amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er amerikafareren og "full av håp" samme person? Nei vi er ikke det, men jeg har mange håp;) Uten håp kan jeg ikke leve;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei, jeg er IKKE amerikafareren!! Ok =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei vi er ikke det, men jeg har mange håp;) Uten håp kan jeg ikke leve;) oK. Da misforstod jeg =) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er amerikafareren og "full av håp" samme person? begynner og lure:) ikke aktiv i diskusjonen, men har da lest den;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Så klart! Alle som jobber på dol er orakler ;o) Njaaaaaaa, ikke vær så sikker på det;) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei vi er ikke det, men jeg har mange håp;) Uten håp kan jeg ikke leve;) misforstod jeg også, beklager:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 begynner og lure:) ikke aktiv i diskusjonen, men har da lest den;) Ikke rart man lurer heller, for å si det sånn =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Njaaaaaaa, ikke vær så sikker på det;) Døh! Kom ikke å si noe annet! Jeg har ikke et liv utenom dol vet du ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ikke rart man lurer heller, for å si det sånn =) nei, sant:) blir litt snåle tilbakemeldinger til tider;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 nei, sant:) blir litt snåle tilbakemeldinger til tider;) Akkurat.. blir nesten som et visst annet forum her på dol ;p 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 begynner og lure:) ikke aktiv i diskusjonen, men har da lest den;) Det er forbudt på dol å diskutere med to nick i samme tråd, det forholder jeg meg til. Ellers er jeg klar på at alle som vil skal bruke de nickene de vil;) 0 Siter
Gjest godt valg ! Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Sier bare lykke til jeg !! Høres virkelig ut som om Drømmemannen med stor M dukket opp for deg, din heldiggris. Bare kalle deg for en gammel bestemor så får han gjøre akkurat det som lyster han. Å gå med sko inne, og røyke inne, spiller ingen rolle, bare kysset smakte. Nei, ikke tenk på stebarnet ditt, du har jo ikke noe ansvar, så bare drit i følelsene barnet har. 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det er forbudt på dol å diskutere med to nick i samme tråd, det forholder jeg meg til. Ellers er jeg klar på at alle som vil skal bruke de nickene de vil;) da forstår vi hverandre kanskje? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ikke rart man lurer heller, for å si det sånn =) De som har diskutert med meg vet hva jeg står for. Jeg bruker gjerne flere nick for å holde min anonymitet. Det er det mange andre som gjør, men jeg er ikke 'Full av håp', sev om jeg har mye håp i livet engang iblant;) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Akkurat.. blir nesten som et visst annet forum her på dol ;p noe som: aaaaadtsjo?? hehe 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Akkurat.. blir nesten som et visst annet forum her på dol ;p Jeg er faktisk totalt uvitende...har ingenting med det å gjøre...??? Hvilket annet forum og hva hinter dere til? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 da forstår vi hverandre kanskje? Kanskje, hvis du er enig med meg at det en menneskerett å bruke forskjellige nick uten å bli outet;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg blir kvalm av menn som smaker røyk, det har jeg skrevet om før;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 misforstod jeg også, beklager:) Jeg aner ikke hva du forstår og misforstår;) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Kanskje, hvis du er enig med meg at det en menneskerett å bruke forskjellige nick uten å bli outet;) ikke i samme tråd om det er hva du spør om:) men ha lov til å være anonym i personlige spørsmål vil jeg si ja, så lenge du gir svar med samme nick som trådstarter;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.