Gjest Settlers Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tomatsuppe med makaroni! Det er en selvfølge for meg, men det er det visst ikke for alle har jeg forstått.. Og så bør det være blåbær og bacon til :-) Så - hva slags tilbehør har du til pannekaker? 0 Siter
Gjest skippern Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er vokst opp med å ha spinatsuppe før pannekaker! Har ikke hørt om noen andre som har det samme... Kjæresten vil ikke spise den suppa, så nå har vi kun pannekaker den sjeldne gangen vi har det, han spiser med sukker og jeg med blåbærsyltetøy. Er jo godt, men ikke så veldig middag syns nå jeg. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tilbehør? Ihvertfall ingen suppe. Skjønner ikke at det hører sammen jeg da Blåbærsyltetøy og rømme. NAM! 0 Siter
Gjest pannekake-elskere Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Vi har ikke suppe inntil. Pannekake, stekt bacon og blåbær holder lenge nok for oss. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tilbehør? Ihvertfall ingen suppe. Skjønner ikke at det hører sammen jeg da Blåbærsyltetøy og rømme. NAM! Rømme!? Det er på vafler det :-) Tomatsuppe ved siden av er yummi! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Rømme!? Det er på vafler det :-) Tomatsuppe ved siden av er yummi! Bruker det på pannekaker også jeg Maaaaassse rømme og skikkelig smøre det sammen med blåbærsyltetøy. Fytti grisen, nå fikk jeg lyst på det og *ler* 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Når det er dessert, is, syltetøy, sukker, bær. Når det er middag, det samme, men ikke is. Jeg lager også fyllte pannekaker noen ganger, med alt mulig slags fyll i og inn i stekeovnen. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Bruker det på pannekaker også jeg Maaaaassse rømme og skikkelig smøre det sammen med blåbærsyltetøy. Fytti grisen, nå fikk jeg lyst på det og *ler* Hehe, det var deg med sjokoladen det? Ikke lurt å følge den lysten akkurat nå nei ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tomatsuppe eller ertesuppe. Men tomatsuppa skal være uten makaroni. Makaroni i tomatsuppe er bare helt ufyselig ekkelt. :-\ 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Når det er dessert, is, syltetøy, sukker, bær. Når det er middag, det samme, men ikke is. Jeg lager også fyllte pannekaker noen ganger, med alt mulig slags fyll i og inn i stekeovnen. Hvordan lager du de fylte? =) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hvordan lager du de fylte? =) På forskjellige måter. Sist gang var det med hodekål, løk og bønnespirer finhakket og blandet sammen med blåmuggost. Veldig godt! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 På forskjellige måter. Sist gang var det med hodekål, løk og bønnespirer finhakket og blandet sammen med blåmuggost. Veldig godt! og soya.... 0 Siter
Piraye Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Pannekaker og SUKKER! Jeg overlever bacon, blåbær og ertersuppe også da... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 og soya.... Tror jeg må prøve en gang =) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Tror jeg må prøve en gang =) Jeg tror faktisk jeg skal ha det til middag i helga.. :-) 0 Siter
collins Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det er kun ertesuppe som hører sammen med pannekaker. Har du aldri vært i Sverige? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det er kun ertesuppe som hører sammen med pannekaker. Har du aldri vært i Sverige? Jeg vet at enkelte bruker ertesuppe ja. Det må jo smake helt feil, synes jeg da. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg vokste opp med pannekaker og ertersuppe, men det lager jeg sjeldent selv. Her jeg bor er pannekaker mer vanlig til kaffen. 0 Siter
mariamamma Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Tomatsuppe! Har barn så det har vært slagern her så langt. Men nå prøver i å variere litt. Sist hadde vi kjøttsuppe, og det var veldig godt. Ble ikke så "tungt." Vi har blåbær eller sukker på pannekakene (mannen min liker også rømme på). Har prøvd pannekaker med fyll som bacon osv. Pføy! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.