Gå til innhold

FU: hvor mye drikker dere?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hehe såpass? :)

Selv er jeg 26 og jeg drakk himla mye mer når jeg var yngre. Da drakk jeg hver helg for da var jeg på fest hver helg.

Men det har roet seg betraktelig ned, og det er i grunn like greit ettersom jeg egentlig ikke er så glad i alkohol.

Men jammen misunner jeg dem som snakker om å ta seg en øl om våren i solen eller nyter å ta et rødvinsglass på kvelden. Det virker jo _så_ koselig :)

Det er også koselig med en kopp te eller et glass kald brus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er også koselig med en kopp te eller et glass kald brus!

Joda, det er jo i grunnen det.

Men får inntrykk at av det er nesten toppen av lykke med den pilsen om våren i solen ;)

Kan på en måte ikke si at det føles på samme måte med en iste, hehe.

Gjest M.Angelica
Skrevet

:D Godt!!!

Jeg varmer opp med noen øl nå, jeg :D

Skrevet

Du kan sikkert bare bli med om du er her i vest!

Jeg er i vest ja :)

Skrevet

Jeg har øltappekran p PCen. 5 liter er ikke mye.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har øltappekran p PCen. 5 liter er ikke mye.

Hvor får man tak i det?

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg drikker vin eller øl 0-2 ganger i uka. Noen ganger ett glass til maten, andre ganger flere på feks vennemiddager eller skravlekveld med venninner.

Elleville fester blir det færre av når man har barn, men det hender vi får fikset tid og barnevakt til det også. Skal på en i slutten av mai, og gleder oss vilt. ;o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er student og drikker minst 2 ganger i uken, og da snakker jeg ikke om et eller to glass, men heller et eller to vinflasker :)

Skrevet

Rødvin til fredagsmiddagen, som regel to glass.

Ellers kun til fest, som er sørgelig sjeldent for tida..

Gjest Shira12
Skrevet

Det varier hvor ofte det blir festing her, da drikkes det jo så klart :o)

Ellers drikker vi ofte en flaske rødvin i løpet av en helg som kos.

Vi er glade i god vin til god mat, og det blir ofte på fredagskvelden.

En varm sommerkveld tar vi oss gjerne en kald øl også.

Og har jeg skravlekveld med en eller flere venninner får det både en og fire flasker vin ;-)

Skrevet

Hvor får man tak i det?

Mye fine USB-gadgets å få kjøpt.

Skrevet

I dag, så lite som mulig.

Fikk kvoten min i går/natt.

Og det blir lenge til neste gang (trur eg).

Skrevet

Starter med en hyler når jeg står opp - har alltid en gammel dansk eller akevitt stående på nattbordet. Så to øl til frokosten. Til lønsj går det som regel to til, bortsett fra på fredager - da er det lang lønsj og gjerne en sixpack. Så går det litt smådrammer og en og annen øl før middag. Til middag, en flaske vin. Så går det tett i tett til jeg sovner i 23-tiden på kvelden. I helgene går det en vinflaske av hvert slag til middagen, og som regel mer sprit enn øl (øl brukes kun til å skylle ned med) ut over kvelden/natten.

"............................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mye fine USB-gadgets å få kjøpt.

Høres bra ut. =)

Er dere samme person? Du og Keinstein?

Skrevet

Jeg drikker bare når jeg er ute. Eller så hender det at jeg drikker litt hvitvin på verandaen sammen med naboen på fine sommerkvelder.

Skrevet

Høres bra ut. =)

Er dere samme person? Du og Keinstein?

Ikke sist jeg sjekket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...