sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvorfor forstår jeg at det innlegget her må være til Bebba (amerikafareren), selv uten å ha sjekket hvem du svarte? hvorfor tror du jeg fortsatt gidder diskutere? hehehe velkommen SDD! 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hæh jeg skal da ikke bryte ut av et forhold, og det at jeg ikke liker menn som smaker røyk var en annen tråd. Men jeg liker menn som smaker røyk. Er ikke interessert i anti-røyk kampanjer i min tråd. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hæh jeg skal da ikke bryte ut av et forhold, og det at jeg ikke liker menn som smaker røyk var en annen tråd. Da må du lese hovedinnlegget og ditt første svar om igjen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hvorfor tror du jeg fortsatt gidder diskutere? hehehe velkommen SDD! Hei, kjære. 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 sa ikke det da:-) les tråden du, hehe:) er vant til og få pepper fra den kanten;) Er litt brisen ennå og forelska jeg så har kanskje ikke fått med meg alt hehe 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hvorfor tror du jeg fortsatt gidder diskutere? hehehe velkommen SDD! Er det fint å være med i klikken? 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er litt brisen ennå og forelska jeg så har kanskje ikke fått med meg alt hehe kos deg heller du;-) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er det fint å være med i klikken? klikk??? 0 Siter
flisa Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg håper du kan begynne kronologisk?? Tror jeg klarer meg med å ha lest noen få innlegg her 0 Siter
Gjest Svea1 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei da han finnes i alveland;) Island? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Men jeg liker menn som smaker røyk. Er ikke interessert i anti-røyk kampanjer i min tråd. Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke. Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;) Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nei og takk og pris for det;) Ingen vet sikkert om livet til andre dolere;) Ikke hvis du oppgir hvor mange penger du har på bok! Da er det visst meget lett å finne ut hvem man er ;o) 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hva er det da? Du vet hvor lundskråka kommer fra? 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hva er det da? Jeg er fra Lund;) 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 hva er det da? Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-) 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Du vet hvor lundskråka kommer fra? hehe nei! moss?? 0 Siter
Gyda Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke. Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;) Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;) Håper du får en hyggelig bytur, da! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.