Gå til innhold

jajaj så spiste jeg en sjokolade.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren, det er _så_ vanskelig å holde seg unna snop.

Blir helt dårlig jeg når jeg må gå uten en sjokoladebit eller noe fett mat en uke.

Holder meg til Libra kostholdet og den funker fint såklart.

Men en sjokolade MÅ jeg bare ha av og til.

Skulle ønske jeg var flinkere.

Åhhh hvorfor skal det være så fortørnede vanskelig å holde seg unna søtsakene?

:(

Videoannonse
Annonse
Gjest det er ok
Skrevet

Du kan slanke deg og spise en sjokolade en gang av og til. Bare ikke hver dag.... Det er hvordan du spiser i hverdagene som teller. Altså alle dager, ikke bare en slankeperiode. Sunt kosthold og litt trim er bra. :-) Og skal du i selskap er det lov å spise kake!

Skrevet

Du skal ikke holde deg unna - det er det som er hele poenget - du skal bevilge deg 4 timer på lørdag kveld f.eks -da har du lov -jeg lover, du går ned like mye likevel! :)

Skrevet

Du skal ikke holde deg unna - det er det som er hele poenget - du skal bevilge deg 4 timer på lørdag kveld f.eks -da har du lov -jeg lover, du går ned like mye likevel! :)

Hehe 4 timer sier du? Og da kan jeg maraton spise masse snop og feit mat så lenge jeg holder meg innenfor 4 timer? *gliser bredt*

Neida, jeg skjønner det. Men å gå fra å spise litt snop/eller feit mat hver dag, til bare en gang i uka kan være litt tøft.

Spiser ikke feit mat til middag lenger, bare sunne ting.

Har ikke så mye jeg skal ned, men nok.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ros deg selv for det du har klart! En sjelden sjokolade har du sikkert fortjent.

Stå på! Du er flink!

Forresten, liker du mørk sjokolade? Det er jo faktisk nokså sunt.

Annet sunt snop er nøtter og rosiner. Ikke nødvendigvis veldig slankende, men bedre enn alskens sukker-skit. Og holder søthungeren på avstand.

Gulerøtter er også bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan trykt unne deg noe godteri hver fredag eller lørdag.

Det nytter ikke å kutte ut helt, men kutt ut helt de resterende dagene i uka.

Gjest M.Angelica
Skrevet

I dag har jeg spist dødsmasse godis :/

Etter en litt slitsom uke så klarte jeg ikke holde meg.. =)

Gjest Settlers
Skrevet

Det er jo ikke nødvendig å kutte ut alt, selv om man er på slankekur. Man skal jo leve etter slankekuren også, og hvis det ikke er realistisk for deg å kutte ut sjokolade, så trenger du ikke det nå heller.

Men, det som er viktig, og vanskelig, er at det som gjelder er; _litt_ ikke alt.

Skrevet

Hehe 4 timer sier du? Og da kan jeg maraton spise masse snop og feit mat så lenge jeg holder meg innenfor 4 timer? *gliser bredt*

Neida, jeg skjønner det. Men å gå fra å spise litt snop/eller feit mat hver dag, til bare en gang i uka kan være litt tøft.

Spiser ikke feit mat til middag lenger, bare sunne ting.

Har ikke så mye jeg skal ned, men nok.

Jo -jeg ga meg selv lov til å "FRÅTSE" i 4 timer - og hadde de 4 timene å se frem til når det var som verst i uka, Og det som var rart var at da klokka ble 4 på lørdag - og jeg kunne spise som en gal frem til 8 - så gjorde jeg jo ikke det, Jeg spiste nøtter med youghurttrekk, drakk rødvin og marsipanbrød -alle de tingene som er "nesten lov". Spiste aldri potetgull -som er det verste omtrent - men tok seigmenn og kokosboller.

Skrevet

Ros deg selv for det du har klart! En sjelden sjokolade har du sikkert fortjent.

Stå på! Du er flink!

Forresten, liker du mørk sjokolade? Det er jo faktisk nokså sunt.

Annet sunt snop er nøtter og rosiner. Ikke nødvendigvis veldig slankende, men bedre enn alskens sukker-skit. Og holder søthungeren på avstand.

Gulerøtter er også bra.

Takk takk :)

Liker nok ikke mørk sjokolade nei. Blir på en måte ikke SJOKOLADE av det. Kan ikke helt forklare det.

Jeg spiser den frukten jeg "har lov" til å spise av Libra og syntes det er godt.

Men du sier noe der, kanskje jeg skal kjøpe meg nøtter og tygge på en gang iblandt.

Når det kommer til gulerøtter, så spiser jeg det HVER dag til middag *ler* for jeg er en av de sjeldne rasene som ikke liker _noen_ grønnsaker. Får det absolutt ikke ned.

hmm *grønnsak traume i barndommen*

Hehe

Skrevet

Jo -jeg ga meg selv lov til å "FRÅTSE" i 4 timer - og hadde de 4 timene å se frem til når det var som verst i uka, Og det som var rart var at da klokka ble 4 på lørdag - og jeg kunne spise som en gal frem til 8 - så gjorde jeg jo ikke det, Jeg spiste nøtter med youghurttrekk, drakk rødvin og marsipanbrød -alle de tingene som er "nesten lov". Spiste aldri potetgull -som er det verste omtrent - men tok seigmenn og kokosboller.

Hehe kanskje siden du "hadde lov" i de 4 timene, så ble det ikke så viktig allikevel?

Men du sier noe der. 4 timer om lørdagen hørtes jo fornuftig ut sålenge jeg klarer å holde meg skikkelig resten av uken.

Så har jeg noe å se fram til på en måte.

Etter at jeg flyttet hjemmefra og levde studentlivet så gikk alt nedover når det kom til vekt, eller skal jeg si oppover? Hehe.

Det gjelder å ha viljestyrke, noe jeg desverre har veldig lite av når det kommer til god mat og snop :(

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Takk takk :)

Liker nok ikke mørk sjokolade nei. Blir på en måte ikke SJOKOLADE av det. Kan ikke helt forklare det.

Jeg spiser den frukten jeg "har lov" til å spise av Libra og syntes det er godt.

Men du sier noe der, kanskje jeg skal kjøpe meg nøtter og tygge på en gang iblandt.

Når det kommer til gulerøtter, så spiser jeg det HVER dag til middag *ler* for jeg er en av de sjeldne rasene som ikke liker _noen_ grønnsaker. Får det absolutt ikke ned.

hmm *grønnsak traume i barndommen*

Hehe

Grønnsaks-terror, altså?? Ikke greit å være barn...

Atkins sjokolade-bar, da?

Skrevet

Grønnsaks-terror, altså?? Ikke greit å være barn...

Atkins sjokolade-bar, da?

Grønnsaks terror er begrepet i sitt rette element ja! *ler*

Det eneste jeg får ned er gulerøtter, mais, salat, poteter, agurk og paprika.

Meget triste greier med andre ord :(

Atkins og nutrilett barer har jeg smakt, men herlighet for en merkelig konsistens det er på de da?

Hvorfor kan de ikke lage en sånn bar som faktisk _smaker_ sjokolade og ikke tørr sponplate?

Men det er jo kanskje bedre enn ingen sjokolade såklart :)

Gjest det er ok
Skrevet

Grønnsaks terror er begrepet i sitt rette element ja! *ler*

Det eneste jeg får ned er gulerøtter, mais, salat, poteter, agurk og paprika.

Meget triste greier med andre ord :(

Atkins og nutrilett barer har jeg smakt, men herlighet for en merkelig konsistens det er på de da?

Hvorfor kan de ikke lage en sånn bar som faktisk _smaker_ sjokolade og ikke tørr sponplate?

Men det er jo kanskje bedre enn ingen sjokolade såklart :)

Så er det nok bedre å spise en sjokolade du liker. Du skal da spise normalt også, og etter slankekuren skal du vel kunne unne deg noe snop av og til.

Mista nikket
Skrevet

Kjøp deg en pose med Troykabiter. Legg de rundt på forskjellige steder i leiligheten, en her og en der. Hent bare en bit av gangen når du har lyst på noe. Qluet er at du må gå et annet sted når du får lysten over deg.

Gjest Litt frukt stabiliserer
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å få i deg litt frukt hver dag. Du må bare prøve for å se hvor godt det virker. Et par frukter. Det stabiliserer trangen til søtt, som ofte har mye fett i seg også, veldig bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøp deg en pose med Troykabiter. Legg de rundt på forskjellige steder i leiligheten, en her og en der. Hent bare en bit av gangen når du har lyst på noe. Qluet er at du må gå et annet sted når du får lysten over deg.

Det er det latterligste forslaget jeg har hørt på lenge.

Småspising er en slankers verste fiende, og det er langt bedre å dytte i seg en svær sjokolade en sjelden gang, enn en bit i ny og ne.

Snorkfrøken
Skrevet

Du har lov å unne deg noe godt innimellom uten å lide av dårlig samvittighet. Jeg følger ikke noe bestemt program men har mistet 7 kg på 3 mnd. Jeg har ikke vært helt fanatisk, det klarer jeg ikke! Jeg prøver å holde meg til snop kun lørdag, men går ikke i dyp depresjon om jeg kjøper meg en softis eller lignende en dag.

Gå tur hver dag (om ikke annet annen hver dag) så skal du se at det går helt fint om du tar deg en sjokoladebit i ny og ne.

Lykke til videre!

Mista nikket
Skrevet

Det er det latterligste forslaget jeg har hørt på lenge.

Småspising er en slankers verste fiende, og det er langt bedre å dytte i seg en svær sjokolade en sjelden gang, enn en bit i ny og ne.

Syns det er ganske lurt jeg. Da må en også bevege seg mens en henter fram en liten bit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...