sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-) lund??fra hvor? 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Du vet hvor lundskråka kommer fra? fankern, trodde jeg kunne stikke over:( 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg tror jeg tusler ut av denne tråden. Ikke husker jeg hva jeg skrev først eller sist. Ikke har jeg mann, ikke kjæreste, stesønn, stedatter eller noen ting. Her sitter jeg i New York, totalt uvitende (blunker) om slike ting, og blir beskyldt for noe stakkars lille uskyldige meg forstår ikeke. Beklager "Full av håp" , med hånden på hjertet så aner jeg ikke hvorfor noen tror du er meg. Det aner meg at du har en del tanker og problemer jeg ikke har, eller at vi har forskjellige problemer og bekymringer i livet;) Jeg tror jeg kommer meg ut i metropolen. Skal kjøpe barnebøker, spise noe godt, sjekke antikbutikk og gå innom lokalpuben;) Kos deg amerikafareren:) Synes det er ganske urettferdig at du ble mistenkt for å være meg. Det er i alle fall ikke riktig. Det er synd du føler du må forlate tråden, det var hyggelig å "diskutere" med deg! Kos deg i NY, en by jeg drømmer om å besøke med beste hilsen 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ikke hvis du oppgir hvor mange penger du har på bok! Da er det visst meget lett å finne ut hvem man er ;o) Pengene mine er en gåte for meg selv,og ingen forstår hva jeg lever av (ikke engang jeg selv). Jeg holder en del for meg selv som ikke dolere vet, og jeg antar at slik er det for de fleste. 0 Siter
Gjest kjekke per Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-) Jeg trodde cheba var fra Lund. Hele kvelden ødelagt:) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Kos deg amerikafareren:) Synes det er ganske urettferdig at du ble mistenkt for å være meg. Det er i alle fall ikke riktig. Det er synd du føler du må forlate tråden, det var hyggelig å "diskutere" med deg! Kos deg i NY, en by jeg drømmer om å besøke med beste hilsen Nåja jeg må ikek forlate tråden, men nå har jeg vasket hybelen ferdig, og rødvinsflaska er tom;) Jeg feirer semesterslutt, og har god grunn til å feire;) I morgen skal jeg se på nattelivet sammen med venner, og kvelden i kveld er den eneste ikke planlagt. LIVET ER HERLIG, OG DET HAR INGENTING MED MANNFOLK Å GJØRE. Håper det ordner seg for deg også 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Pengene mine er en gåte for meg selv,og ingen forstår hva jeg lever av (ikke engang jeg selv). Jeg holder en del for meg selv som ikke dolere vet, og jeg antar at slik er det for de fleste. Maybe! Hva er klokken hos deg nå? 0 Siter
sheba Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Sikkert ei kråke fra Lund. Og de skal være flotte, sies det. ;-) jeg er fra sørlandet, ja! men ikke pokker du påstår jeg er fra lund! da bør du heller snu hodet til helt motsatt side:) eneste ganger jeg har vært på lund er når jeg går på START kamp;)! 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Nåja jeg må ikek forlate tråden, men nå har jeg vasket hybelen ferdig, og rødvinsflaska er tom;) Jeg feirer semesterslutt, og har god grunn til å feire;) I morgen skal jeg se på nattelivet sammen med venner, og kvelden i kveld er den eneste ikke planlagt. LIVET ER HERLIG, OG DET HAR INGENTING MED MANNFOLK Å GJØRE. Håper det ordner seg for deg også Ja det ordner seg kanskje for meg;) Hva er klokka i NY nå? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ok! Men er det ikke litt merkelig at han kompisen din tenner på ei som minner han om bestemora? LOL 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hm, det må vel være en mer moden måte å forlate en person på vel? Synes det er ille når folk gjør sånt mot partneren sin jeg. Clean break up. Stå for sine handlinger, ikke rømme. Vise respekt uansett hva som har skjedd. Jaja. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har han vært utro mot deg?? Du traff han da du var 26, nå er du 30. Han har en sønn på 3. Noe stemmer ikke helt her 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har han vært utro mot deg?? Du traff han da du var 26, nå er du 30. Han har en sønn på 3. Noe stemmer ikke helt her kanskje hele historien er oppspinn for å sprite litt opp her. Det er i hvertfall blitt en lang tråd. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 kanskje hele historien er oppspinn for å sprite litt opp her. Det er i hvertfall blitt en lang tråd. Mulighetene er der. Det ble jo etterlyst noen spennende diskusjoner og Barbie var savnet her :-) 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Har han vært utro mot deg?? Du traff han da du var 26, nå er du 30. Han har en sønn på 3. Noe stemmer ikke helt her Han har ikke vært utro meg meg. Da har du misforstått. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Han har ikke vært utro meg meg. Da har du misforstått. Hvordan kan han så ha et barn på tre som ikke er ditt når dere har kjent hverandre i fire? 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan kan han så ha et barn på tre som ikke er ditt når dere har kjent hverandre i fire? Altså..det er en komplisert historie som jeg helst ikke vil gjenta her..Men det er ikke særlig glamorøst det det heller:( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Så kjekt at DOL har begynt å tilby komprimerte resymeer av viktige innlegg i uken som har gått! Keep up the good work. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Altså..det er en komplisert historie som jeg helst ikke vil gjenta her..Men det er ikke særlig glamorøst det det heller:( OK! 0 Siter
Gjest Full av håp Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Så kjekt at DOL har begynt å tilby komprimerte resymeer av viktige innlegg i uken som har gått! Keep up the good work. Jepp, vi er nevrotiske 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.