Gå til innhold

Pannekaker og - hvilken suppe?

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers
Skrevet

Tomatsuppe med makaroni! Det er en selvfølge for meg, men det er det visst ikke for alle har jeg forstått.. Og så bør det være blåbær og bacon til :-)

Så - hva slags tilbehør har du til pannekaker?

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

7

• Babette

6

• Sofline

4

• Hatsumomo

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest skippern
Skrevet

Jeg er vokst opp med å ha spinatsuppe før pannekaker! Har ikke hørt om noen andre som har det samme...

Kjæresten vil ikke spise den suppa, så nå har vi kun pannekaker den sjeldne gangen vi har det, han spiser med sukker og jeg med blåbærsyltetøy. Er jo godt, men ikke så veldig middag syns nå jeg.

Skrevet

Tilbehør? Ihvertfall ingen suppe. Skjønner ikke at det hører sammen jeg da :)

Blåbærsyltetøy og rømme. NAM!

Gjest pannekake-elskere
Skrevet

Vi har ikke suppe inntil.

Pannekake, stekt bacon og blåbær holder lenge nok for oss.

Gjest Settlers
Skrevet

Tilbehør? Ihvertfall ingen suppe. Skjønner ikke at det hører sammen jeg da :)

Blåbærsyltetøy og rømme. NAM!

Rømme!? Det er på vafler det :-) Tomatsuppe ved siden av er yummi!

Annonse

Skrevet

Rømme!? Det er på vafler det :-) Tomatsuppe ved siden av er yummi!

Bruker det på pannekaker også jeg :) Maaaaassse rømme og skikkelig smøre det sammen med blåbærsyltetøy.

Fytti grisen, nå fikk jeg lyst på det og *ler*

Skrevet

Når det er dessert, is, syltetøy, sukker, bær. Når det er middag, det samme, men ikke is. Jeg lager også fyllte pannekaker noen ganger, med alt mulig slags fyll i og inn i stekeovnen.

Gjest Settlers
Skrevet

Bruker det på pannekaker også jeg :) Maaaaassse rømme og skikkelig smøre det sammen med blåbærsyltetøy.

Fytti grisen, nå fikk jeg lyst på det og *ler*

Hehe, det var deg med sjokoladen det? Ikke lurt å følge den lysten akkurat nå nei ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tomatsuppe eller ertesuppe. Men tomatsuppa skal være uten makaroni. Makaroni i tomatsuppe er bare helt ufyselig ekkelt.

:-\

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når det er dessert, is, syltetøy, sukker, bær. Når det er middag, det samme, men ikke is. Jeg lager også fyllte pannekaker noen ganger, med alt mulig slags fyll i og inn i stekeovnen.

Hvordan lager du de fylte? =)

Skrevet

Hvordan lager du de fylte? =)

På forskjellige måter. Sist gang var det med hodekål, løk og bønnespirer finhakket og blandet sammen med blåmuggost. Veldig godt!

Skrevet

På forskjellige måter. Sist gang var det med hodekål, løk og bønnespirer finhakket og blandet sammen med blåmuggost. Veldig godt!

og soya....

Annonse

Skrevet

Pannekaker og SUKKER!

Jeg overlever bacon, blåbær og ertersuppe også da...

Gjest M.Angelica
Skrevet

og soya....

Tror jeg må prøve en gang =)

Skrevet

Tror jeg må prøve en gang =)

Jeg tror faktisk jeg skal ha det til middag i helga.. :-)

Skrevet

Det er kun ertesuppe som hører sammen med pannekaker. Har du aldri vært i Sverige?

Gjest Settlers
Skrevet

Det er kun ertesuppe som hører sammen med pannekaker. Har du aldri vært i Sverige?

Jeg vet at enkelte bruker ertesuppe ja. Det må jo smake helt feil, synes jeg da.

Skrevet

Jeg vokste opp med pannekaker og ertersuppe, men det lager jeg sjeldent selv. Her jeg bor er pannekaker mer vanlig til kaffen.

Skrevet

Tomatsuppe! Har barn så det har vært slagern her så langt. Men nå prøver i å variere litt. Sist hadde vi kjøttsuppe, og det var veldig godt. Ble ikke så "tungt."

Vi har blåbær eller sukker på pannekakene (mannen min liker også rømme på). Har prøvd pannekaker med fyll som bacon osv. Pføy! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...