Gå til innhold

Jeg er så frusrert!

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Maybe!

Hva er klokken hos deg nå?

I skrevet øyeblikk er den ni om kvelden, og da er det flere timer siden du spurte;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

35

• sheba

22

• Gyda

8

• fuji1365380447

4

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Ja det ordner seg kanskje for meg;) Hva er klokka i NY nå?

Akkurat nå er den ni om kvelden, men det er en stund siden du spurte;) Jeg har vært ute, kjøpt barnebøker i en bokhandel og spist lamb curry på min favorite indiske restaurant i området. Har ikke bestemt hva jeg skal gjøre resten av kvelden som er den siste jeg råder over helt alene i New York dette semesteret;)

amerikafareren
Skrevet

Du er ca. 30 år, har en mann, et stebarn, har vasket hus, lar en kompis kysse deg som røyker og ikke tar av seg skoene og kommenterer at du kunne vært hans bestemor, og .............noen tror du er meg.

Hva minner om meg i denne beskrivelsen forstår ikke jeg, og sikkert ikke mange andre heller. Her sitter jeg på en hybel i New York, feirer semesterslutt og skal snart hjem. Ikke har jeg mann og ikke ønsker jeg meg en heller. Aldri har jeg hatt stebarn og barna mine er voksne så jeg er neppe 30 år.

Jeg liker ikke røyk, og THAT'S IT.

Gjest Full av håp
Skrevet

Du er ca. 30 år, har en mann, et stebarn, har vasket hus, lar en kompis kysse deg som røyker og ikke tar av seg skoene og kommenterer at du kunne vært hans bestemor, og .............noen tror du er meg.

Hva minner om meg i denne beskrivelsen forstår ikke jeg, og sikkert ikke mange andre heller. Her sitter jeg på en hybel i New York, feirer semesterslutt og skal snart hjem. Ikke har jeg mann og ikke ønsker jeg meg en heller. Aldri har jeg hatt stebarn og barna mine er voksne så jeg er neppe 30 år.

Jeg liker ikke røyk, og THAT'S IT.

Jeg LIKER i alle fall røyk:p

amerikafareren
Skrevet

Jeg LIKER i alle fall røyk:p

Da har vi nøyaktig ingenting felles;)

Gjest Full av håp
Skrevet

Da har vi nøyaktig ingenting felles;)

pga den røyken så luker du altså vekk folk du da :) hehe ;) lykke til;)

amerikafareren
Skrevet

pga den røyken så luker du altså vekk folk du da :) hehe ;) lykke til;)

Jeg luker vekk folk pga. røyk og det ene og det andre. Noen er rett og slett kjedelige, og de vil jeg heller ikke ha. Kan bare ikke forstå hvorfor du minnet om meg;)

Gjest Full av håp
Skrevet

Jeg luker vekk folk pga. røyk og det ene og det andre. Noen er rett og slett kjedelige, og de vil jeg heller ikke ha. Kan bare ikke forstå hvorfor du minnet om meg;)

Kan hende du går glipp av en del vettu :)

amerikafareren
Skrevet

Kan hende du går glipp av en del vettu :)

Nei ikke pga. røyk. Røyk er ekkelt og motbydelig. jeg har prøvd mye, og jeg vet hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Jeg sitter ikke i New York og tenker på alt det jeg går glipp av;)

Jeg skal legge meg tidlig i kveld. Klokka er ti. God natt;)

Gjest Full av håp
Skrevet

Nei ikke pga. røyk. Røyk er ekkelt og motbydelig. jeg har prøvd mye, og jeg vet hva jeg liker og hva jeg ikke liker. Jeg sitter ikke i New York og tenker på alt det jeg går glipp av;)

Jeg skal legge meg tidlig i kveld. Klokka er ti. God natt;)

Jeg trodde heller ikke du røkte. Men det høres jo ganske latterlig ut at du nekter å bli kjent med røykere. Enda en gang: Lykke til:)

hehe :))

amerikafareren
Skrevet

Jeg trodde heller ikke du røkte. Men det høres jo ganske latterlig ut at du nekter å bli kjent med røykere. Enda en gang: Lykke til:)

hehe :))

Jeg kjenner mange røykere, men jeg nekter å kysse dem;) Der går grensen for meg. Venner som røyker er greit, men de kommer ikke opp i senga til meg;) Eller det er ikke greit, for jeg liker ikke røyking, men jeg kan leve med det;)

Skrevet

jeg er fra sørlandet, ja! men ikke pokker du påstår jeg er fra lund! da bør du heller snu hodet til helt motsatt side:) eneste ganger jeg har vært på lund er når jeg går på START kamp;)!

Jeg har da ikke påstått at du er fra Lund. Jeg bare tippa at en Lundskråga var ei kråke fra Lund ...

Og det tror jeg stemte.

(Men jeg tror kanskje bare du svarte til feil person?)

Skrevet

Jeg har da ikke påstått at du er fra Lund. Jeg bare tippa at en Lundskråga var ei kråke fra Lund ...

Og det tror jeg stemte.

(Men jeg tror kanskje bare du svarte til feil person?)

Kalles jo "lundskråger" eller "bymåger" her i Kristiansand:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du føler deg full av håp fordi en venn som ikke respekterer deg har kysset deg?

Du burde heller blitt fornærmet og nedbrutt av det!

Skrevet

Kalles jo "lundskråger" eller "bymåger" her i Kristiansand:)

OK. Jeg er ikke helt sikker på om jeg skjønner helt - for jeg har aldri hørt de uttrykkene før.

Men shit au - nå er det langhelg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...