Gå til innhold

Blått eller aluminium vognunderstell?


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg kan få kjøpt denne ny og veldig rimelig:

http://194.103.47.10/CmsBrio/Common/ViewImage.aspx?filetype=bigimg&imageid=365

Men så hadde jeg i utgangspunktet lyst på denne:

http://194.103.47.10/CmsBrio/Common/ViewImage.aspx?filetype=bigimg&imageid=366

.... men den er kanskje ikke å få tak i lenger.

Fortell meg at jeg er teit som i det hele tatt gidder å tenke på understell og svart og ikke blå vogn.

Den blå er kjempefin den altså, eneste er at den virker kanskje litt mørkere totalt sett, selv om den andre har svart trekk.

Best med blått trekk og blått understell, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Men fikk jeg eneren veldig billig, hadde jeg tatt den.

Ja, syns også nr to er finest. Men saken er at vognen har gått ut av produksjon og den svarte kanskje ikke er å få tak i mer. Kanskje noen butikker har den inne, men da vil den koste 3000,- mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns også nr to er finest. Men saken er at vognen har gått ut av produksjon og den svarte kanskje ikke er å få tak i mer. Kanskje noen butikker har den inne, men da vil den koste 3000,- mer...

Hvis jeg hadde kunnet spart 3000 kr, tror jeg jeg hadde valgt den blå. Det er aldri det man vil ha som er på tilbud.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar den blå, selvfølgelig. og så kan jeg ønske deg velkommen i klubben :)

Selvsagt tar jeg den blå. Men OM nå den andre butikken har den svarte, skal jeg da velge den blå eller den svarte?

Jeg liker blått trekk, men jeg liker lyst understell best.

Det har lite å si i den store sammenhengen, helt klart. Det er jo uansett ikke denne vogna vi skal bruke i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt tar jeg den blå. Men OM nå den andre butikken har den svarte, skal jeg da velge den blå eller den svarte?

Jeg liker blått trekk, men jeg liker lyst understell best.

Det har lite å si i den store sammenhengen, helt klart. Det er jo uansett ikke denne vogna vi skal bruke i årevis.

Jeg hadde aldri i verden giddet å betale dobbelt så mye for å få riktig farge på understellet. Du ser ikke mye av det når du triller uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri i verden giddet å betale dobbelt så mye for å få riktig farge på understellet. Du ser ikke mye av det når du triller uansett.

Neida, til samme pris må du vite! Jeg har ikke rukket å bli helt tussete heller. Jeg aner ikke hvorfor jeg gidder å tenke på det i det hele tatt, er bare lykkelig over at de hadde en vogn jeg kunne kjøpe.

De selger vogner i Moss også, ikke sant? Kanskje de har en der. Men jeg liker i grunn blått godt, så det er KUN understellet jeg funderer på. Som sagt, jeg er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, til samme pris må du vite! Jeg har ikke rukket å bli helt tussete heller. Jeg aner ikke hvorfor jeg gidder å tenke på det i det hele tatt, er bare lykkelig over at de hadde en vogn jeg kunne kjøpe.

De selger vogner i Moss også, ikke sant? Kanskje de har en der. Men jeg liker i grunn blått godt, så det er KUN understellet jeg funderer på. Som sagt, jeg er teit.

Moss? Aner ikke....

Til samme prisen ville jeg fremdeles gått for blått, jeg da. Men du vet jo hva jeg har kjøpt, og vi kunne også fått sort med grått understell.

Om du får en jente er det knallfint med mørk blå vogn og rosa pose :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moss? Aner ikke....

Til samme prisen ville jeg fremdeles gått for blått, jeg da. Men du vet jo hva jeg har kjøpt, og vi kunne også fått sort med grått understell.

Om du får en jente er det knallfint med mørk blå vogn og rosa pose :P

Du sier noe.

Det er bare det at jeg har sett for meg noe, og da tar det tid å omstille seg. Kanskje jeg bare skal slutte å surre og bli glad i vogna 'mi'. Den er jo fin, jo!

Hihi!

Tenk at de hadde vogn til oss. Hadde jeg ventet et par uker til, så er det slett ikke sikkert vi hadde fått i det hele tatt. Og så vanvittig billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe.

Det er bare det at jeg har sett for meg noe, og da tar det tid å omstille seg. Kanskje jeg bare skal slutte å surre og bli glad i vogna 'mi'. Den er jo fin, jo!

Hihi!

Tenk at de hadde vogn til oss. Hadde jeg ventet et par uker til, så er det slett ikke sikkert vi hadde fått i det hele tatt. Og så vanvittig billig!

Det er vel det som kalles råflaks?

:-)

Sjekk mailen din, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det som kalles råflaks?

:-)

Sjekk mailen din, du.

Nå har jeg bestilt meg vogn! Jippi! Kommer i slutten av neste uke. Hehe, da er jeg hele 14 uker på vei og vogneier. Måtte jo bare slå til på et slikt tilbud.

Du hadde rett i det at regntrekk og slikt ikke var billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det som kalles råflaks?

:-)

Sjekk mailen din, du.

Hvordan er det egentlig med garantien når en kjøper på salg derifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg vogn! Jippi! Kommer i slutten av neste uke. Hehe, da er jeg hele 14 uker på vei og vogneier. Måtte jo bare slå til på et slikt tilbud.

Du hadde rett i det at regntrekk og slikt ikke var billigere.

Grattis :) Blå, sant?

Jeg har vel ikke akkurat tenkt over hvordan det er med garanti - men har man ikke to års reklamasjonsrett ifølge kjøpsloven uansett?

Jeg har akkurat bestilt tur til Liverpool, jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er teit som gidder å tenke på understell til vogner ;-)

Jeg vet det. Men jeg begynte å like vogna så godt at jeg nå ikke har noe problem med blått understell. Bestilte i dag og får den i slutten av neste uke. Råbillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis :) Blå, sant?

Jeg har vel ikke akkurat tenkt over hvordan det er med garanti - men har man ikke to års reklamasjonsrett ifølge kjøpsloven uansett?

Jeg har akkurat bestilt tur til Liverpool, jeg da :P

Blå, ja. Ja, skulle vel tro at garantien gjelder selv om den er kjøpt på tilbud der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det. Men jeg begynte å like vogna så godt at jeg nå ikke har noe problem med blått understell. Bestilte i dag og får den i slutten av neste uke. Råbillig.

Syntes den blå var kjempefin jeg :-) Et godt kjøp var det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...