Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-)

lund??fra hvor?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest kjekke per
Skrevet

Du vet hvor lundskråka kommer fra?;)

fankern, trodde jeg kunne stikke over:(

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke.

Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;)

Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;)

Kos deg amerikafareren:) Synes det er ganske urettferdig at du ble mistenkt for å være meg. Det er i alle fall ikke riktig. Det er synd du føler du må forlate tråden, det var hyggelig å "diskutere" med deg!

Kos deg i NY, en by jeg drømmer om å besøke :)

med beste hilsen

amerikafareren
Skrevet

Ikke hvis du oppgir hvor mange penger du har på bok! Da er det visst meget lett å finne ut hvem man er ;o)

Pengene mine er en gåte for meg selv,og ingen forstår hva jeg lever av (ikke engang jeg selv).

Jeg holder en del for meg selv som ikke dolere vet, og jeg antar at slik er det for de fleste.

Gjest kjekke per
Skrevet

Jeg trodde cheba var fra Lund. Hele kvelden ødelagt:)

amerikafareren
Skrevet

Kos deg amerikafareren:) Synes det er ganske urettferdig at du ble mistenkt for å være meg. Det er i alle fall ikke riktig. Det er synd du føler du må forlate tråden, det var hyggelig å "diskutere" med deg!

Kos deg i NY, en by jeg drømmer om å besøke :)

med beste hilsen

Nåja jeg må ikek forlate tråden, men nå har jeg vasket hybelen ferdig, og rødvinsflaska er tom;) Jeg feirer semesterslutt, og har god grunn til å feire;) I morgen skal jeg se på nattelivet sammen med venner, og kvelden i kveld er den eneste ikke planlagt.

LIVET ER HERLIG, OG DET HAR INGENTING MED MANNFOLK Å GJØRE.

Håper det ordner seg for deg også;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pengene mine er en gåte for meg selv,og ingen forstår hva jeg lever av (ikke engang jeg selv).

Jeg holder en del for meg selv som ikke dolere vet, og jeg antar at slik er det for de fleste.

Maybe!

Hva er klokken hos deg nå?

Skrevet

jeg er fra sørlandet, ja! men ikke pokker du påstår jeg er fra lund! da bør du heller snu hodet til helt motsatt side:) eneste ganger jeg har vært på lund er når jeg går på START kamp;)!

Gjest Full av håp
Skrevet

Nåja jeg må ikek forlate tråden, men nå har jeg vasket hybelen ferdig, og rødvinsflaska er tom;) Jeg feirer semesterslutt, og har god grunn til å feire;) I morgen skal jeg se på nattelivet sammen med venner, og kvelden i kveld er den eneste ikke planlagt.

LIVET ER HERLIG, OG DET HAR INGENTING MED MANNFOLK Å GJØRE.

Håper det ordner seg for deg også;)

Ja det ordner seg kanskje for meg;) Hva er klokka i NY nå?

hare1365380455
Skrevet

Ok! Men er det ikke litt merkelig at han kompisen din tenner på ei som minner han om bestemora?

LOL

Skrevet

Hm, det må vel være en mer moden måte å forlate en person på vel?

Synes det er ille når folk gjør sånt mot partneren sin jeg.

Clean break up.

Stå for sine handlinger, ikke rømme.

Vise respekt uansett hva som har skjedd.

Jaja.

Mista nikket
Skrevet

Har han vært utro mot deg?? Du traff han da du var 26, nå er du 30. Han har en sønn på 3. Noe stemmer ikke helt her

Gjest LOTUS78
Skrevet

Har han vært utro mot deg?? Du traff han da du var 26, nå er du 30. Han har en sønn på 3. Noe stemmer ikke helt her

kanskje hele historien er oppspinn for å sprite litt opp her. Det er i hvertfall blitt en lang tråd.

Mista nikket
Skrevet

kanskje hele historien er oppspinn for å sprite litt opp her. Det er i hvertfall blitt en lang tråd.

Mulighetene er der. Det ble jo etterlyst noen spennende diskusjoner og Barbie var savnet her :-)

Gjest Full av håp
Skrevet

Han har ikke vært utro meg meg. Da har du misforstått.

Skrevet

Han har ikke vært utro meg meg. Da har du misforstått.

Hvordan kan han så ha et barn på tre som ikke er ditt når dere har kjent hverandre i fire?

Gjest Full av håp
Skrevet

Hvordan kan han så ha et barn på tre som ikke er ditt når dere har kjent hverandre i fire?

Altså..det er en komplisert historie som jeg helst ikke vil gjenta her..Men det er ikke særlig glamorøst det det heller:(

Mrs. Wallace
Skrevet

Så kjekt at DOL har begynt å tilby komprimerte resymeer av viktige innlegg i uken som har gått!

Keep up the good work.

Skrevet

Altså..det er en komplisert historie som jeg helst ikke vil gjenta her..Men det er ikke særlig glamorøst det det heller:(

OK!

Gjest Full av håp
Skrevet

Så kjekt at DOL har begynt å tilby komprimerte resymeer av viktige innlegg i uken som har gått!

Keep up the good work.

Jepp, vi er nevrotiske :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...