Hatsumomo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er ekstremt kresen, det er helt vilt. Jeg klarer ikke noen supper. Det vokser i halsen på meg alt som er suppe. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg spiser svært lite grønnsaker, liker omtrent ingenting. Bare gulrøtter, mais,salat, agurk,poteter og paprika. Jeg klarer ikke fiskeboller i hvit saus. Hvis saus spyr jeg av. Minner meg om ufattelig fæl hvit medisin jeg måtte ta som liten som jeg spydde av hele tiden. Jeg liker ikke kaffe, øl eller vin. Hvor kresen er du? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det eneste jeg virkelig ikke liker er bønner. Jeg liker de lange, grønne, men ikke brune, røde, e.lign. Det er sikkert også noe annet jeg ikke liker, men jeg kommer ikke på det i farta. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Det eneste jeg virkelig ikke liker er bønner. Jeg liker de lange, grønne, men ikke brune, røde, e.lign. Det er sikkert også noe annet jeg ikke liker, men jeg kommer ikke på det i farta. Kom på det: marinerte sild. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Liker det meste av mat. Når det kommer til drikke, så er jeg superkresen =) 0 Siter
Piraye Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Liker å vite hva jeg spiser! Bestemora mi bruker å kaste masse rester opp i en kaserolle med brunsaus å koke opp, også er det littavhvert oppi den gryta.... Det spiser jeg ikke mye av.. Treler og sener i kjøtt og bein i fisk(om jeg får det i munnen da, ikke mens jeg rensker det bort) er "takk for maten" for meg. Derfor liker jeg ikke reinskav. Fett hopper jeg også glatt over. Av drikke liker jeg ikke alkohol, melk og kaffe.... Jeg får hvertfall høre at jeg ikke ville overlevd en krig hvertfall........ 0 Siter
fresja Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Liker ikke lever, leverpostei, kaviar, fugler, hare, hval, tomat, ketsjup, fisk (bortsett fra laks, ørret og noen sildetyper), bacon, smør, krabbe, hummer, tyttebær(syltetøy), plommesyltetøy, stikkelsbær(syltetøy),grapefrukt, oliven, og sikkert enda mer. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Noe av det verste jeg har smakt er gåseleverpostei, den delikatessa. 0 Siter
MsKitt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er nok ganske kresen.. Liker ikke kaviar, makrell i tomat, torskerogn, asparges, lutefisk, rakørret, all rød fisk, makrell, sild, tørrfisk, tang, linser, reker, rømmegrøt, majones, alle oster bortsett fra brunost og mild gulost, oliven, tunfisk, wienerpølser, sånne smøreoster (bortsett fra baconost). Av godteri liker jeg ikke det som er veldig søtt og skal smake jordbær og sånn..fysj.., Av drikke liker jeg ikke vin, øl eller blå farris. Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.. 0 Siter
MsKitt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Liker ikke lever, leverpostei, kaviar, fugler, hare, hval, tomat, ketsjup, fisk (bortsett fra laks, ørret og noen sildetyper), bacon, smør, krabbe, hummer, tyttebær(syltetøy), plommesyltetøy, stikkelsbær(syltetøy),grapefrukt, oliven, og sikkert enda mer. Smør glemte jeg å skrive! Helt enig med deg, det ødelegger jo maten helt.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er nok ganske kresen.. Liker ikke kaviar, makrell i tomat, torskerogn, asparges, lutefisk, rakørret, all rød fisk, makrell, sild, tørrfisk, tang, linser, reker, rømmegrøt, majones, alle oster bortsett fra brunost og mild gulost, oliven, tunfisk, wienerpølser, sånne smøreoster (bortsett fra baconost). Av godteri liker jeg ikke det som er veldig søtt og skal smake jordbær og sånn..fysj.., Av drikke liker jeg ikke vin, øl eller blå farris. Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.. "Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.." Seriøst?? Det er jo det beste man kan få! *sikle* 0 Siter
MsKitt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 "Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.." Seriøst?? Det er jo det beste man kan få! *sikle* Ja jeg vet, helt merkelig! Har mange venner som ikke liker det.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ja jeg vet, helt merkelig! Har mange venner som ikke liker det.. Stakkars de.. De går virkelig glipp av noe =) 0 Siter
MsKitt Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Stakkars de.. De går virkelig glipp av noe =) Jeg tror det ligger mye i lukten. Og jeg forstår at det kan lukte litt rart for de som ikke er oppvokst med det. For meg er lukten av pinnekjøtt liksom jul:) 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 "Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.." Seriøst?? Det er jo det beste man kan få! *sikle* Fårikål og pinnekjøtt er IKKE det beste man kan få, altså! Usj.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Liker ikke lever, leverpostei, kaviar, fugler, hare, hval, tomat, ketsjup, fisk (bortsett fra laks, ørret og noen sildetyper), bacon, smør, krabbe, hummer, tyttebær(syltetøy), plommesyltetøy, stikkelsbær(syltetøy),grapefrukt, oliven, og sikkert enda mer. Ja det stemmer, jeg liker ingenting fra havet, bortsett fra Laks. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Spiser alt, bortsett fra innvoller og blod-mat. Lutefisk har jeg aldri smakt. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg er nok ganske kresen.. Liker ikke kaviar, makrell i tomat, torskerogn, asparges, lutefisk, rakørret, all rød fisk, makrell, sild, tørrfisk, tang, linser, reker, rømmegrøt, majones, alle oster bortsett fra brunost og mild gulost, oliven, tunfisk, wienerpølser, sånne smøreoster (bortsett fra baconost). Av godteri liker jeg ikke det som er veldig søtt og skal smake jordbær og sånn..fysj.., Av drikke liker jeg ikke vin, øl eller blå farris. Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.. Fårikål og pinnekjøtt er det beste jeg får å spise, sikkert fordi jeg ikke får det så ofte. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg tror det ligger mye i lukten. Og jeg forstår at det kan lukte litt rart for de som ikke er oppvokst med det. For meg er lukten av pinnekjøtt liksom jul:) Samme her! Elsker lukta =) 0 Siter
MsKitt Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Fårikål og pinnekjøtt er det beste jeg får å spise, sikkert fordi jeg ikke får det så ofte. Ja jeg er også veldig glad i det. Særlig pinnekjøtt:) Men nå kom jeg på at jeg ikke liker den stappen som skal være til..den oransje..æsj;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.