Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg blir kvalm av menn som smaker røyk, det har jeg skrevet om før;) Det var et litt pussig svar til et sånt innlegg. Hva betyr blinkefjeset? At du bare bryter inn for å tulle, eller? 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei du er ikke det;) Kanskje du til og med aldri har vært i USA;) Og hva mener du med det? 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ja absolutt, mannen i mitt liv finnes ikke med kjøtt og blod. Det har jeg forsonet meg med. Det var synd.. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 kanskje en ide og bli enig med deg selv om hvem du er før du sier stort mer;) Jeg vet godt hvem jeg er, du vet ikke noe om det og skal heller ikke vite det. Hva er problemet ditt? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det var et litt pussig svar til et sånt innlegg. Hva betyr blinkefjeset? At du bare bryter inn for å tulle, eller? HÆh? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det var synd.. Nei da han finnes i alveland;) 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 da blir du sikkert ikke tatt seriøst om du bruker ulike nick i samme tråd... Jeg er i alle fall ikke ameriakfareren da..*snurt* 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 *LOL* her var det mange temaer på en gang - hvor i huleste skal jeg begynne? 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg vet godt hvem jeg er, du vet ikke noe om det og skal heller ikke vite det. Hva er problemet ditt? jeg har ingen problemer hva deg angår, men liker ikke at noen starter en tråd her og svarer seg selv... mener og tro at siden du engasjerer deg så voldsomt her, så kanskje en psykiater er tingen?? du blander og analyserer jo gud og hvermann! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hehe..En liten anelse om det livet har vi nok ;o) Nei og takk og pris for det;) Ingen vet sikkert om livet til andre dolere;) 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 HÆh? En lang utredning om en frustrert frue som lurer på å bryte ut av forholdet, og så svarer du med at du blir kvalm av menn som smaker røyk? 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er i alle fall ikke ameriakfareren da..*snurt* sa ikke det da:-) les tråden du, hehe:) er vant til og få pepper fra den kanten;) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 *LOL* her var det mange temaer på en gang - hvor i huleste skal jeg begynne? rekke opp hånden!!! 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 da blir du sikkert ikke tatt seriøst om du bruker ulike nick i samme tråd... Blir kvelden din ødelagt om noen gjør det? 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er i alle fall ikke ameriakfareren da..*snurt* Du trenger ikke være snurt. Så lenge du har stoltheten din, så går det bra. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 jeg har ingen problemer hva deg angår, men liker ikke at noen starter en tråd her og svarer seg selv... mener og tro at siden du engasjerer deg så voldsomt her, så kanskje en psykiater er tingen?? du blander og analyserer jo gud og hvermann! Jeg startet da ikke denne tråden og vet neppe hva den handler om. Jeg tar ikke imot beskyldininger for å være noen jeg ikke er. Hvis du har problemer fordi du ikke vet hvem trådstarter er så peller du deg ut av tråden fortere enn svint, og det NU. 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg startet da ikke denne tråden og vet neppe hva den handler om. Jeg tar ikke imot beskyldininger for å være noen jeg ikke er. Hvis du har problemer fordi du ikke vet hvem trådstarter er så peller du deg ut av tråden fortere enn svint, og det NU. drøm videre !! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 jeg har ingen problemer hva deg angår, men liker ikke at noen starter en tråd her og svarer seg selv... mener og tro at siden du engasjerer deg så voldsomt her, så kanskje en psykiater er tingen?? du blander og analyserer jo gud og hvermann! Hvorfor forstår jeg at det innlegget her må være til Bebba (amerikafareren), selv uten å ha sjekket hvem du svarte? 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 *LOL* her var det mange temaer på en gang - hvor i huleste skal jeg begynne? Jeg håper du kan begynne kronologisk?? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 En lang utredning om en frustrert frue som lurer på å bryte ut av forholdet, og så svarer du med at du blir kvalm av menn som smaker røyk? Hæh jeg skal da ikke bryte ut av et forhold, og det at jeg ikke liker menn som smaker røyk var en annen tråd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.