Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Full av håp
Skrevet

Nei si det!?

Det var du som falt for hans tøffe kommentarer om at du var ei "bestemor" for at du ville at han skulle ta av seg skoa...

Jeg syntes ikke at den kommentaren var spesielt sjarmenende...

Hvordan ville du reagert da? :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Jeg forlot min mann fordi han rapet og prompet når det ikke passet meg. Kan ikke glemme hvor fortvilte de ordentlige venninnene mine var;) Der spørs om de var snerpete eller snertne;) Åh ja jeg var mor på ordentlig, jeg.

Har jeg angret, nja ikke egentlig, men når kommer jeg til å vite hva some riktig og hva som er galt? Han er lykkelig og har det bra i dag, og det er jeg også;) Da må det ha vært riktig.

fuji1365380447
Skrevet

Hvordan ville du reagert da? :)

Jeg ville i alle fall ikke satt i gang med å kline med fyren mens gubben lå å sov ved siden av...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Tusen takk!!

Griper sjansen nå ja. Jeg synes ikke det er vits i å bryne meg før jeg må!!!

En dag treffer du sikkert en mann du virkelig elsker.

Og det høres ikke ut som det er han som ligger der inne og sover, i følge det du skriver.

Skrevet

Sånn at du kan få noe å kommentere??

Nå kommer der snart et sånt "Driver du og svarer deg selv med forskjellig navn" fra webmaster innlegg.

amerikafareren
Skrevet

Tror vi må spørre NHD!

Nei takk.....

amerikafareren
Skrevet

Han har svar på alt.=)

Ja, men har noen sagt til deg at det er de riktige svarene?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nå kommer der snart et sånt "Driver du og svarer deg selv med forskjellig navn" fra webmaster innlegg.

Å? Hvilke andre navn er det du har, da?

amerikafareren
Skrevet

Og det høres ikke ut som det er han som ligger der inne og sover, i følge det du skriver.

Det er ikke lett å vite...

Gjest Full av håp
Skrevet

Han som ligger der og sover synes det passer godt å ha en morsfigur til sin sønn, for si det sånn. Men jeg rømmer, i morgen :-)

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke satt i gang med å kline med fyren mens gubben lå å sov ved siden av...

Vel, har litt dårlig samvittighet for den altså, det har jeg. Jeg har drukket litt vin i kveld, og så kom han. Tror jeg ble husmor for tidlig:(

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Han som ligger der og sover synes det passer godt å ha en morsfigur til sin sønn, for si det sånn. Men jeg rømmer, i morgen :-)

Det er bare du som kan vite hva du føler for ham.

Er dette en forbigående frustrasjon? Eller er det en langvarig greie som går på at du har vært for snill uten å få noe igjen?

Siden du skrev at du kjenner deg som slave, høres det ut som om du trenger en frigjøring.

Men det er bare du selv som innerst inne vet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, men har noen sagt til deg at det er de riktige svarene?

Så klart! Alle som jobber på dol er orakler ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei takk.....

Er det du som er "full av håp"?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

nick

I så fall slipper du kanskje å høre fra web-master?

Kanskje du bare er litt paranoid?

;-)

Gjest Full av håp
Skrevet

Er det du som er "full av håp"?

Hva?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva?

Er amerikafareren og "full av håp" samme person?

Gjest Full av håp
Skrevet

Er amerikafareren og "full av håp" samme person?

Nei, jeg er IKKE amerikafareren!!

Skrevet

reis.. for guds skyld reis..

om 3 åringen har knytt seg.. hu har jo et helt liv til å knytte seg til andre... for pokker.. er jo på tide at hu lærer seg at d er slik livet er.. ta me deg kompisen din.. stikk på ferie.. si til mannen din at du må tenke.. kos deg.. ha d forjæbvlig gøy..

om 3 uker.. ser du på kompisen din.. og sier... nei... var jo ikke d samme...

så sirkler du inn mannen din igjen.. og forsetter..

D:

til neste gang :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...