Gå til innhold

FU: hvor mye drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mange her som drikker rødvin på her og der :)

Så hvor mye drikkes det blandt godtfolket her på dol?

Selv drikker jeg bare når jeg skal på fest.

Liker desverre ikke øl eller vin så derfor kan jeg ikke kose meg med en rødvins skvett i ny og ne heller. Eller en deilig øl på en solskinns dag.

Drikker vin bare på fest. Og andre type drikker.

Dere da? Drikker litt rødvin/øl hver kveld? Noen ganger i uken? Bare når dere skal kose dere? Eller bare på fest?

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Det er vel helst bare på fest. Og det er ikke så ofte..... :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Drikker en gang i uka. Det meste går ned ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drikker på fest. Blir vel et par ganger i måneden. Men da drikker jeg ganske mye, i typisk norsk ånd.

Det hender også jeg tar meg en øl til en fotballkamp, og en gang i blant dytter jeg i meg noen øl ute til noe god mat.

Jeg er veldig glad i øl, men av en eller annen grunn drikker jeg det ikke flere ganger i uka. Vet egentlig ikke hvorfor.

Men jeg drakk mye mer for noen år siden. Da var det full fest minst 2 ganger i uka.

Nå nyter jeg øl selv uten å måtte bli full.

Skrevet

På fest. Veldig sjeldent altså...uvanlig for min alder tenker jeg..:D

Skrevet

De helgene jeg er hjemme drikker jeg nesten alltid et par glass rødvin både fredags- og lørdagskvelden. Ev. et par pils.

Da koser jeg meg.

Og så drikker jeg vin eller øl på fest.

Skrevet

Jeg drikker vin til fine middager, ellers drikker jeg bare når jeg er på fest.

hare1365380455
Skrevet

Drikker på fest. Blir vel et par ganger i måneden. Men da drikker jeg ganske mye, i typisk norsk ånd.

Det hender også jeg tar meg en øl til en fotballkamp, og en gang i blant dytter jeg i meg noen øl ute til noe god mat.

Jeg er veldig glad i øl, men av en eller annen grunn drikker jeg det ikke flere ganger i uka. Vet egentlig ikke hvorfor.

Men jeg drakk mye mer for noen år siden. Da var det full fest minst 2 ganger i uka.

Nå nyter jeg øl selv uten å måtte bli full.

Jeg drikker ikke øl lenger, men nå kan jeg også drikke f.eks. en drink og ikke mer. I mine unge dager var målet å bli full... og da var det sikkert ikke bunn i meg.

hare1365380455
Skrevet

Da blir det fest i juli/august?

Skrevet

Hehe såpass? :)

Selv er jeg 26 og jeg drakk himla mye mer når jeg var yngre. Da drakk jeg hver helg for da var jeg på fest hver helg.

Men det har roet seg betraktelig ned, og det er i grunn like greit ettersom jeg egentlig ikke er så glad i alkohol.

Men jammen misunner jeg dem som snakker om å ta seg en øl om våren i solen eller nyter å ta et rødvinsglass på kvelden. Det virker jo _så_ koselig :)

Skrevet

Hva skjer i juli/august?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drikker ikke øl lenger, men nå kan jeg også drikke f.eks. en drink og ikke mer. I mine unge dager var målet å bli full... og da var det sikkert ikke bunn i meg.

Samme her.

Nå kan jeg kose meg med en øl. Men jeg gjør det ikke så ofte.

Det blir nok oftere til sommeren. :)

hare1365380455
Skrevet

Hva skjer i juli/august?

Da treffes vi sikkert. :)

Skrevet

Da treffes vi sikkert. :)

Gjør vi? *forvirret*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe såpass? :)

Selv er jeg 26 og jeg drakk himla mye mer når jeg var yngre. Da drakk jeg hver helg for da var jeg på fest hver helg.

Men det har roet seg betraktelig ned, og det er i grunn like greit ettersom jeg egentlig ikke er så glad i alkohol.

Men jammen misunner jeg dem som snakker om å ta seg en øl om våren i solen eller nyter å ta et rødvinsglass på kvelden. Det virker jo _så_ koselig :)

Jeg drikker ikke så mye som det høres ut som. Men det blir kanskje ut på lørdager. Hvis ikke så drikker vi kanskje en øl eller tre hjemme for kosens skyld. =)

Da jeg var ung (les:yngre), var det party flere ganger i uka =)

hare1365380455
Skrevet

Gjør vi? *forvirret*

Meg og M.Angelica! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja!!!! *Gleder meg supermasse*

Skrevet

Meg og M.Angelica! :)

Åh nå skjønner jeg! :)

Trodde du mente meg jeg ;)

hare1365380455
Skrevet

Ja!!!! *Gleder meg supermasse*

:D Godt!!!

hare1365380455
Skrevet

Åh nå skjønner jeg! :)

Trodde du mente meg jeg ;)

Du kan sikkert bare bli med om du er her i vest!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...