Gå til innhold

Hjelp.... anyone?


Gjest kjæresten hans

Anbefalte innlegg

Gjest kjæresten hans

Jeg er ei kvinne på snart 40 som har et forhold til en mann i samme alder. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg best kan beskrive ham, men jeg gjør et forsøk. Han er 'overfølsom' for ting som blir sagt, må ha siste ordet,(jeg er ikke den som starter en diskusjon, men han er) fyker opp over bagateller, tar ting tungt, skylder på dårlig helse, gjør ting værre enn de er (mye), alle må ta hensyn til ham og hans problem med psyken, det er svært viktig for ham å ha rett til å kommentere ting på en negativ måte uten at han får motbør, -han 'bare må si det, ellers sprenges hodet'.

Når det gjelder sex er han helt konge :-) Der gir han alt, -og mere til.

Barna sine er han ikke videre interessert i å ha samvær med (helgapappa)

Masse 'hvite løgner' preger og styrer hverdagen vår.

Jeg lurer på om det finnes medisin som kan gjøre hverdagen hans lettere å takle? Jeg elsker ham, men jeg vil ha et liv hvor jeg kan slappe av..... seriøst... HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

amerikafareren

Nei det finnes ikke medisin for forelskete kvinner...........og når det er sagt så er det så lenge siden jeg har hatt tid for slikt;)

Jeg ser frem til norsk sommer med utepils, gode venner, flørt og forelskelser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok ingen vidundermedisin mot vrange kjærester. Uten at vi vet hva som feiler ham så er det umulig å si. Kanskje han har et "problem med psyken" som du sier. Men da må han i så fall få utredning for det før behandling kan foreslås. Kanskje han hadde fått hjelp av psykologsamtaler. Første skritt da er fastlegen, men uten at han selv vil så er det vanskelig. Et annet alternativ er familievernkontoret (www.bufetat.no). Men en tablett som løser alle problemer finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...