Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg hadde besøke av en kompis i kveld og nå svetter jeg perler i panna!

Altså, jeg føler meg kvalm og må ha en kald klut på hodet mitt snart, legge meg nedpå straks...

Må få igjen pusten før jeg forteller...................

ok. Kompisen min kom inn med sko...SKO!!! Jeg sa han skulle ta av seg skoene men han sa bare "Hva snakker du om bestemor??

Da følte jeg meg faktisk som ei gammal kjerring og turte ikke si noe, så jeg sa ingenting, til tross for at jeg har vaska hus siden torsdag. Men det aller, aller verste var at han tok frem en røyk....ja, du hørte faktisk ikke feil...en røyk!! fra innerlommen sin og tente på!! Og jeg sa: Vennligst slokk den. Men han sa; Hva erre ´e bestemor? Blitt prippen på dine eldre dager? Og jeg innså at jeg, tross mine fattige 30 år, faktisk var blitt prippen. Så jeg lot han røyke på en fredags kveld.

Min man lå og sov. Min kompis flyttet seg nærmere og nærmere i soffan.. jeg flyttet meg lengere og lengere fra..jeg må innrømme at han er kjekk og se på..han minner meg om gamle dager, da jeg var ung. Jeg er ikke mer enn 30, men nå er jeg stemor til en på 3 år og kone til en tufsemann som tar meg for gitt. Og da nettopp det gikk opp for meg, ja.......så lot jeg kompisen min kysse meg. Og det gjorde godt. OG jeg hadde IKKE vond samvittighet.

OG da forsto jeg..jeg kan dra når jeg vil...jeg kan dra når jeg vil. Det summet i hodet mitt lenge etterpå. Jeg har vært slave lenge nok. Siden jeg var 26. Jeg har ikke vært ung og fri lenge nok. Og jeg vil rømme sammen med min kompis. I morgen. han bor i en annen by og han vil bestille flybillett til meg. Jeg skal bo med han. Jeg vil bryte opp og leve et annet liv. Jeg vil ikke være slave lenger, jeg skal bli fri.......fri!!

Jeg er 30 år, og jeg er ikke ferdig med livet. Jeg er ikke mor på ordentlig og har dermed ikke et ordentlig ansvar.

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

fuji1365380447
Skrevet

Fri til å gå med sko inne og til å røyke på en fredagskveld...?

*gjesp*

Gjest M.Angelica
Skrevet

What??

Har du kyssa en som røyker og går med sko inne?!?!?

Skrevet

*gjesp*

Nå kommer det straks et "hva mener du, jeg er skikkelig utfor altså" svar.

Gjest Full av håp
Skrevet

What??

Har du kyssa en som røyker og går med sko inne?!?!?

Han er den strake motsetningen av min mann som er så skikkelig!!

Det er kluet.

Gjest Full av håp
Skrevet

*gjesp*

Ja, eller det som er drømmen er jo helst å rømme sammen til en karibisk øy :-)

Uten ansvar, han er virkelig super og den strake motsetningen av min mann.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han er den strake motsetningen av min mann som er så skikkelig!!

Det er kluet.

Ok! Men er det ikke litt merkelig at han kompisen din tenner på ei som minner han om bestemora?

fuji1365380447
Skrevet

Ja, eller det som er drømmen er jo helst å rømme sammen til en karibisk øy :-)

Uten ansvar, han er virkelig super og den strake motsetningen av min mann.

Ja, men det at du har feil mann kan jo takles på en litt mer moden måte enn å kline med den røffe kompisen på sofaen.

Gjør et skikkelig brudd, og slutt å tulle rundt med patetiske tøffhetssgreier som "bestemor"...

Gjest Full av håp
Skrevet

Ok! Men er det ikke litt merkelig at han kompisen din tenner på ei som minner han om bestemora?

Tja, kanskje det? Finnes det en forklaring på sånt? Eller det tror du? Jeg synes han virker helt okey da..

Gjest PandaMiranda
Skrevet

God tur! Nyt livet. Det er ingen grunn til å være slave.

Den dagen du får et virkelig ansvar å forholde deg til, kommer tidsnok.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tja, kanskje det? Finnes det en forklaring på sånt? Eller det tror du? Jeg synes han virker helt okey da..

Tror vi må spørre NHD!

Gjest Full av håp
Skrevet

Ja, men det at du har feil mann kan jo takles på en litt mer moden måte enn å kline med den røffe kompisen på sofaen.

Gjør et skikkelig brudd, og slutt å tulle rundt med patetiske tøffhetssgreier som "bestemor"...

Hva er tøft med bestemor?

Gjest Full av håp
Skrevet

Tror vi må spørre NHD!

Tror du han har svar på det da?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nå kommer det straks et "hva mener du, jeg er skikkelig utfor altså" svar.

Sånn at du kan få noe å kommentere??

Gjest Full av håp
Skrevet

God tur! Nyt livet. Det er ingen grunn til å være slave.

Den dagen du får et virkelig ansvar å forholde deg til, kommer tidsnok.

Tusen takk!!

Griper sjansen nå ja. Jeg synes ikke det er vits i å bryne meg før jeg må!!!

fuji1365380447
Skrevet

Hva er tøft med bestemor?

Nei si det!?

Det var du som falt for hans tøffe kommentarer om at du var ei "bestemor" for at du ville at han skulle ta av seg skoa...

Jeg syntes ikke at den kommentaren var spesielt sjarmenende...

Gjest Full av håp
Skrevet

Sånn at du kan få noe å kommentere??

Takk :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror du han har svar på det da?

Han har svar på alt.=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...