Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg blir kvalm av menn som smaker røyk, det har jeg skrevet om før;)

hehe, jada, greit, det må du få lov til....men du gjør et poeng ut av det også :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Døh! Kom ikke å si noe annet! Jeg har ikke et liv utenom dol vet du ;o)

Det har jeg;) og så lykkelig jeg er med det livet som dere ikke vet om;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

De som har diskutert med meg vet hva jeg står for. Jeg bruker gjerne flere nick for å holde min anonymitet. Det er det mange andre som gjør, men jeg er ikke 'Full av håp', sev om jeg har mye håp i livet engang iblant;)

Du er ganske lett å avsløre, uansett hvilket nick du bruker ;o)

amerikafareren
Skrevet

hehe, jada, greit, det må du få lov til....men du gjør et poeng ut av det også :)

Nei, jeg gjorde et poeng ut av det i den tråden jeg lagde inspirert av en annen doltråd.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er faktisk totalt uvitende...har ingenting med det å gjøre...??? Hvilket annet forum og hva hinter dere til?

Vi bare tøyser =)

Skrevet

Jeg aner ikke hva du forstår og misforstår;)

kanskje en ide og bli enig med deg selv om hvem du er før du sier stort mer;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det har jeg;) og så lykkelig jeg er med det livet som dere ikke vet om;)

Hehe..En liten anelse om det livet har vi nok ;o)

Gjest Full av håp
Skrevet

Nei, jeg gjorde et poeng ut av det i den tråden jeg lagde inspirert av en annen doltråd.

Men det finnes vel viktigere ting i livet? :)

amerikafareren
Skrevet

ikke i samme tråd om det er hva du spør om:) men ha lov til å være anonym i personlige spørsmål vil jeg si ja, så lenge du gir svar med samme nick som trådstarter;)

Dol er anonym og å henge seg opp i nick er å henge seg opp i hva du ser at naboen gjør igjennom vinduene dine. Webmaster er blitt hysterisk pga. et nick i samme tråd de senere årene, og ok jeg forholder meg til det, men jeg har da kontakt med dolere som jeg ikke vet hvilket nick de bruker fra en tid til annen.

Jeg tilhører i hvert fall ikke gjengen som går med nesen slik at det regner opp i den fordi de har brukt samme nick hele tiden på dol.

amerikafareren
Skrevet

Men det finnes vel viktigere ting i livet? :)

Det spørs om hvilket livets øyeblikk du spør om;)

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg er IKKE amerikafareren...

amerikafareren
Skrevet

Det er noe helt annet, men ikke stol på det. Jeg har blitt beskyldt for å være mange nick på dol og det blir dumt.

Skrevet

Dol er anonym og å henge seg opp i nick er å henge seg opp i hva du ser at naboen gjør igjennom vinduene dine. Webmaster er blitt hysterisk pga. et nick i samme tråd de senere årene, og ok jeg forholder meg til det, men jeg har da kontakt med dolere som jeg ikke vet hvilket nick de bruker fra en tid til annen.

Jeg tilhører i hvert fall ikke gjengen som går med nesen slik at det regner opp i den fordi de har brukt samme nick hele tiden på dol.

dette har vel mer og gjøre med å gi seriøse svar, samt ha det litt gøy:)

skjønner noen ikke vil bruke sitt faste nick i personlige spørsmål, men når det kommer til samme tråd bør man svare med samme nich som trådstarter, himmel!!! har du fått bush i hue eller!!!!???

amerikafareren
Skrevet

Nei du er ikke det;) Kanskje du til og med aldri har vært i USA;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

I know =)

Gjest Full av håp
Skrevet

Det spørs om hvilket livets øyeblikk du spør om;)

hehe, du lar røyken ødelegge om du har funnet mannen i ditt liv?

amerikafareren
Skrevet

dette har vel mer og gjøre med å gi seriøse svar, samt ha det litt gøy:)

skjønner noen ikke vil bruke sitt faste nick i personlige spørsmål, men når det kommer til samme tråd bør man svare med samme nich som trådstarter, himmel!!! har du fått bush i hue eller!!!!???

Nei jeg bruker samme nick i samme tråd, siden webmaster får vondt i rompa hvis jeg ikke kommer til å gjøre det. Har aldri gjort noe annet, men jeg forsvarer etter nærmere ti år på dol at dol skal være anonymt uten faste nick.

amerikafareren
Skrevet

hehe, du lar røyken ødelegge om du har funnet mannen i ditt liv?

Ja absolutt, mannen i mitt liv finnes ikke med kjøtt og blod. Det har jeg forsonet meg med.

Skrevet

Nei jeg bruker samme nick i samme tråd, siden webmaster får vondt i rompa hvis jeg ikke kommer til å gjøre det. Har aldri gjort noe annet, men jeg forsvarer etter nærmere ti år på dol at dol skal være anonymt uten faste nick.

da blir du sikkert ikke tatt seriøst om du bruker ulike nick i samme tråd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...