Gå til innhold

Hva er du kresen på i matveien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt kresen, det er helt vilt.

Jeg klarer ikke noen supper. Det vokser i halsen på meg alt som er suppe. Hvorfor vet jeg ikke.

Jeg spiser svært lite grønnsaker, liker omtrent ingenting. Bare gulrøtter, mais,salat, agurk,poteter og paprika.

Jeg klarer ikke fiskeboller i hvit saus. Hvis saus spyr jeg av. Minner meg om ufattelig fæl hvit medisin jeg måtte ta som liten som jeg spydde av hele tiden.

Jeg liker ikke kaffe, øl eller vin.

Hvor kresen er du?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

17

• MsKitt

8

• Sofline

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det eneste jeg virkelig ikke liker er bønner. Jeg liker de lange, grønne, men ikke brune, røde, e.lign. Det er sikkert også noe annet jeg ikke liker, men jeg kommer ikke på det i farta.

Skrevet

Det eneste jeg virkelig ikke liker er bønner. Jeg liker de lange, grønne, men ikke brune, røde, e.lign. Det er sikkert også noe annet jeg ikke liker, men jeg kommer ikke på det i farta.

Kom på det: marinerte sild.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Liker det meste av mat. Når det kommer til drikke, så er jeg superkresen =)

Skrevet

Liker å vite hva jeg spiser! Bestemora mi bruker å kaste masse rester opp i en kaserolle med brunsaus å koke opp, også er det littavhvert oppi den gryta.... Det spiser jeg ikke mye av..

Treler og sener i kjøtt og bein i fisk(om jeg får det i munnen da, ikke mens jeg rensker det bort) er "takk for maten" for meg. Derfor liker jeg ikke reinskav. Fett hopper jeg også glatt over.

Av drikke liker jeg ikke alkohol, melk og kaffe....

Jeg får hvertfall høre at jeg ikke ville overlevd en krig hvertfall........

Skrevet

Liker ikke lever, leverpostei, kaviar, fugler, hare, hval, tomat, ketsjup, fisk (bortsett fra laks, ørret og noen sildetyper), bacon, smør, krabbe, hummer, tyttebær(syltetøy), plommesyltetøy, stikkelsbær(syltetøy),grapefrukt, oliven, og sikkert enda mer.

Skrevet

Noe av det verste jeg har smakt er gåseleverpostei, den delikatessa.

Skrevet

Jeg er nok ganske kresen..

Liker ikke kaviar, makrell i tomat, torskerogn, asparges, lutefisk, rakørret, all rød fisk, makrell, sild, tørrfisk, tang, linser, reker, rømmegrøt, majones, alle oster bortsett fra brunost og mild gulost, oliven, tunfisk, wienerpølser, sånne smøreoster (bortsett fra baconost).

Av godteri liker jeg ikke det som er veldig søtt og skal smake jordbær og sånn..fysj..,

Av drikke liker jeg ikke vin, øl eller blå farris.

Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt..

Skrevet

Liker ikke lever, leverpostei, kaviar, fugler, hare, hval, tomat, ketsjup, fisk (bortsett fra laks, ørret og noen sildetyper), bacon, smør, krabbe, hummer, tyttebær(syltetøy), plommesyltetøy, stikkelsbær(syltetøy),grapefrukt, oliven, og sikkert enda mer.

Smør glemte jeg å skrive! Helt enig med deg, det ødelegger jo maten helt..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Liker ikke kaviar, makrell i tomat, torskerogn, asparges, lutefisk, rakørret, all rød fisk, makrell, sild, tørrfisk, tang, linser, reker, rømmegrøt, majones, alle oster bortsett fra brunost og mild gulost, oliven, tunfisk, wienerpølser, sånne smøreoster (bortsett fra baconost).

Av godteri liker jeg ikke det som er veldig søtt og skal smake jordbær og sånn..fysj..,

Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt..

"Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.."

Seriøst?? Det er jo det beste man kan få! *sikle*

Skrevet

"Ellers liker jeg faktisk fårikål og pinnekjøtt. Mange som ikke liker det har jeg skjønt.."

Ja jeg vet, helt merkelig! Har mange venner som ikke liker det..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja jeg vet, helt merkelig! Har mange venner som ikke liker det..

Stakkars de.. De går virkelig glipp av noe =)

Skrevet

Stakkars de.. De går virkelig glipp av noe =)

Jeg tror det ligger mye i lukten. Og jeg forstår at det kan lukte litt rart for de som ikke er oppvokst med det. For meg er lukten av pinnekjøtt liksom jul:)

Gjest Settlers
Skrevet

Fårikål og pinnekjøtt er IKKE det beste man kan få, altså! Usj..

Skrevet

Ja det stemmer, jeg liker ingenting fra havet, bortsett fra Laks.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spiser alt, bortsett fra innvoller og blod-mat.

Lutefisk har jeg aldri smakt.

Skrevet

Fårikål og pinnekjøtt er det beste jeg får å spise, sikkert fordi jeg ikke får det så ofte.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror det ligger mye i lukten. Og jeg forstår at det kan lukte litt rart for de som ikke er oppvokst med det. For meg er lukten av pinnekjøtt liksom jul:)

Samme her! Elsker lukta =)

Skrevet

Fårikål og pinnekjøtt er det beste jeg får å spise, sikkert fordi jeg ikke får det så ofte.

Ja jeg er også veldig glad i det. Særlig pinnekjøtt:) Men nå kom jeg på at jeg ikke liker den stappen som skal være til..den oransje..æsj;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...