Gå til innhold

IDOL-utstemming

Anbefalte innlegg

Gjest playgo
Skrevet

Synes Wisnu skulle bli og Vivvian skulle ut i dag. Er lei den yndigheten hennes.

Videoannonse
Annonse
Gjest LOTUS78
Skrevet

Hun går neste gang :P

Jeg har ikke så mye til overs for Aleksander, synest han virker så rar. Men blir det slik jeg tror, så står dessverre Aleksander og Vivian i finalen i Spektrum. Håper inderlig ikke det, men favorittene mine pleier å ryke ut før.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har ikke så mye til overs for Aleksander, synest han virker så rar. Men blir det slik jeg tror, så står dessverre Aleksander og Vivian i finalen i Spektrum. Håper inderlig ikke det, men favorittene mine pleier å ryke ut før.

Neida.. I finalen står Jonas og Aleksander :D

Skrevet

Ååååh, jeg ble sint og forbanna over at Wisnu røyk ut i dag! Han er jo den beste! Håpet heller på at Marita måtte gå. Men Wisnus karriere er nok forhåpentligvis uansett ikke over selv om han nå er ute av Idol.

Det var flere som gråt og dommerne så også helt tragiske ut da Wisnu måtte ut.

Skrevet

I dag var Aleksander best, synes jeg. Så en finale mellom Jonas og han hadde vært perfekt.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, det håper jeg også.

Men syntes ikke Wisnu skulle ryke i dag, synes han synger så fint. Flott stemme.

Gjest nå blir det vanskelig framover ....
Skrevet

Er lettet over at han røyk ut jeg da :)

Gjest fridalida
Skrevet

Jonas er den treigeste av hele gjengen! I dag sang han dårlig også. Men småjentene liker ham.

Gjest Marita-fan
Skrevet

Ååååh, jeg ble sint og forbanna over at Wisnu røyk ut i dag! Han er jo den beste! Håpet heller på at Marita måtte gå. Men Wisnus karriere er nok forhåpentligvis uansett ikke over selv om han nå er ute av Idol.

Det var flere som gråt og dommerne så også helt tragiske ut da Wisnu måtte ut.

Hvor mange ganger stemte du på han?

Skrevet

Jonas er den treigeste av hele gjengen! I dag sang han dårlig også. Men småjentene liker ham.

Stor-jentene også :-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, han er absolutt ikke treg. Og han appelerer til mer en småjentene. Tror folk i alle aldre liker han

Skrevet

Jeg vil ha ut Marita jeg -

Huff, ja! Hvem er alle disse folka som sitter og stemmer på henne??

Gjest fridalida
Skrevet

Nei, han er absolutt ikke treg. Og han appelerer til mer en småjentene. Tror folk i alle aldre liker han

Han er dødstreg! Har absolutt ikke noe ekstra, Kjartan 2.

Bare Kurt og Wisnu som virkelig har vært genuine talenter hittil i Idol-rekka. Og Wisnu har ikke typisk småjente-tekke, og får dermed ikke nok stemmer.

Dommerne var "knuste" i går - skjønner jeg godt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han er dødstreg! Har absolutt ikke noe ekstra, Kjartan 2.

Bare Kurt og Wisnu som virkelig har vært genuine talenter hittil i Idol-rekka. Og Wisnu har ikke typisk småjente-tekke, og får dermed ikke nok stemmer.

Dommerne var "knuste" i går - skjønner jeg godt.

Jeg er helt uenig i det du skriver. Men vi få bare være enige om å være uenig :)

Gjest Nammbia
Skrevet

Jonas sang ikke i går, han bare mumla.

Det var det dårligste jeg har hørt i hele idol (av det jeg har gidda fulgt med på da).

Litt synd egentlig, for han var jo så bra de tre foregående gangene.

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg er helt uenig i det du skriver. Men vi få bare være enige om å være uenig :)

Jeg vedder en del kroner på at Jonas kommer til å forsvinne ut i det store intet dersom han vinner, og på at Wisnu kommer til å gjøre det bra, til tross for at han gikk ut i går!

Men si meg, hva er det egentlig som appelerer sånn til deg og andre ved Jonas? Og hva i alle dager var det som appelerte til folk med Kjartan den gangen?

Det at de er menn, det at han har "fin stemme" (dvs synger ganske rent), kan i alle fall ikke være fordi de er "sexy"? Dette er et seriøst spørsmål, altså :) Er så forundret over det her, spesielt når jenter over 14 digger dem.

Ellers kan vi godt være uenige om å være enige, bortsett fra at jeg seff har rett... hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...