Gå til innhold

IDOL-utstemming

Anbefalte innlegg

Gjest fridalida
Skrevet

Jeg vedder en del kroner på at Jonas kommer til å forsvinne ut i det store intet dersom han vinner, og på at Wisnu kommer til å gjøre det bra, til tross for at han gikk ut i går!

Men si meg, hva er det egentlig som appelerer sånn til deg og andre ved Jonas? Og hva i alle dager var det som appelerte til folk med Kjartan den gangen?

Det at de er menn, det at han har "fin stemme" (dvs synger ganske rent), kan i alle fall ikke være fordi de er "sexy"? Dette er et seriøst spørsmål, altså :) Er så forundret over det her, spesielt når jenter over 14 digger dem.

Ellers kan vi godt være uenige om å være enige, bortsett fra at jeg seff har rett... hehe...

Upps - vi kan være enige om å være uenige, mente jeg seff... Men jeg har fremdeles rett.... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest M.Angelica
Skrevet

Jonas sang ikke i går, han bare mumla.

Det var det dårligste jeg har hørt i hele idol (av det jeg har gidda fulgt med på da).

Litt synd egentlig, for han var jo så bra de tre foregående gangene.

I går ja, jeg snakker generelt =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg vedder en del kroner på at Jonas kommer til å forsvinne ut i det store intet dersom han vinner, og på at Wisnu kommer til å gjøre det bra, til tross for at han gikk ut i går!

Men si meg, hva er det egentlig som appelerer sånn til deg og andre ved Jonas? Og hva i alle dager var det som appelerte til folk med Kjartan den gangen?

Det at de er menn, det at han har "fin stemme" (dvs synger ganske rent), kan i alle fall ikke være fordi de er "sexy"? Dette er et seriøst spørsmål, altså :) Er så forundret over det her, spesielt når jenter over 14 digger dem.

Ellers kan vi godt være uenige om å være enige, bortsett fra at jeg seff har rett... hehe...

Det går ikke an å sammenligne Jonas og Kjartan. I forhold til Kjartan har Jonas en utrolig fin stemme.

Wisnu er bra for de som liker den sjangeren musikk.

Gjest fridalida
Skrevet

Det går ikke an å sammenligne Jonas og Kjartan. I forhold til Kjartan har Jonas en utrolig fin stemme.

Wisnu er bra for de som liker den sjangeren musikk.

Enig i at jonas synger bedre enn kjarten.

Wisnu synger da ikke en type musikk, han har da vist seg som den mest allsidige av alle. Han har fløyelsstemme som taker alt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig i at jonas synger bedre enn kjarten.

Wisnu synger da ikke en type musikk, han har da vist seg som den mest allsidige av alle. Han har fløyelsstemme som taker alt!

Han gjør sangene om til soul/r&b-sjangeren. Sikkert supert for de som liker den slags musikk..

Mandolaika
Skrevet

Hvor mange ganger stemte du på han?

He he, jeg har ikke stemt på noen i Idol jeg, men har vel rett til å ha en mening allikevel?

Gjest Marita-fan
Skrevet

He he, jeg har ikke stemt på noen i Idol jeg, men har vel rett til å ha en mening allikevel?

Klart du har lov til å ha en mening, men JEG stemte på Marita og hun gikk ikke ut.... kanskje er det bare noen stemmer som skiller, hvem vet?

Å hisse seg opp over et resultat du ikke har prøvd å påvirke engang synes jeg faktisk er litt patetisk!

Skrevet

For første år siden Idol startet ANER jeg ikke hvem som er med i det hele tatt. Og kjenner at det er like greit :-)

Mandolaika
Skrevet

Klart du har lov til å ha en mening, men JEG stemte på Marita og hun gikk ikke ut.... kanskje er det bare noen stemmer som skiller, hvem vet?

Å hisse seg opp over et resultat du ikke har prøvd å påvirke engang synes jeg faktisk er litt patetisk!

Ja vel:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...