Noen er jammen litt mer engasjert enn andre.

*LOL*

"...................................."

Gjest tragsisk
Skrevet

Du overser det jeg sier. Jeg sier at jeg konkluderer ingenting, og kommer ikke med noen idiotiske gjetninger om bakgrunn, konsekvens, bakenforliggende motiver/tanker etc. Det gjør du. Konklusjonen om hvem som er mest "seriøs" blir dermed latterlig enkel..:-) (Og hvis du nå svarer det jeg regner med at du kommer til å gjøre, så bekrefter du det jeg sier ytterligere.)

"............................................"

"Du overser det jeg sier. Jeg sier at jeg konkluderer ingenting, og kommer ikke med noen idiotiske gjetninger om bakgrunn, konsekvens, bakenforliggende motiver/tanker etc. Det gjør du."

Men kjære lille deg da, tror du jeg sier det for at jeg mener det er fasiten? Det er bare mine tanker om saken, mine gjetninger. Er det ikke det vi driver med her da? Morer oss over denne siden og spinner litt tanker rundt? Ikke ta det her så seriøst da, det her er da bare en skvalder diskusjon hvor vi morer oss og kommer med gjetninger. ALT i livet er ikke dødsens seriøst da, man kan more seg å ha det gøy også. faktisk!

"Konklusjonen om hvem som er mest "seriøs" blir dermed latterlig enkel..:-) (Og hvis du nå svarer det jeg regner med at du kommer til å gjøre, så bekrefter du det jeg sier ytterligere.)"

Ja, du tar det her alt for seriøst, i og med at du skal "ta" meg og gi meg meninger jeg ikke har. Jeg vet da ikke noe om disse personene. Mest sannsylig er hele sida bare laget på tøys. Og så skøyer vi rundt den.

Skrevet

"Du overser det jeg sier. Jeg sier at jeg konkluderer ingenting, og kommer ikke med noen idiotiske gjetninger om bakgrunn, konsekvens, bakenforliggende motiver/tanker etc. Det gjør du."

Men kjære lille deg da, tror du jeg sier det for at jeg mener det er fasiten? Det er bare mine tanker om saken, mine gjetninger. Er det ikke det vi driver med her da? Morer oss over denne siden og spinner litt tanker rundt? Ikke ta det her så seriøst da, det her er da bare en skvalder diskusjon hvor vi morer oss og kommer med gjetninger. ALT i livet er ikke dødsens seriøst da, man kan more seg å ha det gøy også. faktisk!

"Konklusjonen om hvem som er mest "seriøs" blir dermed latterlig enkel..:-) (Og hvis du nå svarer det jeg regner med at du kommer til å gjøre, så bekrefter du det jeg sier ytterligere.)"

Ja, du tar det her alt for seriøst, i og med at du skal "ta" meg og gi meg meninger jeg ikke har. Jeg vet da ikke noe om disse personene. Mest sannsylig er hele sida bare laget på tøys. Og så skøyer vi rundt den.

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...