Hawkwind Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 ...anbefaler jeg folket å ta en titt på. En tidligere kollega av meg er med der i kveld - og fyren tendenserer mot å være morsom og sleivkjeftet. Vet ikke hvordan han tar seg ut på tv dog, men i RL kan han være hysterisk morsom. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er det siste episode idag? Der hvor en ukjent person skulle være med? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er det siste episode idag? Der hvor en ukjent person skulle være med? To ukjente.. 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 To ukjente.. Ja, mente vel egentlig to. Men da er det siste episode? Så trist.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ja, mente vel egentlig to. Men da er det siste episode? Så trist.. Siste før sommeren.. Sommeren begynner tidlig i NRK ;O) 0 Siter
bb71 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Han var litt pinlig synes jeg som nå har sett på i 1 minutt... 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Siste før sommeren.. Sommeren begynner tidlig i NRK ;O) Ah, siste før sommeren ja.. Trodde det var siste ever. Og jeg kan ikke være SÅ glad i programmet heller, ser egentlig sjeldent på det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ah, siste før sommeren ja.. Trodde det var siste ever. Og jeg kan ikke være SÅ glad i programmet heller, ser egentlig sjeldent på det. De har sine gullkorn =) 0 Siter
stromme Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 De har sine gullkorn =) De som skriver manuset ja ;o) 0 Siter
Gjest Dårlig nytt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg måtte slå over på noe annet i stedet. Forferdelig dårlig. To geeker som snakker over seg i desperate forsøk på å være morsomme... 0 Siter
Gjest rota Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvem av dem var din kollega da. Åsmund, han virket som en sånn RL humorist. Var ganske bra han Sjur også, men likte Åsmund bedre. 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg søkte jeg - men meg ville de ikke ha - hehe 0 Siter
Gjest Lucy Lou Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg måtte slå over på noe annet i stedet. Forferdelig dårlig. To geeker som snakker over seg i desperate forsøk på å være morsomme... Ja, helt elendig. Minnet om nervøse nerder som prøvde litt for mye.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Ja, helt elendig. Minnet om nervøse nerder som prøvde litt for mye.... Synes de klarte seg veldig bra, jeg, og langt bedre enn svært mange av kjendisene jeg har sett der. At de var litt smånervøse sier seg selv. De var deltakere i et program som blir sett av nær 1 million latterkåte nordmenn. Vel - jeg lo, ble ikke rent lite imponert over hvor godt de klarte seg, og håper de går for "vanlige folk" flere ganger. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Han der mattefyren ned krøllene var jo helt hektisk, stakkar... 0 Siter
citygirl Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Programmet i går morsommere og mer ekte enn det pleier å være. 2 artige fyrer, som var seg sjøl. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Hvem av dem var din kollega da. Åsmund, han virket som en sånn RL humorist. Var ganske bra han Sjur også, men likte Åsmund bedre. Var nok Åsmund ja. Han var rimelig mye mer laidback enn vanlig dog - tror krølltoppen fra Trøndelag tok litt luven ut av ham...? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Han der mattefyren ned krøllene var jo helt hektisk, stakkar... Han ble litt for mye for meg og ja. Han trodde nok han var morsommere enn hva han egentlig var. Glad han ikke er min tidligere kollega *s* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Han ble litt for mye for meg og ja. Han trodde nok han var morsommere enn hva han egentlig var. Glad han ikke er min tidligere kollega *s* Ja, han tidligere kollegaen din virka jo som rene sjarmklumpen. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.