amerikafareren Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Nei, snerpete vil vi ikke ha dem, det blir det så lite morsomme skandaler av ;-) Jeg beklager. Tror ikke jeg er god på å gjøre noen snertne;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg beklager. Tror ikke jeg er god på å gjøre noen snertne;) Synd! Hvem skal jeg da henvende meg til tro? Tror du Barbie Star er en god kandidat, eller vet hun bare hvordan hun selv skal gjøre seg lekker? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Synd! Hvem skal jeg da henvende meg til tro? Tror du Barbie Star er en god kandidat, eller vet hun bare hvordan hun selv skal gjøre seg lekker? Hvem er Barbie Star? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvem er Barbie Star? Et nick som var ganske aktivt en periode med fantasifulle historier. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Et nick som var ganske aktivt en periode med fantasifulle historier. Var hun snerten;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Var hun snerten;) Ja, jeg tror nok at hun var snerten. Jeg leste ikke så mye i de trådene, men tror hun beskrev seg selv som lekker, veltrent osv 0 Siter
amerikafareren Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Ja, jeg tror nok at hun var snerten. Jeg leste ikke så mye i de trådene, men tror hun beskrev seg selv som lekker, veltrent osv Jeg husker henne ikke. Leser ikke så mye her, og får sjelden med meg noe slikt. Hun kan være både snerten og snerpete for min del;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.