Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor forstår jeg at det innlegget her må være til Bebba (amerikafareren), selv uten å ha sjekket hvem du svarte? :)

hvorfor tror du jeg fortsatt gidder diskutere? hehehe

velkommen SDD! ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Full av håp
Skrevet

Hæh jeg skal da ikke bryte ut av et forhold, og det at jeg ikke liker menn som smaker røyk var en annen tråd.

Men jeg liker menn som smaker røyk. Er ikke interessert i anti-røyk kampanjer i min tråd.

Skrevet

Hæh jeg skal da ikke bryte ut av et forhold, og det at jeg ikke liker menn som smaker røyk var en annen tråd.

Da må du lese hovedinnlegget og ditt første svar om igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

velkommen SDD! ;)

Hei, kjære. :)

Gjest Full av håp
Skrevet

sa ikke det da:-)

les tråden du, hehe:) er vant til og få pepper fra den kanten;)

Er litt brisen ennå og forelska jeg :) så har kanskje ikke fått med meg alt hehe :)

Gjest kjekke per
Skrevet

velkommen SDD! ;)

Er det fint å være med i klikken?

Skrevet

Er litt brisen ennå og forelska jeg :) så har kanskje ikke fått med meg alt hehe :)

kos deg heller du;-)

Skrevet

Jeg håper du kan begynne kronologisk??

Tror jeg klarer meg med å ha lest noen få innlegg her

amerikafareren
Skrevet

Men jeg liker menn som smaker røyk. Er ikke interessert i anti-røyk kampanjer i min tråd.

Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke.

Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;)

Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei og takk og pris for det;) Ingen vet sikkert om livet til andre dolere;)

Ikke hvis du oppgir hvor mange penger du har på bok! Da er det visst meget lett å finne ut hvem man er ;o)

Gjest kjekke per
Skrevet

hva er det da? :)

Du vet hvor lundskråka kommer fra?;)

Skrevet

hva er det da? :)

Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke.

Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;)

Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;)

Håper du får en hyggelig bytur, da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...